×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Blacephalon
Numer ID #806
Gatunek Blacephalon
Typ
  
Min. poziom 110
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie Ultra bestia - po pokonaniu jej na Górze Świateł i skompletowaniu jej portalu
Trudność złapania: duża
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Blacephalon
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +7
Obrona +3
Atak spe +8
Obr spe +4
Życie +15
Szybkość +6
Parametry podstawowe
Atak 127
Obrona 53
Atak spe 151
Obr spe 79
Życie 53
Szybkość 107
Odporności:
00.520.51110.5200.5220.520.2510.5

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Ember Na start 40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 25
Magic Coat Na start 0 100 Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia. 15
Astonish Na start 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Stored Power 7 20 100 Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250. 10
Flame Burst 13 70 100 15
Night Shade 17 0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy, 80 poziom = 80 mocy. 15
Light Screen 23 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. 30
Calm Mind 29 0 100 Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. 20
Fire Blast 31 110 85 10% szans na podpalenie przeciwnika. 5
Shadow Ball 37 80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom 15
Trick 41 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. 10
Mind Blown 47 150 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 101 Light Screen 1
TM 107 Torment 1
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 184 Quash 15
TM 96 Calm Mind 20
TM 99 Taunt 20
TM 175 Smack Down 25
TM 108 Facade 30
TM 69 Shadow Ball 34
TM 137 Fling 35
TM 143 Shadow Claw 35
TM 177 Flame Charge 35
TM 179 Round 35
TM 29 Psychic 40
TM 152 Dark Pulse 40
TM 172 Psyshock 40
TM 84 Flamethrower 42
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 112 Overheat 45
TM 141 Will-O-Wisp 45
TM 47 Explosion 50
TM 144 Payback 50
TM 38 Fire Blast 51
TM 15 Hyper Beam 60