
Numer ID | #687 | ||
Gatunek | Malamar | ||
Typ | |||
Min. poziom | 30 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | niemożliwy do złapania | ||
Trudność złapania: | ----- | ||
Forma żeńska: | tak | ||
Forma z jajka: | Inkay |
Atak | +5 | |
---|---|---|
Obrona | +5 | |
Atak spe | +4 | |
Obr spe | +4 | |
Życie | +25 | |
Szybkość | +4 | |
Atak | 92 | |
---|---|---|
Obrona | 88 | |
Atak spe | 68 | |
Obr spe | 75 | |
Życie | 86 | |
Szybkość | 73 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 |
Ewolucja
![]() |
|
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Constrict | Na start | 10 | 100 | 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | 35 | ||
Reversal | Na start | 0 | 100 |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 |
15 | ||
Tackle | Na start | 50 | 100 | 30 | |||
Peck | Na start | 35 | 100 | 35 | |||
Reflect | Na start | 0 | 100 | Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. | 20 | ||
Foul Play | 8 | 95 | 100 | Atak do wyliczenia zadanych obrażeń wykorzystuje statystykę ataku przeciwnika. | 15 | ||
Swagger | 12 | 0 | 90 | Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy oraz go otępia | 15 | ||
Psywave | 13 | 0 | 80 | Moc zależna od poziomu używającego. 70% szans że moc będzie od 0,5 do 1 poziomu używającego i 30% szans na moc od 1 do 1,5 poziomu używającego. | 15 | ||
Topsy-Turvy | 15 | 0 | 100 | Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie. | 20 | ||
Hypnosis | 18 | 0 | 60 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | 20 | ||
Psybeam | 21 | 65 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | 20 | ||
Switcheroo | 23 | 0 | 100 | Jeśli przeciwnik trzyma przedmiot zmieniający statystyki niweluje jego działanie, dodając lub odejmując odpowiednia ilość statystyk lub życia. | 10 | ||
Payback | 27 | 50 | 100 | Jeśli atak jest użyty przez pokemona, który atakuje drugi w rundzie moc jest podwojona (100). | 10 | ||
Light Screen | 31 | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | 30 | ||
Pluck | 35 | 60 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. | 20 | ||
Psycho Cut | 39 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 20 | ||
Slash | 43 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 20 | ||
Night Slash | 46 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 15 | ||
Superpower | 48 | 120 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom. | 5 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 107 | Torment | 1 |
TM 76 | Attract | 5 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 55 | Psych Up | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 57 | Sunny Day | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 186 | Embargo | 15 |
TM 96 | Calm Mind | 20 |
TM 99 | Taunt | 20 |
TM 106 | Aerial Ace | 30 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 48 | Rock Slide | 31 |
TM 137 | Fling | 35 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 29 | Psychic | 40 |
TM 152 | Dark Pulse | 40 |
TM 160 | Trick Room | 40 |
TM 172 | Psyshock | 40 |
TM 84 | Flamethrower | 42 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 77 | Thief | 45 |
TM 144 | Payback | 50 |
TM 15 | Hyper Beam | 60 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |