×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Marill
Numer ID #183
Gatunek Marill
Typ
  
Min. poziom 1
Ewolucja 18 poziom
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: średnia
Forma żeńska: tak
Forma z jajka: Azurill
Występowanie
Jezioro
Shiny
Przyrosty
Atak +2
Obrona +3
Atak spe +2
Obr spe +3
Życie +20
Szybkość +3
Parametry podstawowe
Atak 20
Obrona 50
Atak spe 20
Obr spe 50
Życie 70
Szybkość 40
Odporności:
10.50.52211210.51110.50.50.501

Ewolucja


8 poziom

18 poziom

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Bubble Na start 40 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 30
Tackle Na start 50 100 30
Tail Whip 2 0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom. 30
Water Sport 5 0 100 Po użyciu tego ataku gwałtownie rośnie wilgotność powietrza i utrzymuje się przez 5 rund. Podczas dużej wilgotności ataki typu ognistego mają o 50% mniejszą moc. 15
Water Gun 7 40 100 25
Rollout 10 30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę 20
Defense Curl 10 0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. 40
BubbleBeam 13 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. 20
Aqua Tail 20 90 90 10
Double-Edge 23 120 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. 15
Aqua Ring 28 0 100 Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia. 20
Superpower 37 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom. 5
Hydro Pump 40 110 80 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 92 Defense Curl 1
TM 101 Light Screen 1
TM 122 Knock Off 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 12 Water Gun 10
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 100 Hail 15
TM 193 Work Up 15
TM 60 Icy Wind 18
TM 203 Covet 20
TM 11 BubbleBeam 24
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 95 Water Pulse 25
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 127 Bounce 30
TM 28 Dig 32
TM 71 Ice Punch 32
TM 17 Submission 33
TM 53 Rollout 34
TM 37 Egg Bomb 35
TM 126 Aqua Tail 35
TM 137 Fling 35
TM 179 Round 35
TM 1 Mega Punch 36
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 93 Focus Punch 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 156 Grass Knot 40
TM 206 Hyper Voice 40
TM 13 Ice Beam 42
TM 66 Iron Tail 42
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 50 DynamicPunch 45
TM 165 Superpower 45
TM 5 Mega Kick 46
TM 10 Double-Edge 46
TM 14 Blizzard 52
TM 169 Helping Hand 55
TM 181 Scald 55