Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Hoopa Unbound
Numer ID #10720
Gatunek Hoopa Unbound
Typ
  
Min. poziom 160
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie niemożliwy do złapania
Trudność złapania: mała
Forma z jajka: Hoopa
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +9
Obrona +4
Atak spe +9
Obr spe +6
Życie +25
Szybkość +4
Parametry podstawowe
Atak 160
Obrona 60
Atak spe 170
Obr spe 130
Życie 80
Szybkość 80
Odporności:
111111011111111412

Ewolucja


160 poziom

Inne formy pokemona:

Hoopa

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Ally Switch Na start 20 100 60% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Confusion Na start 50 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika. 25
Destiny Bond Na start 0 100 Nakłada efekt na 10 rund na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. 5
Hyperspace Hole Na start 80 100 Posiada bezwarunkową celność. 5
Trick Na start 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. 10
Astonish 6 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Magic Coat 10 0 100 Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia. 15
Light Screen 15 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. 30
Psybeam 19 65 100 10% szans na otępienie przeciwnika. 20
Skill Swap 25 0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. 10
Guard Split 29 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 10
Power Split 29 0 100 Uśrednia i wyrównuje statystyki ataku i ataku specjalnego pokemonów w walce. 10
Phantom Force 35 90 100 10
Zen Headbutt 46 80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Trick Room 50 0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. 5
Wonder Room 50 0 95 Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują. 10
Shadow Ball 55 80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom 15
Nasty Plot 68 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. 20
Psychic 75 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 10
Hyperspace Fury 85 100 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. Posiada bezwarunkową celność. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 32 Double Team 1
TM 33 Reflect 1
TM 101 Light Screen 1
TM 107 Torment 1
TM 61 Protect 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 184 Quash 15
TM 186 Embargo 15
TM 96 Calm Mind 20
TM 99 Taunt 20
TM 102 Safeguard 20
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 69 Shadow Ball 34
TM 137 Fling 35
TM 179 Round 35
TM 24 Thunderbolt 40
TM 29 Psychic 40
TM 172 Psyshock 40
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 134 Energy Ball 45
TM 138 Charge Beam 45
TM 133 Focus Blast 50
TM 15 Hyper Beam 60
TM 131 Magic Coat 66