Numer ID | #765 | ||
Gatunek | Oranguru | ||
Typ | |||
Min. poziom | 1 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | możliwe powyżej 80 złapanych gatunków w regionie Alola | ||
Trudność złapania: | średnia | ||
Forma żeńska: | nie | ||
Forma z jajka: | Oranguru |
Atak | +4 | |
---|---|---|
Obrona | +5 | |
Atak spe | +5 | |
Obr spe | +6 | |
Życie | +25 | |
Szybkość | +4 | |
Atak | 60 | |
---|---|---|
Obrona | 80 | |
Atak spe | 90 | |
Obr spe | 110 | |
Życie | 90 | |
Szybkość | 60 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Confusion | Na start | 50 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | 25 | ||
After You | 4 | 50 | 100 | 15 | |||
Taunt | 8 | 0 | 100 | Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Atak jednorazowy. | 20 | ||
Quash | 11 | 0 | 100 | Blokuje ostatnio użyty przez przeciwnika atak. | 15 | ||
Stored Power | 15 | 20 | 100 | Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250. | 10 | ||
Psych Up | 18 | 0 | 80 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). | 10 | ||
Nasty Plot | 25 | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. | 20 | ||
Zen Headbutt | 29 | 80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | 15 | ||
Instruct | 32 | 0 | 100 | Przeciwnik w kolejnej rundzie wykona ostatni użyty przez niego atak. | 15 | ||
Foul Play | 36 | 95 | 100 | Atak do wyliczenia zadanych obrażeń wykorzystuje statystykę ataku przeciwnika. | 15 | ||
Calm Mind | 39 | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | 20 | ||
Psychic | 43 | 90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Future Sight | 46 | 100 | 100 | 10 | |||
Trick Room | 50 | 0 | 100 | Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. | 5 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 55 | Psych Up | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 57 | Sunny Day | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 184 | Quash | 15 |
TM 186 | Embargo | 15 |
TM 193 | Work Up | 15 |
TM 96 | Calm Mind | 20 |
TM 99 | Taunt | 20 |
TM 102 | Safeguard | 20 |
TM 103 | Brick Break | 30 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 48 | Rock Slide | 31 |
TM 69 | Shadow Ball | 34 |
TM 137 | Fling | 35 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 29 | Psychic | 40 |
TM 160 | Trick Room | 40 |
TM 172 | Psyshock | 40 |
TM 190 | Bulldoze | 40 |
TM 26 | Earthquake | 44 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 134 | Energy Ball | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 42 | Dream Eater | 46 |
TM 25 | Thunder | 50 |
TM 133 | Focus Blast | 50 |
TM 144 | Payback | 50 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |