Spis ataków pokemon w grze

Nazwa ataku Rodzaj Typ Moc Celność Efekt
Absorb
20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Acid
40 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Acid Armor
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Acid Spray
40 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziom
Acrobatics
110 100 Jeśli pokemon trzyma przedmiot moc ataku to 55, dla pokemonów bez trzymanego przedmiotu moc wynosi 110.
Acupressure
0 100 Zwiększa użytkownikowi losową statystykę o 2 poziomy. Posiada bezwarunkową celność.
Aerial Ace
60 100 Atak posiada bezwarunkową celność. Zawsze trafia.
Aeroblast
100 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
After You
50 100
Agility
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Air Cutter
60 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Air Slash
75 95 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Ally Switch
20 100 60% szans na oszołomienie przeciwnika.
Amnesia
0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
AncientPower
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk
Aqua Jet
40 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom
Aqua Ring
0 100 Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia.
Aqua Tail
90 90
Arm Thrust
15 100
Aromatherapy
0 100 Leczy używającego ze zmian stanu (podpalenie, zamrożenie, sen, paraliż, zatrucia).
Aromatic Mist
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Assist
0 100 Ruch wybiera losowy atak spośród ataków innych pokemonów z drużyny. W przypadku, gdy gracz nie posiada innych pokemonów drużynie lub pokemon nie należy do żadnego gracza(np: w dziczy) atak kończy się niepowodzeniem.
Assurance
60 100 Atak zadaje podwójne obrażenia, jeśli pokemon, w którego został wymierzony atak otrzymał już jakieś obrażenia w tej rundzie
Astonish
30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Attack Order
90 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Attract
0 100 Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". Pokemona tej samej płci na 3 rundy, pokemona o przeciwnej płci na 5 rund.
Aura Sphere
80 100 Posiada bezwarunkową celność.
Aurora Beam
65 100 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
Autotomize
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Avalanche
60 100
Baby-Doll Eyes
0 100 Zmniejsza statystykę ataku przeciwnika o 1 poziom.
Barrage
15 85 Atakuje 2-5 razy.
Barrier
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Baton Pass
50 100
Beat Up
65 100
Belch
120 90
Belly Drum
0 100 Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz.
Bestow
20 100 Atakuje 4-5 razy. Posiada bezwarunkową celność.
Bide
0 100 Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał
Bind
15 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ciasnym uścisku
Bite
60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Blast Burn
150 90
Blaze Kick
85 90 10% szans na podpalenie przeciwnika. Posiada zwiększoną szansę na cios krytyczny.
Blizzard
110 70 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Block
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Blue Flare
130 85 20% szans na podpalenie przeciwnika
Body Slam
85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bolt Strike
130 85 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika
Bone Club
65 85 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bone Rush
25 90 Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.
Bonemerang
50 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Boomburst
140 100
Bounce
85 85 Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon odbija się wysoko i unika większości ruchów. W kolejnej rundzie spada i atakuje. Dodatkowo posiada 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird
120 100 1/3 obrażeń zwrotnych.
Brick Break
75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Brine
65 100 Jeśli przeciwnik ma mniej lub równo 50 procent życia atak posiada dwukrotną moc.
Bubble
40 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam
65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Bug Bite
60 100 Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Bug Buzz
90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Bulk Up
0 100 Podnosi atak i obronę używającego o 1 poziom.
Bulldoze
60 100 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Bullet Punch
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy
Bullet Seed
25 100 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Calm Mind
0 100 Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Camouflage
0 100 Zwiększa obronę specjalna używającego o 1 poziom
Captivate
0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Celebrate
0 100 Pokemon po użyciu kłania się i dziękuje wszystkim. Brak innych efektów.
Charge
0 100 Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy.
Charge Beam
50 90 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Charm
0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Chatter
60 100 Posiada 31%, 11% bądź 1% na oszołomienie przeciwnika.
Chip Away
70 100 Zadaje stałe obrażenia, mimo obniżania/zwiększania statystyk.
Circle Throw
60 90
Clamp
35 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w uścisku
Clear Smog
50 100 Bezwarunkowa celność oraz wyzerowanie wszystkich zmian statystyk przeciwnika.
Close Combat
120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Coil
0 100 Zwiększa atak, obronę, szybkość używającego o 1 poziom.
Comet Punch
18 85 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Confide
0 100 Obniża statystykę ataku specjalnego przeciwnikowi o 1 poziom
Confuse Ray
0 100 Otępia przeciwnika.
