×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Zmiany areny w walkach

Zmiany areny w walkach w grze to zarówno zmiana otoczenia jak również różnego rodzaju anomalie pogodowe. Wpływają na skuteczność niektórych ataków lub zadają obrażenia pokemonom. Trwają one 5 rund. W walce jednocześnie może występować tylko jedna zmiana areny. Kolejne użycie ataku posiadającego umiejetność wpływania na arenę spowoduje zastąpienie poprzedniej zmiany lub niepowodzeniem jeśli zmiana ta jest już aktywna. W grze następujące ataki zmieniają arenę:
Sunny Day

Słońce mocno świeci.
Po ataku słońce mocno świeci. W tym czasie ataki typu wodnego mają o 50% mniejszą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% mocniejsze.
Rain Dance

Pada deszcz.
Po ataku zaczyna padać deszcz. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze.
Water Sport

Duża wilgotność powietrza.
Po użyciu tego ataku gwałtownie rośnie wilgotność powietrza. Podczas dużej wilgotności ataki typu ognistego mają o 50% mniejszą moc.
Sandstorm

Burza piaskowa.
Po ataku rozpętuje się burza piaskowa. Rani ona wszystkie pokemony w walce w wysokości 5% aktualnego życia na rundę. Pokemony typu , i są odporne na obrażęnia spowodowane burzą piaskową.
Grassy Terrain

Arena porasta trawą.
Po użyciu tego ataku arena porasta trawa. Wzmacnia przez ten czas moc ataków trawiastych o 50% oraz leczy pokemony trawiaste co rundę o 5% aktualnego życia.
Misty Terrain

Gęsta mgła.
Powoduje on mgłę. W tym czasie wszystkie pokemony poza typem powietrznym są odporne na ataki statusowe, a ataki typu smok są o 50% słabsze.