Numer ID | #462 | ||
Gatunek | Magnezone | ||
Typ | |||
Min. poziom | 45 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | u siostry Joy | ||
Trudność złapania: | duża | ||
Forma żeńska: | nie | ||
Forma z jajka: | Magneton |
Atak | +4 | |
---|---|---|
Obrona | +6 | |
Atak spe | +7 | |
Obr spe | +5 | |
Życie | +20 | |
Szybkość | +4 | |
Atak | 70 | |
---|---|---|
Obrona | 115 | |
Atak spe | 130 | |
Obr spe | 90 | |
Życie | 70 | |
Szybkość | 60 | |
0.5 | 2 | 1 | 0.5 | 0.5 | 0.25 | 0.5 | 0 | 1 | 2 | 0.25 | 4 | 0.5 | 0.5 | 1 | 0.5 | 0.5 | 0.5 |
Ewolucja
|
|
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Metal Sound | Na start | 0 | 85 | Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy. | 40 | ||
Mirror Shot | Na start | 65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Mirror Coat | Na start | 0 | 100 | Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | 20 | ||
Screech | Na start | 0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy | 40 | ||
Spark | Na start | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 20 | ||
Electro Ball | Na start | 0 | 100 |
Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150, 26-35% moc 120, 36-50% moc 80, 51-100% moc 60, >100% moc 40 |
10 | ||
Flash Cannon | Na start | 80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Barrier | Na start | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | 30 | ||
Supersonic | Na start | 0 | 55 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | 20 | ||
ThunderShock | Na start | 40 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 30 | ||
Magnet Bomb | Na start | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | 20 | ||
Thunder Wave | Na start | 0 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. | 20 | ||
Tackle | Na start | 50 | 100 | 30 | |||
Magnetic Flux | Na start | 0 | 100 | Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. | 20 | ||
Discharge | 51 | 80 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 15 | ||
Electric Terrain | 52 | 0 | 100 | Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika. | 10 | ||
Lock-On | 56 | 0 | 100 | Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. | 5 | ||
Gyro Ball | 67 | 100 | 100 | Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150. | 5 | ||
Zap Cannon | 73 | 120 | 50 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. | 5 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 45 | Thunder Wave | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 76 | Attract | 5 |
TM 151 | Captivate | 5 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 20 | Rage | 10 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 75 | Detect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 31 | Mimic | 15 |
TM 34 | Bide | 15 |
TM 52 | Curse | 15 |
TM 55 | Psych Up | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 57 | Sunny Day | 15 |
TM 59 | Snore | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 64 | Endure | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 124 | Magnet Rise | 20 |
TM 39 | Swift | 25 |
TM 51 | Headbutt | 25 |
TM 104 | Shock Wave | 25 |
TM 161 | Iron Defense | 25 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 109 | Secret Power | 30 |
TM 49 | Tri Attack | 33 |
TM 53 | Rollout | 34 |
TM 9 | Take Down | 36 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 36 | Selfdestruct | 40 |
TM 154 | Natural Gift | 40 |
TM 159 | Flash Cannon | 40 |
TM 164 | Signal Beam | 40 |
TM 40 | Skull Bash | 44 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 162 | Iron Head | 45 |
TM 10 | Double-Edge | 46 |
TM 25 | Thunder | 50 |
TM 47 | Explosion | 50 |
TM 149 | Gyro Ball | 50 |
TM 54 | Zap Cannon | 51 |
TM 15 | Hyper Beam | 60 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |
TM 168 | Gravity | 60 |
TM 131 | Magic Coat | 66 |