Confusion
50 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Constrict
10 100 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Conversion
0 100 Użytkownik zmienia typ na typ ataku, który znajduje się na samej górze w jego posunięciach
Conversion 2
0 100 Używający zmienia typ na typ ataku, który ostatnio został użyty przez przeciwnika
Copycat
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Cosmic Power
0 100 Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Cotton Guard
0 100 Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Cotton Spore
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Counter
120 100 Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Covet
60 100
Crabhammer
100 90 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Crafty Shield
0 100 Chroni używającego przez 3 ruchy przeciwnika przed atakami statusowymi
Cross Chop
100 80 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Cross Poison
70 100 10% szans na zatrucie przeciwnika. Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Crunch
80 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Crush Claw
75 95 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Crush Grip
0 100 Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120.
Curse
0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 40% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 20% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Cut
50 95
Dark Pulse
80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dark Void
0 80 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Dazzling Gleam
80 100
Defend Order
0 100 Zwiększa obronę specjalną o 1 poziom
Defense Curl
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Defog
0 100 Zwiększa obronę specjalną i uniki o 1 poziom
Destiny Bond
0 100 Nakłada efekt na 10 rund na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Detect
0 100 Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika.
Diamond Storm
100 95 50% szans na podniesienie obrony używającego o 2 poziomy.
Dig
80 100 Pokemon podkopuje się w ziemię, przez co przez jedną rundę jest chroniony przed większości ataków przeciwnika
Disable
0 100 Wyłącza jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy.
Disarming Voice
40 100 Posiada bezwarunkową celność.
Discharge
80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Dive
80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon głęboko nurkuje i jest odporny na większość ataków przeciwnika. W drugiej rundzie wypływa i atakuje.
Dizzy Punch
70 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Doom Desire
140 100
Double Hit
35 90 Atakuje 2 razy na rundę.
Double Kick
30 100 Atakuje 2 razy na rundę.
Double Team
0 100 Zwiększa uniki używającego o 1 poziom.
Double-Edge
120 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
DoubleSlap
15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Draco Meteor
140 90 Obniża specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Dragon Ascent
120 100 Obniża obronę i obronę specjalną przeciwnikowi o 1 poziom
Dragon Claw
80 100
Dragon Dance
0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Dragon Pulse
90 100
Dragon Rage
40 100
Dragon Rush
100 75 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Tail
60 90
DragonBreath
60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Drain Punch
75 100 Regeneruje 50% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Draining Kiss
50 100 Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Dream Eater
100 100 Regeneruje 40% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. Jeśli przeciwnik śpi regeneruje 60%.
Drill Peck
80 100
Drill Run
80 95 Zwiększona szansa na atak krytyczny.
Dual Chop
40 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
DynamicPunch
100 50 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Earth Power
90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Earthquake
100 100 Jeśli przeciwnik jest zakopany(w trakcie użycia ataku Dig) moc ataku jest podwojona.
Echoed Voice
40 100 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Eerie Impulse
0 100 Obniża przeciwnikowi statystykę ataku specjalnego o 2 poziomy.
Egg Bomb
100 75
Electric Terrain
0 100 Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika.
Electrify
0 100 Zmienia typ przeciwnika na typ elektryczny
Electro Ball
0 100 Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150,
26-35% moc 120,
36-50% moc 80,
51-100% moc 60,
>100% moc 40
Electroweb
55 95 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Embargo
50 100
Ember
40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Encore
0 100 Po użyciu tego ataku przeciwnik przez 3 następne rundy wykonuje ten sam atak(ostatni przez niego użyty).
Endeavor
0 100 Obniża życie przeciwnika do wartości liczbowej jaką posiada atakujący pokemon. Jeśli posiada więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Endure
0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Energy Ball
80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Entrainment
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Eruption
150 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150).
Explosion
250 100 Zadaje 40% obrażeń zwrotnych.
Extrasensory
80 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
ExtremeSpeed
80 100 Atakuje zawsze jako pierwszy
Facade
70 100 Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli używający jest otruty, podpalony, uwięziony, pod działaniem klątwy.
Faint Attack
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Fairy Lock
0 100 Atakuje jako pierwszy i zawsze otępia przeciwnika
Fairy Wind
40 100
Fake Out
40 100
Fake Tears
0 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy
False Swipe
80 100
FeatherDance
0 100 Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
Feint
30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Fell Stinger
50 100 Zwiększa atak używającego o 3 poziomy.
Fiery Dance
80 100 10% szans na zwiększenie ataku specjalnego używającego o 1 poziom
Final Gambit
200 100 50% obrażeń zwrotnych.
