×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Milotic
Numer ID #350
Gatunek Milotic
Typ
  
Min. poziom 20
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie niemożliwy do złapania
Trudność złapania: -----
Forma żeńska: nie
Forma z jajka: Feebas
Występowanie
Wodospad
Shiny
Przyrosty
Atak +4
Obrona +4
Atak spe +6
Obr spe +7
Życie +25
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 60
Obrona 79
Atak spe 100
Obr spe 125
Życie 95
Szybkość 81
Odporności:
10.50.522111110.5110.51111

Ewolucja


20 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Water Gun Na start 40 100 25
Wrap Na start 15 90 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi pokemona w uścisku. 20
Refresh 9 0 100 Leczy używającego z podpalenia, paraliży i zatrucia. 20
Water Pulse 13 60 100 20% szans na otępienie przeciwnika. 20
Twister 17 40 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli pokemon jest w trakcie wykonywania ataku Bounce lub Fly moc ataku jest podwojona. 20
Recover 21 0 90 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. 10
Captivate 25 0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. 20
Aqua Tail 29 90 90 10
Hydro Pump 37 110 80 5
Attract 41 0 100 Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". Pokemona tej samej płci na 3 rundy, pokemona o przeciwnej płci na 5 rund. 15
Safeguard 45 0 100 Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu. 25
Dragon Pulse 48 90 100 10
Aqua Ring 49 0 100 Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia. 20
Earth Power 52 90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Wring Out 53 120 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 120 (aktualne życie / maksymalne życie x 120). 5
Explosion 56 250 100 Zadaje 40% obrażeń zwrotnych. 5
Sky Attack 64 140 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 101 Light Screen 1
TM 76 Attract 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 12 Water Gun 10
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 23 Dragon Rage 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 55 Psych Up 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 100 Hail 15
TM 88 Twister 16
TM 60 Icy Wind 18
TM 102 Safeguard 20
TM 11 BubbleBeam 24
TM 39 Swift 25
TM 95 Water Pulse 25
TM 67 DragonBreath 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 126 Aqua Tail 35
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 13 Ice Beam 42
TM 66 Iron Tail 42
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 10 Double-Edge 46
TM 14 Blizzard 52
TM 181 Scald 55
TM 15 Hyper Beam 60
TM 131 Magic Coat 66