Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Carracosta
Numer ID #565
Gatunek Carracosta
Typ
  
Min. poziom 37
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwe powyżej 70 złapanych gatunków w regionie Unova
Trudność złapania: bardzo duża
Forma z jajka: Tirtouga
Występowanie
Zalew Swanna
Shiny
Przyrosty
Atak +5
Obrona +7
Atak spe +4
Obr spe +3
Życie +20
Szybkość +2
Parametry podstawowe
Atak 108
Obrona 133
Atak spe 83
Obr spe 65
Życie 74
Szybkość 32
Odporności:
0.50.251420.510.5121210.51111

Ewolucja


37 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Bide Na start 0 100 Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał 10
Water Gun Na start 40 100 25
Withdraw Na start 0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. 40
Rollout 5 30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę 20
Bite 8 60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 25
Protect 11 0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom 10
Aqua Jet 15 40 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom 20
Crunch 21 80 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. 15
Wide Guard 25 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 10
Brine 28 65 100 Jeśli przeciwnik ma mniej lub równo 50 procent życia atak posiada dwukrotną moc. 10
Smack Down 31 50 100 Usuwa odporność pokemonów typy powietrznego na ataki typu ziemnego. 15
Curse 35 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 40% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 20% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. 10
Shell Smash 40 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o 2 poziomy 15
Aqua Tail 45 90 90 10
Rock Slide 51 75 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 10
Rain Dance 56 0 100 Po ataku zaczyna padać deszcz przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze. 5
Hydro Pump 61 110 80 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 92 Defense Curl 1
TM 122 Knock Off 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 12 Water Gun 10
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 90 Low Kick 12
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 52 Curse 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 146 Rock Polish 15
TM 60 Icy Wind 18
TM 11 BubbleBeam 24
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 95 Water Pulse 25
TM 105 Rock Tomb 25
TM 161 Iron Defense 25
TM 175 Smack Down 25
TM 86 AncientPower 28
TM 18 Counter 30
TM 67 DragonBreath 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 28 Dig 32
TM 53 Rollout 34
TM 116 Zen Headbutt 35
TM 126 Aqua Tail 35
TM 179 Round 35
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 128 Earth Power 40
TM 148 Avalanche 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 190 Bulldoze 40
TM 13 Ice Beam 42
TM 66 Iron Tail 42
TM 26 Earthquake 44
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 136 Brine 45
TM 147 Stone Edge 45
TM 162 Iron Head 45
TM 165 Superpower 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 133 Focus Blast 50
TM 14 Blizzard 52
TM 181 Scald 55
TM 15 Hyper Beam 60
TM 27 Fissure 60
TM 145 Giga Impact 60