×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Drampa
Numer ID #780
Gatunek Drampa
Typ
  
Min. poziom 1
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwe powyżej 40 złapanych gatunków w regionie Alola
Trudność złapania: średnia
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Drampa
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +5
Atak spe +7
Obr spe +5
Życie +20
Szybkość +2
Parametry podstawowe
Atak 60
Obrona 85
Atak spe 135
Obr spe 91
Życie 78
Szybkość 36
Odporności:
10.50.50.50.51110211121122

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Play Nice Na start 0 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. 20
Echoed Voice Na start 40 100 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. 15
Twister 5 40 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli pokemon jest w trakcie wykonywania ataku Bounce lub Fly moc ataku jest podwojona. 20
Protect 9 0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom 10
Glare 13 0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. 30
Light Screen 17 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. 30
Dragon Rage 21 40 100 10
Natural Gift 25 80 100 15
DragonBreath 29 60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 20
Safeguard 33 0 100 Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu. 25
Extrasensory 37 80 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika. 30
Dragon Pulse 41 90 100 10
Fly 45 90 95 Atak dwurundowy. W pierwszej pokemon wzbija się w niebo i jest odporny na większość ataków w drugiej następuje atak. 15
Hyper Voice 49 90 100 10
Outrage 53 120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się. 15

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 101 Light Screen 1
TM 76 Attract 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 6 Toxic 15
TM 55 Psych Up 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 193 Work Up 15
TM 96 Calm Mind 20
TM 102 Safeguard 20
TM 180 Echoed Voice 25
TM 78 Steel Wing 29
TM 108 Facade 30
TM 195 Snarl 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 69 Shadow Ball 34
TM 137 Fling 35
TM 143 Shadow Claw 35
TM 179 Round 35
TM 192 Dragon Tail 35
TM 24 Thunderbolt 40
TM 156 Grass Knot 40
TM 190 Bulldoze 40
TM 13 Ice Beam 42
TM 84 Flamethrower 42
TM 26 Earthquake 44
TM 44 Rest 45
TM 94 Dragon Claw 45
TM 132 Roost 45
TM 134 Energy Ball 45
TM 25 Thunder 50
TM 133 Focus Blast 50
TM 38 Fire Blast 51
TM 14 Blizzard 52
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60