Przedmioty występujęce w grze
» Rodzaje pokeballi
» Rodzaje Jagód
» Przedmioty dostępu do lokacji w dziczy
» Cukierki
» Napoje
» Eliksiry
» Okruchy do ewolucji pokemonów
» Przedmioty do megeewolucji
» Przedmioty do ewoluowania pokemonów u Wychowawcy
» Przedmioty ewolucji pokemonów z jajka
» Przedmioty przydatne w dziczy
» Do wykorzystania u Mr. Pokemona
» Inne
» Wszystkie przedmioty
Eliksiry
Eliksir Legendy Zielony
Eliksir ten zapewnia, że każda spotkana legenda podczas jego działania będzie na setnym poziomie, a legendy na tym poziomie potrafią być naprawdę mocne. Należy go aktywować w Plecaku. Każda fiolka to 3 godziny działania.
Eliksir Legendy Czerwony
Eliksir ten działa na pierwszą spotkaną legendę w dziczy. Gwarantuje on, że będzie ona na setnym poziomie. A legendy na tym poziomie potrafią być naprawdę mocne. Należy go aktywować w Plecaku.
Żółty Eliksir
Jest to magiczna mikstura, po której stajesz się bardziej doświadczonym trenerem. Twoje pokemony przez 150 walk w dziczy będą otrzymywały 2 razy więcej doświadczenia.(działa od chwili zakupu)
Różowy Eliksir
Jest to mocniejsza wersja eliksiru żółtego. Twoje pokemony przez 150 walk w dziczy będą otrzymywały 4 razy więcej doświadczenia.(działa od chwili zakupu)
Fioletowy Eliksir
Jest to bardzo efektowna substancja. Zażycie jej przez spowoduje, że Twoje pokemony przez 150 walk w dziczy będą otrzymywały 6 razy więcej doświadczenia.(działa od chwili zakupu)
Bordowy Eliksir
To najmocniejszy eliksir zwiększający przyrost doświadczenia pokemonów. Twoje pokemony przez 200 walk w dziczy będą otrzymywały 8 razy więcej doświadczenia.(działa od chwili zakupu)
Złoty Eliksir
To eliksir szczęścia i bogactwa. Po jego wypiciu sprzyja ci szczęście. Przez 40 pojedynków na arenie (Drużyna vs.Drużyna) będziesz otrzymywał 8 razy więcej pieniędzy za wygraną walkę.(działa od chwili zakupu)
Turkusowy Eliksir
Eliksir ten pomaga uspokoić się pokemonom przed walkami na arenie drużynowej dzięki czemu zdobywają 1.5 razy więcej doświadczenia po wygranej walce. Po zakupie działa przez 30 walk na arenie drużynowej.
Rubinowy Eliksir
Rubinowy eliksir to bardzo mocny specyfik, dzięki któremu pokemony w walkach na arenie drużynowej zdobywają aż 4 razy więcej doświadczenia po wygranej walce. Po zakupie działa przez 40 walk na arenie drużynowej.
Szafirowy Eliksir
Eliksir ten dobrze wpływa na twojego lidera pokemon w walkach 1vs1 na arenie. Gdy jest pod jego wpływem otrzymuje 3 razy więcej doświadczenia. Po zakupie działa przez 30 walk na arenie.