Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Hitmontop
Numer ID #237
Gatunek Hitmontop
Typ
  
Min. poziom 20
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: mała
Występowanie
Las
Shiny
Przyrosty
Atak +5
Obrona +5
Atak spe +1
Obr spe +5
Życie +10
Szybkość +4
Parametry podstawowe
Atak 95
Obrona 95
Atak spe 35
Obr spe 110
Życie 50
Szybkość 70
Odporności:
1111122111110.510.50.512

Ewolucja


20 poziom
do godziny 8

20 poziom
do godziny 16

20 poziom
do godziny 24

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Revenge Na start 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
10
Rolling Kick Na start 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Focus Energy 6 0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. 30
Pursuit 10 40 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. 20
Quick Attack 15 40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy. 30
Triple Kick 19 10 90 Trafia do 3 razy na rundę. Z każdym trafieniem moc ataku rośnie o 5. 10
Rapid Spin 24 20 100 Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika 40
Counter 28 120 100 Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego. 20
Feint 33 30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. 10
Agility 37 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. 30
Gyro Ball 42 100 100 Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150. 5
Quick Guard 46 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 15
Detect 51 0 100 Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika. 5
Close Combat 55 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 5
Endeavor 60 0 100 Obniża życie przeciwnika do wartości liczbowej jaką posiada atakujący pokemon. Jeśli posiada więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. 5

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 90 Low Kick 12
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 73 Sandstorm 15
TM 193 Work Up 15
TM 88 Twister 16
TM 97 Bulk Up 20
TM 115 Vacuum Wave 20
TM 203 Covet 20
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 18 Counter 30
TM 103 Brick Break 30
TM 106 Aerial Ace 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 129 Endeavor 30
TM 178 Low Sweep 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 28 Dig 32
TM 17 Submission 33
TM 179 Round 35
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 114 Sucker Punch 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 187 Retaliate 40
TM 190 Bulldoze 40
TM 26 Earthquake 44
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 147 Stone Edge 45
TM 5 Mega Kick 46
TM 10 Double-Edge 46
TM 149 Gyro Ball 50
TM 27 Fissure 60
TM 197 Role Play 65