| Numer ID | #107 | ||
| Gatunek | Hitmonchan | ||
| Typ | |||
| Min. poziom | 20 | ||
| Ewolucja | brak | ||
| Przedmiot ewolucji | brak | ||
| Łapanie | możliwy do złapania | ||
| Trudność złapania: | duża | ||
| Forma żeńska: | tak | ||
| Forma z jajka: | Tyrogue | ||
| Atak | +6 | |
|---|---|---|
| Obrona | +4 | |
| Atak spe | +3 | |
| Obr spe | +6 | |
| Życie | +15 | |
| Szybkość | +4 | |
| Atak | 105 | |
|---|---|---|
| Obrona | 79 | |
| Atak spe | 35 | |
| Obr spe | 110 | |
| Życie | 50 | |
| Szybkość | 76 | |
| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 1 | 0.5 | 0.5 | 1 | 2 |
Ewolucja
![]() |
|
Ataki przez poziom
| Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
| Revenge | Na start | 0 | 100 |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 |
10 | ||
| Comet Punch | Na start | 18 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę. | 15 | ||
| Agility | 6 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | 30 | ||
| Pursuit | 11 | 40 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. | 20 | ||
| Mach Punch | 16 | 40 | 100 | 30 | |||
| Bullet Punch | 16 | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy | 30 | ||
| Feint | 21 | 30 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | 10 | ||
| Vacuum Wave | 27 | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy | 30 | ||
| Quick Attack | 31 | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy. | 30 | ||
| Ice Punch | 36 | 75 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | 15 | ||
| Fire Punch | 36 | 75 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | 15 | ||
| ThunderPunch | 36 | 75 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | 15 | ||
| Sky Uppercut | 41 | 85 | 90 | 15 | |||
| Mega Punch | 46 | 80 | 85 | 20 | |||
| Detect | 51 | 0 | 100 | Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika. | 5 | ||
| Focus Punch | 56 | 100 | 100 | 20 | |||
| Counter | 59 | 120 | 100 | Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | 20 | ||
| Close Combat | 63 | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | 5 |
Ataki przez TM
| Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
| TM 4 | Substitute | 1 |
| TM 32 | Double Team | 1 |
| TM 35 | Metronome | 1 |
| TM 76 | Attract | 5 |
| TM 151 | Captivate | 5 |
| TM 70 | Mud-Slap | 8 |
| TM 83 | Sleep Talk | 8 |
| TM 20 | Rage | 10 |
| TM 61 | Protect | 10 |
| TM 75 | Detect | 10 |
| TM 82 | Swagger | 10 |
| TM 90 | Low Kick | 12 |
| TM 6 | Toxic | 15 |
| TM 19 | Seismic Toss | 15 |
| TM 31 | Mimic | 15 |
| TM 34 | Bide | 15 |
| TM 52 | Curse | 15 |
| TM 56 | Hidden Power | 15 |
| TM 57 | Sunny Day | 15 |
| TM 59 | Snore | 15 |
| TM 62 | Rain Dance | 15 |
| TM 64 | Endure | 15 |
| TM 65 | Frustration | 15 |
| TM 68 | Return | 15 |
| TM 97 | Bulk Up | 20 |
| TM 115 | Vacuum Wave | 20 |
| TM 39 | Swift | 25 |
| TM 51 | Headbutt | 25 |
| TM 105 | Rock Tomb | 25 |
| TM 18 | Counter | 30 |
| TM 103 | Brick Break | 30 |
| TM 108 | Facade | 30 |
| TM 109 | Secret Power | 30 |
| TM 48 | Rock Slide | 31 |
| TM 71 | Ice Punch | 32 |
| TM 74 | ThunderPunch | 32 |
| TM 79 | Fire Punch | 32 |
| TM 17 | Submission | 33 |
| TM 137 | Fling | 35 |
| TM 1 | Mega Punch | 36 |
| TM 9 | Take Down | 36 |
| TM 8 | Body Slam | 37 |
| TM 93 | Focus Punch | 40 |
| TM 154 | Natural Gift | 40 |
| TM 26 | Earthquake | 44 |
| TM 40 | Skull Bash | 44 |
| TM 44 | Rest | 45 |
| TM 50 | DynamicPunch | 45 |
| TM 77 | Thief | 45 |
| TM 147 | Stone Edge | 45 |
| TM 5 | Mega Kick | 46 |
| TM 10 | Double-Edge | 46 |
| TM 133 | Focus Blast | 50 |
| TM 169 | Helping Hand | 55 |
| TM 197 | Role Play | 65 |
▶





