
Numer ID | #100 | ||
Gatunek | Voltorb | ||
Typ | |||
Min. poziom | 1 | ||
Ewolucja | 30 poziom | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | możliwy do złapania | ||
Trudność złapania: | mała | ||
Forma żeńska: | tak | ||
Forma z jajka: | Voltorb |
Atak | +2 | |
---|---|---|
Obrona | +3 | |
Atak spe | +3 | |
Obr spe | +3 | |
Życie | +15 | |
Szybkość | +6 | |
Atak | 30 | |
---|---|---|
Obrona | 50 | |
Atak spe | 55 | |
Obr spe | 55 | |
Życie | 40 | |
Szybkość | 100 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ewolucja
![]() |
|
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Charge | Na start | 0 | 100 | Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy. | 20 | ||
Tackle | 5 | 50 | 100 | 30 | |||
SonicBoom | 8 | 20 | 90 | 20 | |||
Spark | 12 | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 20 | ||
Rollout | 15 | 30 | 80 | Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę | 20 | ||
Screech | 19 | 0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy | 40 | ||
Charge Beam | 22 | 50 | 90 | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | 10 | ||
Light Screen | 26 | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | 30 | ||
Electro Ball | 29 | 0 | 100 |
Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150, 26-35% moc 120, 36-50% moc 80, 51-100% moc 60, >100% moc 40 |
10 | ||
Selfdestruct | 33 | 200 | 100 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | 5 | ||
Swift | 36 | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | 20 | ||
Magnet Rise | 40 | 0 | 100 | Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. | 10 | ||
Gyro Ball | 43 | 100 | 100 | Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150. | 5 | ||
Explosion | 47 | 250 | 100 | Zadaje 40% obrażeń zwrotnych. | 5 | ||
Mirror Coat | 50 | 0 | 100 | Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | 20 | ||
Thunderbolt | 55 | 95 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 15 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 30 | Teleport | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 45 | Thunder Wave | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 107 | Torment | 1 |
TM 76 | Attract | 5 |
TM 151 | Captivate | 5 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 20 | Rage | 10 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 31 | Mimic | 15 |
TM 34 | Bide | 15 |
TM 52 | Curse | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 59 | Snore | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 64 | Endure | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 99 | Taunt | 20 |
TM 124 | Magnet Rise | 20 |
TM 39 | Swift | 25 |
TM 51 | Headbutt | 25 |
TM 104 | Shock Wave | 25 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 109 | Secret Power | 30 |
TM 53 | Rollout | 34 |
TM 9 | Take Down | 36 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 36 | Selfdestruct | 40 |
TM 114 | Sucker Punch | 40 |
TM 154 | Natural Gift | 40 |
TM 164 | Signal Beam | 40 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 77 | Thief | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 10 | Double-Edge | 46 |
TM 25 | Thunder | 50 |
TM 47 | Explosion | 50 |
TM 149 | Gyro Ball | 50 |
TM 54 | Zap Cannon | 51 |
TM 131 | Magic Coat | 66 |