Numer ID | #170 | ||
Gatunek | Chinchou | ||
Typ | |||
Min. poziom | 1 | ||
Ewolucja | 27 poziom | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | możliwy do złapania | ||
Trudność złapania: | mała | ||
Forma żeńska: | tak | ||
Forma z jajka: | Chinchou |
Atak | +2 | |
---|---|---|
Obrona | +2 | |
Atak spe | +3 | |
Obr spe | +3 | |
Życie | +20 | |
Szybkość | +4 | |
Atak | 38 | |
---|---|---|
Obrona | 38 | |
Atak spe | 56 | |
Obr spe | 56 | |
Życie | 75 | |
Szybkość | 67 | |
1 | 0.5 | 0.5 | 2 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.25 | 2 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ewolucja
|
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Bubble | Na start | 40 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | 30 | ||
Supersonic | Na start | 0 | 55 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | 20 | ||
Thunder Wave | 6 | 0 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. | 20 | ||
Flail | 9 | 0 | 100 |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 |
15 | ||
Confuse Ray | 12 | 0 | 100 | Otępia przeciwnika. | 10 | ||
Water Gun | 17 | 40 | 100 | 25 | |||
Spark | 20 | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 20 | ||
Take Down | 23 | 90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. | 20 | ||
Electro Ball | 28 | 0 | 100 |
Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150, 26-35% moc 120, 36-50% moc 80, 51-100% moc 60, >100% moc 40 |
10 | ||
BubbleBeam | 31 | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | 20 | ||
Signal Beam | 34 | 75 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika | 15 | ||
Discharge | 39 | 80 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 15 | ||
Aqua Ring | 42 | 0 | 100 | Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia. | 20 | ||
Hydro Pump | 45 | 110 | 80 | 5 | |||
Ion Deluge | 47 | 0 | 100 | Zamienia wszystkie ataki normalne pokemonów w walce na elektryczne. | 25 | ||
Charge | 50 | 0 | 100 | Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy. | 20 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 45 | Thunder Wave | 1 |
TM 76 | Attract | 5 |
TM 89 | Heal Bell | 5 |
TM 151 | Captivate | 5 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 20 | Rage | 10 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 31 | Mimic | 15 |
TM 34 | Bide | 15 |
TM 52 | Curse | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 59 | Snore | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 64 | Endure | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 100 | Hail | 15 |
TM 60 | Icy Wind | 18 |
TM 95 | Water Pulse | 25 |
TM 104 | Shock Wave | 25 |
TM 188 | Volt Switch | 25 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 109 | Secret Power | 30 |
TM 127 | Bounce | 30 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 9 | Take Down | 36 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 114 | Sucker Punch | 40 |
TM 154 | Natural Gift | 40 |
TM 164 | Signal Beam | 40 |
TM 13 | Ice Beam | 42 |
TM 40 | Skull Bash | 44 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 136 | Brine | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 10 | Double-Edge | 46 |
TM 25 | Thunder | 50 |
TM 194 | Wild Charge | 50 |
TM 54 | Zap Cannon | 51 |
TM 14 | Blizzard | 52 |
TM 181 | Scald | 55 |