×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Fletchinder
Numer ID #662
Gatunek Fletchinder
Typ
  
Min. poziom 17
Ewolucja 35 poziom
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: mała
Forma żeńska: tak
Forma z jajka: Fletchling
Występowanie
Kraina Wąwozów
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
Atak spe +3
Obr spe +3
Życie +20
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 73
Obrona 55
Atak spe 56
Obr spe 52
Życie 62
Szybkość 84
Odporności:
10.520.25211110.50.504110.2510.5

Ewolucja


17 poziom

35 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Tackle Na start 50 100 30
Ember Na start 40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 25
Quick Attack Na start 40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy. 30
Growl Na start 0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. 40
Peck 10 35 100 35
Agility 13 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. 30
Flail 16 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
15
Roost 25 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. 10
Natural Gift 31 80 100 15
Flame Charge 38 50 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. 20
Acrobatics 42 110 100 Jeśli pokemon trzyma przedmiot moc ataku to 55, dla pokemonów bez trzymanego przedmiotu moc wynosi 110. 15
Me First 46 0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. 20
Tailwind 51 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. 30
Steel Wing 55 70 90 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. 25

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 3 Swords Dance 1
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 193 Work Up 15
TM 99 Taunt 20
TM 78 Steel Wing 29
TM 106 Aerial Ace 30
TM 108 Facade 30
TM 158 U-turn 30
TM 177 Flame Charge 35
TM 179 Round 35
TM 84 Flamethrower 42
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 112 Overheat 45
TM 132 Roost 45
TM 141 Will-O-Wisp 45
TM 185 Acrobatics 50
TM 38 Fire Blast 51