Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Mega ewolucje | Inne
Hitmonlee
Numer ID #106
Gatunek Hitmonlee
Typ
Walka
  
Min. poziom 20
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: duża
Występowanie
Słoneczna droga
Shiny
Przyrosty
Atak +3
Obrona +2
Atak spe +3
Obr spe +4
Życie +15
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 120
Obrona 53
Atak spe 35
Obr spe 110
Życie 50
Szybkość 87
Odporności:
1111122111110.510.50.512

Ewolucja


20 poziom
do godziny 8

20 poziom
do godziny 16

20 poziom
do godziny 24

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Double Kick Na start 30 100 Atakuje 2 razy na rundę. 30
Revenge Na start 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
10
Meditate 5 0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom. 40
Rolling Kick 9 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika. 15
Jump Kick 13 100 95 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 10% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi. 10
Brick Break 17 75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. 15
Focus Energy 21 0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. 30
Feint 25 30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. 10
Hi Jump Kick 29 130 90 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 25% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi. 10
Mind Reader 33 0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. 5
Foresight 37 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. 40
Wide Guard 41 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 10
Blaze Kick 45 85 90 10% szans na podpalenie przeciwnika. Posiada zwiększoną szansę na cios krytyczny. 10
Endure 49 0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. 10
Mega Kick 53 120 75 5
Close Combat 57 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. 5
Reversal 59 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
15

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 35 Metronome 1
TM 122 Knock Off 1
TM 76 Attract 5
TM 151 Captivate 5
TM 70 Mud-Slap 8
TM 83 Sleep Talk 8
TM 20 Rage 10
TM 61 Protect 10
TM 75 Detect 10
TM 82 Swagger 10
TM 90 Low Kick 12
TM 6 Toxic 15
TM 19 Seismic Toss 15
TM 31 Mimic 15
TM 34 Bide 15
TM 52 Curse 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 57 Sunny Day 15
TM 59 Snore 15
TM 62 Rain Dance 15
TM 64 Endure 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 73 Sandstorm 15
TM 97 Bulk Up 20
TM 115 Vacuum Wave 20
TM 39 Swift 25
TM 51 Headbutt 25
TM 105 Rock Tomb 25
TM 18 Counter 30
TM 103 Brick Break 30
TM 108 Facade 30
TM 109 Secret Power 30
TM 127 Bounce 30
TM 48 Rock Slide 31
TM 17 Submission 33
TM 137 Fling 35
TM 1 Mega Punch 36
TM 9 Take Down 36
TM 8 Body Slam 37
TM 93 Focus Punch 40
TM 114 Sucker Punch 40
TM 154 Natural Gift 40
TM 26 Earthquake 44
TM 40 Skull Bash 44
TM 44 Rest 45
TM 50 DynamicPunch 45
TM 77 Thief 45
TM 147 Stone Edge 45
TM 155 Poison Jab 45
TM 165 Superpower 45
TM 5 Mega Kick 46
TM 10 Double-Edge 46
TM 133 Focus Blast 50
TM 197 Role Play 65