×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Klang
Numer ID #600
Gatunek Klang
Typ
  
Min. poziom 38
Ewolucja 49 poziom
Przedmiot ewolucji wymagany
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: duża
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Klink
Występowanie
Rdzawa Góra
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +5
Atak spe +4
Obr spe +4
Życie +15
Szybkość +3
Parametry podstawowe
Atak 80
Obrona 95
Atak spe 70
Obr spe 85
Życie 60
Szybkość 50
Odporności:
0.5210.510.50.50120.520.50.510.50.50.5

Ewolucja


38 poziom

49 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
ViceGrip Na start 55 100 30
Charge 6 0 100 Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy. 20
Gear Grind 16 50 85 Atakuje 2 razy na rundę. 15
Bind 21 15 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ciasnym uścisku 20
Charge Beam 26 50 90 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. 10
Autotomize 31 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. 15
Mirror Shot 36 65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 10
Screech 40 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy 40
Discharge 44 80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 15
Metal Sound 48 0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy. 40
Shift Gear 52 0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom. 10
Lock-On 56 0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. 5
Zap Cannon 60 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. 5
Hyper Beam 64 150 90 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 31 Mimic 15
TM 52 Curse 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 146 Rock Polish 15
TM 209 Bind 15
TM 104 Shock Wave 25
TM 161 Iron Defense 25
TM 188 Volt Switch 25
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 49 Tri Attack 33
TM 53 Rollout 34
TM 179 Round 35
TM 9 Take Down 36
TM 24 Thunderbolt 40
TM 125 Uproar 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 159 Flash Cannon 40
TM 164 Signal Beam 40
TM 44 Rest 45
TM 138 Charge Beam 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 194 Wild Charge 50
TM 54 Zap Cannon 51
TM 15 Hyper Beam 60
TM 145 Giga Impact 60
TM 168 Gravity 60
TM 131 Magic Coat 66