×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Magnezone
Numer ID #462
Gatunek Magnezone
Typ
  
Min. poziom 45
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie u siostry Joy
Trudność złapania: duża
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Magneton
Występowanie
Słoneczna droga
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +6
Atak spe +7
Obr spe +5
Życie +20
Szybkość +4
Parametry podstawowe
Atak 70
Obrona 115
Atak spe 130
Obr spe 90
Życie 70
Szybkość 60
Odporności:
0.5210.50.50.250.50120.2540.50.510.50.50.5

Ewolucja


30 poziom

45 poziom
u siostry Joy

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Metal Sound Na start 0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy. 40
Mirror Shot Na start 65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 10
Mirror Coat Na start 0 100 Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego. 20
Screech Na start 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy 40
Spark Na start 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 20
Electro Ball Na start 0 100 Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150,
26-35% moc 120,
36-50% moc 80,
51-100% moc 60,
>100% moc 40
10
Flash Cannon Na start 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Barrier Na start 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. 30
Supersonic Na start 0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika. 20
ThunderShock Na start 40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 30
Magnet Bomb Na start 60 100 Posiada bezwarunkową celność. 20
Thunder Wave Na start 0 100 Paraliżuje przeciwnika. 20
Tackle Na start 50 100 30
Magnetic Flux Na start 0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. 20
Discharge 51 80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 15
Electric Terrain 52 0 100 Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika. 10
Lock-On 56 0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. 5
Gyro Ball 67 100 100 Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150. 5
Zap Cannon 73 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 33 Reflect 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 101 Light Screen 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 55 Psych Up 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 124 Magnet Rise 20
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 104 Shock Wave 25
TM 161 Iron Defense 25
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 49 Tri Attack 33
TM 53 Rollout 34
TM 9 Take Down 36
TM 24 Thunderbolt 40
TM 36 Selfdestruct 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 159 Flash Cannon 40
TM 164 Signal Beam 40
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 138 Charge Beam 45
TM 162 Iron Head 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 25 Thunder 50
TM 47 Explosion 50
TM 149 Gyro Ball 50
TM 54 Zap Cannon 51
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60
TM 168 Gravity 60
TM 131 Magic Coat 66