
Numer ID | #802 | ||
Gatunek | Marshadow | ||
Typ | |||
Min. poziom | 100 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | możliwe powyżej 90 złapanych gatunków w regionie Alola | ||
Trudność złapania: | duża | ||
Forma żeńska: | nie | ||
Forma z jajka: | Marshadow |
Atak | +7 | |
---|---|---|
Obrona | +5 | |
Atak spe | +5 | |
Obr spe | +5 | |
Życie | +25 | |
Szybkość | +7 | |
Atak | 125 | |
---|---|---|
Obrona | 80 | |
Atak spe | 90 | |
Obr spe | 90 | |
Życie | 90 | |
Szybkość | 125 | |
0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0.5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 0.25 | 1 | 2 |
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Counter | Na start | 120 | 100 | Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | 20 | ||
Pursuit | Na start | 40 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. | 20 | ||
Shadow Sneak | Na start | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy. | 30 | ||
Drain Punch | Na start | 75 | 100 | Regeneruje 50% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | 10 | ||
Ice Punch | Na start | 75 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | 15 | ||
Assurance | Na start | 60 | 100 | Atak zadaje podwójne obrażenia, jeśli pokemon, w którego został wymierzony atak otrzymał już jakieś obrażenia w tej rundzie | 10 | ||
Fire Punch | Na start | 75 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | 15 | ||
ThunderPunch | Na start | 75 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 15 | ||
Laser Focus | Na start | 0 | 100 | Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. | 30 | ||
Force Palm | 5 | 60 | 100 | 10% na sparaliżowanie przeciwnika. | 10 | ||
Feint | 11 | 30 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | 10 | ||
Rolling Kick | 15 | 60 | 85 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | 15 | ||
Copycat | 20 | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | 20 | ||
Shadow Punch | 26 | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | 20 | ||
Role Play | 30 | 0 | 100 | Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. | 10 | ||
Jump Kick | 35 | 100 | 95 | Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 10% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi. | 10 | ||
Psych Up | 41 | 0 | 80 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). | 10 | ||
Spectral Thief | 45 | 90 | 100 | 30% szans na zwiększenie szybkości używającego o 1 poziom. | 10 | ||
Close Combat | 50 | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | 5 | ||
Sucker Punch | 56 | 80 | 100 | 5 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 55 | Psych Up | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 193 | Work Up | 15 |
TM 96 | Calm Mind | 20 |
TM 97 | Bulk Up | 20 |
TM 135 | False Swipe | 20 |
TM 105 | Rock Tomb | 25 |
TM 175 | Smack Down | 25 |
TM 180 | Echoed Voice | 25 |
TM 103 | Brick Break | 30 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 178 | Low Sweep | 30 |
TM 48 | Rock Slide | 31 |
TM 69 | Shadow Ball | 34 |
TM 137 | Fling | 35 |
TM 143 | Shadow Claw | 35 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 156 | Grass Knot | 40 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 77 | Thief | 45 |
TM 141 | Will-O-Wisp | 45 |
TM 147 | Stone Edge | 45 |
TM 155 | Poison Jab | 45 |
TM 133 | Focus Blast | 50 |
TM 144 | Payback | 50 |
TM 185 | Acrobatics | 50 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |