Nowy system walk i inne zmiany

Nowości związane z grą

Postprzez admin » 20 lip 2017, o 19:47

Jak wcześniej wspominaliśmy trwają prace nad kolejnym regionem.
Jednak zanim zostanie on dodany czeka nas jeszcze kilka zmian. Niektóre z nich są wywołane dodaniem kolejnej generacji pokemonów.

Najważniejszą zmianą jest nowy system walk. Stary system jest już dość mocno przestarzały i nie było możliwości przystosować go do wielu nowych ataków. W nowym wszystkie te ograniczenia zostały usunięte, przez co wiele ataków zostało dodanych oraz zmieniło swoje dotychczasowe działanie na zgodne lub podobne do efektów z gier na konsole.
Opis nowych działań ataków znajduje się w pokedexie http://pokewalki.pl/nowe-ataki-pokemon.
Zmieniły się również zmiany stanu w walkach i dodane zostały również zmiany areny w walce. W pokedexie pojawiły się nowe zakładki opisujące:
- opisujące działanie odporności - http://pokewalki.pl/odpornosci-pokemon,
- zmiany stanu w walce http://pokewalki.pl/zmiany-stanu-w-walce-pokemon
- zmiany areny w walce http://pokewalki.pl/zmiany-areny-w-walce-pokemon.

Zmianą uległy również walki na arenie. Nowy system zacznie funkcjonować od jutra(piątek) w arenie testowej (zakładka Pokemony > Arena testowa), żeby zapoznać się z nowościami. W sobotę zostanie dodany do dziczy, na razie tylko do walk automatycznych oraz do walk na arenie.
W innych miejscach, walkach nowy system będzie wprowadzany w przyszłym tygodniu.

W poniedziałek do gry zostanie dodany nowy typ pokemon FAIRY. W związku z tym niektóre pokemony zmienią swoje typy, innym zostanie on dodany. Zmiana typów będzie również dotyczyć niektórych ataków.

Kolejną ważną zmianą w poniedziałek będzie zmiana przyrostów szybkości pokemonów. Będzie on teraz dodatkową statystyką niezależną od ataku jak było to do tej pory. Wszystkie zmiany będą widoczne w pokedexie, który także ulegnie nieco zmianie wizualnie.

W przyszłym tygodniu dodane zostaną nowe pokemony, a konkretnie legendarne pokemony, które posiadają kilka form, m.in: Kyogre, Groudon, Deoxys itd.

Ostatnią chyba już zmianą jaka nas czeka w najbliższych dniach są zasady podróżowania po regionach. Wyeliminowany został problem utknięcia w danym regionie. Teraz będzie można wrócić do dowolnego regionu w jakim się już wcześniej było.

Jak widać trochę zmian się szykuje.
W odpowiedzi na wasze liczne pytania - nowy region Kalos i Mega ewolucje planowane są za około 2-3 tygodnie.

NOWY SYSTEM WALK
Najważniejsze zmiany:
- wprowadzenie ciosu krytycznego, który zadaje losowo 1.5 - 3 razy więcej obrażeń. Standardowa szansa na cios krytyczny to około 10%, ataki o zwiększonej szansie posiadają 30%.
- wprowadzenie ataków o bezwzględnej celności, ataki te trafiają bez względu na statystyki szybkości i uników.
- nowe działania zmiany stanów.
- możliwość zmiany terenu i pogody na arenie.
- poprawiony system obliczania zadawanych obrażeń, bonus za poziom pokemona, atak atakującego oraz obronę broniącego się pokemona, zwiększenie znaczenia początkowych statystyk pokemona.
- usunięcie ataków dzięki przewadze szybkości.
- naprawienie ataków leczących.
- i wiele innych mniejszych zmian i dodanych działań

WALKI 1vs1
W walkach 1 vs. 1 została dodana możliwość zakończenia walki remisem. Działa to tak samo jak w przypadku walk w lidze pokemon.
Jeśli oba pokemony zachowały więcej niż 90% życia walka nie jest rozstrzygnięta i żaden gracz nie otrzymuje punktów rankingowych, kasy ani doświadczenia. W przypadku gdy walka zakończyła się po 50 rundach przez większy procent życia, wygrywający pokemon dostaje trochę mniej kasy oraz doświadczenia niż przy wygranej przez omdlenie przeciwnika.

WALKI DRUŻYNOWE
Zmiany nastąpiły również w walkach drużynowych. Jeśli tam walka zakończy się remisem, czyli żaden pokemon nie ma mniej niż 90% życia pokemony wracają do drużyny. Tracą one jednak 50% wszystkich statystyk oraz 50% aktualnego życia. Pokemon ten zostanie ponownie wystawiony na sam koniec, kiedy gracz nie ma już żadnego innego "zdrowego" pokemona. Każdy pokemon może tylko raz wrócić do drużyny. Jeśli druga walka z jego udziałem również zakończy się remisem pokemon ten mdleje i przegrywa.

admin  

Site Admin
 
Posty: 142
Dołączył(a): 31 maja 2013, o 13:19



Postprzez pawell » 24 lip 2017, o 19:26

można wiedzieć po co było majstrowanie przy szybkości ??

pawell  

 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 15:39



Postprzez 1remii » 26 lip 2017, o 14:41

Odnośnie dzisiejszej aktualizacji, czy nowy system został też wprowadzony do komnat legend?

1remii  

 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 mar 2016, o 14:31



Postprzez bosss33 » 30 wrz 2017, o 00:04

moim skromnym zdaniem wszystko zepsuliscie tymi nowymi przyrostami,gram w ta gre bardzo dlugo,wszystkie moje poki opieralem na szybkosci i przyroscie

bosss33  

 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 lis 2013, o 23:35



Postprzez bartek300 » 30 wrz 2017, o 12:41

bosss33 napisał(a):moim skromnym zdaniem wszystko zepsuliscie tymi nowymi przyrostami,gram w ta gre bardzo dlugo,wszystkie moje poki opieralem na szybkosci i przyroscie

Gra powinna się rozwijać
Ps.Zbanujcie Szyce na forum bo spamuje tematy :)

bartek300  

Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): 28 lis 2013, o 16:51



Powrót do Aktualności

cron