Numer ID | #11720 | ||
Gatunek | Shiny Hoopa Unbound | ||
Typ | |||
Min. poziom | 160 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | niemożliwy do złapania | ||
Trudność złapania: | ----- | ||
Forma żeńska: | nie | ||
Forma z jajka: | Hoopa |
Atak | +10 | |
---|---|---|
Obrona | +5 | |
Atak spe | +10 | |
Obr spe | +7 | |
Życie | +30 | |
Szybkość | +5 | |
Atak | 160 | |
---|---|---|
Obrona | 60 | |
Atak spe | 170 | |
Obr spe | 130 | |
Życie | 80 | |
Szybkość | 80 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 |
Ewolucja
|
Inne formy pokemona:
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Ally Switch | Na start | 20 | 100 | 60% szans na oszołomienie przeciwnika. | 15 | ||
Confusion | Na start | 50 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | 25 | ||
Destiny Bond | Na start | 0 | 100 | Nakłada efekt na 10 rund na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. | 5 | ||
Hyperspace Hole | Na start | 80 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | 5 | ||
Trick | Na start | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Astonish | 6 | 30 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | 15 | ||
Magic Coat | 10 | 0 | 100 | Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia. | 15 | ||
Light Screen | 15 | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | 30 | ||
Psybeam | 19 | 65 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | 20 | ||
Skill Swap | 25 | 0 | 100 | Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. | 10 | ||
Guard Split | 29 | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | 10 | ||
Power Split | 29 | 0 | 100 | Uśrednia i wyrównuje statystyki ataku i ataku specjalnego pokemonów w walce. | 10 | ||
Phantom Force | 35 | 90 | 100 | 10 | |||
Zen Headbutt | 46 | 80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | 15 | ||
Trick Room | 50 | 0 | 100 | Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. | 5 | ||
Wonder Room | 50 | 0 | 95 | Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują. | 10 | ||
Shadow Ball | 55 | 80 | 100 | 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom | 15 | ||
Nasty Plot | 68 | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. | 20 | ||
Psychic | 75 | 90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Hyperspace Fury | 85 | 100 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. Posiada bezwarunkową celność. | 5 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 45 | Thunder Wave | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 107 | Torment | 1 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 55 | Psych Up | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 57 | Sunny Day | 15 |
TM 62 | Rain Dance | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 184 | Quash | 15 |
TM 186 | Embargo | 15 |
TM 96 | Calm Mind | 20 |
TM 99 | Taunt | 20 |
TM 102 | Safeguard | 20 |
TM 103 | Brick Break | 30 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 69 | Shadow Ball | 34 |
TM 137 | Fling | 35 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 24 | Thunderbolt | 40 |
TM 29 | Psychic | 40 |
TM 152 | Dark Pulse | 40 |
TM 156 | Grass Knot | 40 |
TM 160 | Trick Room | 40 |
TM 172 | Psyshock | 40 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 77 | Thief | 45 |
TM 134 | Energy Ball | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 42 | Dream Eater | 46 |
TM 133 | Focus Blast | 50 |
TM 15 | Hyper Beam | 60 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |
TM 131 | Magic Coat | 66 |