×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Goodra
Numer ID #706
Gatunek Goodra
Typ
  
Min. poziom 50
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie u siostry Joy
Trudność złapania: mała
Forma żeńska: tak
Forma z jajka: Sliggoo
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +6
Obrona +4
Atak spe +6
Obr spe +8
Życie +25
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 100
Obrona 70
Atak spe 110
Obr spe 150
Życie 90
Szybkość 80
Odporności:
10.50.50.50.51111111121122

Ewolucja


40 poziom

50 poziom
u siostry Joy

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Protect Na start 0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom 10
Absorb Na start 20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. 25
Outrage Na start 120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się. 15
Tackle Na start 50 100 30
Aqua Tail Na start 90 90 10
Bubble Na start 40 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 30
Feint Na start 30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. 10
Bide 13 0 100 Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał 10
Rain Dance 25 0 100 Po ataku zaczyna padać deszcz przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze. 5
Flail 28 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
15
Body Slam 32 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 15
Muddy Water 38 95 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 10
Dragon Pulse 47 90 100 10
Power Whip 50 120 85 10

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 100 Hail 15
TM 108 Facade 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 179 Round 35
TM 192 Dragon Tail 35
TM 72 Sludge Bomb 36
TM 24 Thunderbolt 40
TM 190 Bulldoze 40
TM 13 Ice Beam 42
TM 84 Flamethrower 42
TM 26 Earthquake 44
TM 44 Rest 45
TM 25 Thunder 50
TM 133 Focus Blast 50
TM 176 Sludge Wave 50
TM 38 Fire Blast 51
TM 14 Blizzard 52
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60