Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Grumpig
Numer ID #326
Gatunek Grumpig
Typ
  
Min. poziom 32
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: duża
Występowanie
Ogromne Drzewo
Shiny
Przyrosty
Atak +3
Obrona +4
Atak spe +5
Obr spe +6
Życie +25
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 45
Obrona 65
Atak spe 90
Obr spe 110
Życie 80
Szybkość 80
Odporności:
1111110.5120.511112211

Ewolucja


32 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Psybeam Na start 65 100 10% szans na otępienie przeciwnika. 20
Splash Na start 0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. 40
Psywave Na start 0 80 Moc zależna od poziomu używającego. 70% szans że moc będzie od 0,5 do 1 poziomu używającego i 30% szans na moc od 1 do 1,5 poziomu używającego. 15
Belch Na start 120 90 10
Psych Up 15 0 80 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). 10
Confuse Ray 18 0 100 Otępia przeciwnika. 10
Magic Coat 21 0 100 Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia. 15
Zen Headbutt 26 80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Snore 29 40 100 15
Rest 29 0 100 Pokemon regeneruje sobie 100% życia po czym śpi przez 2 rundy. 10
Power Gem 35 80 100 20
Psyshock 42 80 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Payback 46 50 100 Jeśli atak jest użyty przez pokemona, który atakuje drugi w rundzie moc jest podwojona (100). 10
Psychic 52 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Heat Wave 55 100 90 10% szans na podpalenie przeciwnika. 10
Bounce 59 85 85 Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon odbija się wysoko i unika większości ruchów. W kolejnej rundzie spada i atakuje. Dodatkowo posiada 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 5
Inferno 60 100 50 Podpala przeciwnika, jeśli trafi. 5
Shell Smash 65 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o 2 poziomy 15

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 16 Pay Day 1
TM 30 Teleport 1
TM 32 Double Team 1
TM 33 Reflect 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 101 Light Screen 1
TM 107 Torment 1
TM 76 Attract 5
TM 89 Heal Bell 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 55 Psych Up 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 46 Psywave 18
TM 60 Icy Wind 18
TM 96 Calm Mind 20
TM 99 Taunt 20
TM 110 Skill Swap 20
TM 111 Snatch 20
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 104 Shock Wave 25
TM 18 Counter 30
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 127 Bounce 30
TM 71 Ice Punch 32
TM 74 ThunderPunch 32
TM 79 Fire Punch 32
TM 69 Shadow Ball 34
TM 116 Zen Headbutt 35
TM 1 Mega Punch 36
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 29 Psychic 40
TM 93 Focus Punch 40
TM 156 Grass Knot 40
TM 160 Trick Room 40
TM 66 Iron Tail 42
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 50 DynamicPunch 45
TM 77 Thief 45
TM 5 Mega Kick 46
TM 10 Double-Edge 46
TM 42 Dream Eater 46
TM 54 Zap Cannon 51
TM 174 Telekinesis 55
TM 15 Hyper Beam 60
TM 197 Role Play 65
TM 131 Magic Coat 66