×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Spiritomb
Numer ID #442
Gatunek Spiritomb
Typ
  
Min. poziom 25
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: bardzo duża
Forma żeńska: tak
Forma z jajka: Spiritomb
Występowanie
Upiorne MiastoUpiorne Miasto
Shiny
Przyrosty
Atak +5
Obrona +6
Atak spe +5
Obr spe +6
Życie +15
Szybkość +2
Parametry podstawowe
Atak 92
Obrona 108
Atak spe 92
Obr spe 108
Życie 50
Szybkość 35
Odporności:
01111100.51011111112

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Curse Na start 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 40% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 20% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. 10
Dream Eater Na start 100 100 Regeneruje 40% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. Jeśli przeciwnik śpi regeneruje 60%. 15
Ominous Wind Na start 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk 5
Faint Attack Na start 60 100 Posiada bezwarunkową celność. 20
Hypnosis Na start 0 60 Jeśli trafi usypia przeciwnika 20
Pursuit Na start 40 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. 20
Confuse Ray Na start 0 100 Otępia przeciwnika. 10
Shadow Sneak Na start 40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy. 30
Sucker Punch 31 80 100 5
Nasty Plot 37 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. 20
Memento 43 150 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. 50% obrażeń zwrotnych. 10
Dark Pulse 49 80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika. 15

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 30 Teleport 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 55 Psych Up 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 186 Embargo 15
TM 46 Psywave 18
TM 60 Icy Wind 18
TM 96 Calm Mind 20
TM 95 Water Pulse 25
TM 105 Rock Tomb 25
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 113 Ominous Wind 30
TM 142 Silver Wind 30
TM 69 Shadow Ball 34
TM 9 Take Down 36
TM 29 Psychic 40
TM 114 Sucker Punch 40
TM 125 Uproar 40
TM 152 Dark Pulse 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 141 Will-O-Wisp 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 42 Dream Eater 46
TM 174 Telekinesis 55
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60
TM 170 Pain Split 65