×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Mime Jr
Numer ID #439
Gatunek Mime Jr
Typ
  
Min. poziom 1
Ewolucja 15 poziom
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie niemożliwy do złapania
Trudność złapania: -----
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Mime Jr
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +2
Obrona +3
Atak spe +4
Obr spe +5
Życie +10
Szybkość +4
Parametry podstawowe
Atak 20
Obrona 45
Atak spe 70
Obr spe 90
Życie 20
Szybkość 60
Odporności:
1111110.5220.2521111101

Ewolucja


15 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Confusion Na start 50 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika. 25
Barrier Na start 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. 30
Tickle Na start 0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom. 20
Meditate 8 0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom. 40
DoubleSlap 11 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. 10
Mimic 15 0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). 10
Reflect 22 0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. 20
Light Screen 22 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. 30
Psychic 39 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Safeguard 50 0 100 Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu. 25

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 30 Teleport 1
TM 32 Double Team 1
TM 33 Reflect 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 101 Light Screen 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 12 Water Gun 10
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 31 Mimic 15
TM 52 Curse 15
TM 55 Psych Up 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 46 Psywave 18
TM 60 Icy Wind 18
TM 96 Calm Mind 20
TM 102 Safeguard 20
TM 11 BubbleBeam 24
TM 51 Headbutt 25
TM 104 Shock Wave 25
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 49 Tri Attack 33
TM 69 Shadow Ball 34
TM 137 Fling 35
TM 1 Mega Punch 36
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 24 Thunderbolt 40
TM 29 Psychic 40
TM 93 Focus Punch 40
TM 125 Uproar 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 156 Grass Knot 40
TM 160 Trick Room 40
TM 164 Signal Beam 40
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 50 DynamicPunch 45
TM 77 Thief 45
TM 138 Charge Beam 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 42 Dream Eater 46
TM 25 Thunder 50
TM 54 Zap Cannon 51
TM 22 SolarBeam 52
TM 169 Helping Hand 55
TM 174 Telekinesis 55
TM 197 Role Play 65
TM 131 Magic Coat 66