×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Kommo-o
Numer ID #784
Gatunek Kommo-o
Typ
  
Min. poziom 45
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie niemożliwy do złapania
Trudność złapania: -----
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Jangmo-o
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +6
Obrona +7
Atak spe +6
Obr spe +6
Życie +20
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 110
Obrona 125
Atak spe 100
Obr spe 105
Życie 75
Szybkość 85
Odporności:
10.50.50.50.522111110.520.50.524

Ewolucja


35 poziom

42 poziom
u siostry Joy

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Leer Na start 0 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. 30
Bide Na start 0 100 Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał 10
Protect Na start 0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom 10
Clanging Scales Na start 150 100 Obniża obronę używającego o 1 poziom. 5
Tackle Na start 50 100 30
Sky Uppercut Na start 85 90 15
Belly Drum Na start 0 100 Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz. 10
Autotomize Na start 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. 15
Dragon Tail 17 60 90 10
Scary Face 21 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy 10
Headbutt 25 70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Work Up 29 0 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. 30
Screech 33 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy 40
Iron Defense 38 0 100 Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. 15
Dragon Claw 43 80 100 15
Noble Roar 51 0 100 Zmniejsza obronę i obronę specjalną przeciwnika o 1 poziom. 30
Dragon Dance 59 0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom. 20
Close Combat 67 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 5
Outrage 67 120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się. 15

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 3 Swords Dance 1
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 73 Sandstorm 15
TM 146 Rock Polish 15
TM 193 Work Up 15
TM 97 Bulk Up 20
TM 99 Taunt 20
TM 102 Safeguard 20
TM 135 False Swipe 20
TM 105 Rock Tomb 25
TM 180 Echoed Voice 25
TM 103 Brick Break 30
TM 106 Aerial Ace 30
TM 108 Facade 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 137 Fling 35
TM 143 Shadow Claw 35
TM 179 Round 35
TM 192 Dragon Tail 35
TM 153 X-Scissor 40
TM 159 Flash Cannon 40
TM 190 Bulldoze 40
TM 84 Flamethrower 42
TM 26 Earthquake 44
TM 44 Rest 45
TM 94 Dragon Claw 45
TM 155 Poison Jab 45
TM 133 Focus Blast 50
TM 144 Payback 50
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60