×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Riolu
Numer ID #447
Gatunek Riolu
Typ
  
Min. poziom 1
Ewolucja 25 poziom
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: średnia
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Riolu
Występowanie
Ruiny
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
Atak spe +2
Obr spe +3
Życie +15
Szybkość +4
Parametry podstawowe
Atak 70
Obrona 40
Atak spe 35
Obr spe 40
Życie 40
Szybkość 60
Odporności:
1111122111110.510.50.512

Ewolucja


25 poziom

90 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Endure Na start 0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. 10
Quick Attack Na start 40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy. 30
Foresight Na start 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. 40
Counter 6 120 100 Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego. 20
Feint 11 30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. 10
Screech 24 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy 40
Reversal 29 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
15
Nasty Plot 47 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. 20
Final Gambit 55 200 100 50% obrażeń zwrotnych. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 3 Swords Dance 1
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 90 Low Kick 12
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 52 Curse 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 97 Bulk Up 20
TM 115 Vacuum Wave 20
TM 124 Magnet Rise 20
TM 80 Fury Cutter 22
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 105 Rock Tomb 25
TM 161 Iron Defense 25
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 28 Dig 32
TM 71 Ice Punch 32
TM 74 ThunderPunch 32
TM 49 Tri Attack 33
TM 116 Zen Headbutt 35
TM 137 Fling 35
TM 143 Shadow Claw 35
TM 1 Mega Punch 36
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 93 Focus Punch 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 66 Iron Tail 42
TM 26 Earthquake 44
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 50 DynamicPunch 45
TM 155 Poison Jab 45
TM 5 Mega Kick 46
TM 10 Double-Edge 46
TM 133 Focus Blast 50
TM 144 Payback 50
TM 169 Helping Hand 55
TM 27 Fissure 60
TM 197 Role Play 65