Fire Blast
110 85 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Fang
65 95 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Pledge
80 100
Fire Punch
75 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Spin
35 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ognistej pułapce.
Fissure
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Flail
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Flame Burst
70 100
Flame Charge
50 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Flame Wheel
60 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flamethrower
95 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Blitz
120 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych.
Flash
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Flash Cannon
80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Flatter
0 100 Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie.
Fling
30 100 10% szans na śmiertelnie zatrucie przeciwnika.
Flower Shield
0 100 Zwiększa statystykę obrony wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 2 poziomy.
Fly
90 95 Atak dwurundowy. W pierwszej pokemon wzbija się w niebo i jest odporny na większość ataków w drugiej następuje atak.
Flying Press
100 95 Atak ten jest dwóch typów: walczącego i latającego, dlatego efektywność ciosu wylicza się na podstawie efektywności typu latającego oraz walczącego, np. na typy kamienne atak działa 1x (walka 2x, ale lot 0.5x)
Focus Blast
120 70 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Focus Energy
0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie.
Focus Punch
100 100
Follow Me
25 100 Atakuje 3 razy w rundzie.
Force Palm
60 100 10% na sparaliżowanie przeciwnika.
Foresight
0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego.
Forest's Curse
0 100 Zmienia typ przeciwnika na trawiasty.
Foul Play
95 100 Atak do wyliczenia zadanych obrażeń wykorzystuje statystykę ataku przeciwnika.
Freeze Shock
140 90 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika
Freeze-Dry
70 100 Jest także (mimo typu lodowego) efektywny 2x na pokemony wodne.
Frenzy Plant
150 90
Frost Breath
60 90 Przy każdym użyciu trafia ciosem krytycznym
Frustration
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Fury Attack
15 85 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fury Cutter
40 95 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10.
Fury Swipes
18 80 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fusion Bolt
100 100
Fusion Flare
100 100
Future Sight
100 100
Gastro Acid
0 75 Zatruwa przeciwnika.
Gear Grind
50 85 Atakuje 2 razy na rundę.
Geomancy
0 100 Zwiększa obronę, obronę specjalną i szybkość używającego o 1 poziom.
Giga Drain
75 100 Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Giga Impact
150 90
Glaciate
65 95 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Glare
0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Grass Knot
0 100 Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100.
Grass Pledge
80 100
GrassWhistle
0 55 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Grassy Terrain
0 100 Po użyciu tego ataku arena porasta trawa na 5 rund. Wzmacnia przez ten czas moc ataków trawiastych o 50% oraz leczy pokemony trawiaste co rundę o 5% żcyia.
Gravity
0 100 Usuwa odporność pokemonów latających na ataki typu ziemnego.
Growl
0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Growth
0 90 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Grudge
0 100 Uwalnia pokemon z klątw, uwięzienia, pułapek, itp.
Guard Split
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Guard Swap
0 100 Wyrównuje obronę i specjalną obronę z obronami rywala.
Guillotine
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Gunk Shot
120 70 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Gust
40 100 Jeśli przeciwnik jest w trakcie użycia ataku Fly lub Bounce moc ataku jest podwojona.
Gyro Ball
100 100 Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150.
Hail
0 60 Atak wywołuje burzę gradową, której więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund.
Hammer Arm
100 90 Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom.
Happy Hour
0 100 Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona
Harden
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Haze
0 100 Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych.
Head Charge
120 100 Regeneruje 25% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Head Smash
150 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Headbutt
70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Heal Bell
0 100 Leczy używającego z paraliżu, zamrożenia, podpalenia, snu i zatrucia.
Heal Block
0 100 Nakłada na przeciwnika blokadę na ataki leczące przez 5 rund.
Heal Order
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Heal Pulse
0 80 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Healing Wish
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Heart Stamp
60 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Heart Swap
0 100 Zamienia 2 losowe statystyki z przeciwnikiem.
Heat Crash
120 100
Heat Wave
100 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Heavy Slam
140 100
Helping Hand
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom i regeneruje 20% aktualnego życia.
Hex
65 100
Hi Jump Kick
130 90 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 25% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi.
Hidden Power
60 100
Hold Back
500 100 Posiada niezwykle dużą moc.
Hold Hands
0 100 Pokemony gratulują sobie podają ręce. Brak efektu
Hone Claws
0 100 Zwiększa atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Horn Attack
65 100
Horn Drill
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Horn Leech
75 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Howl
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom.
Hurricane
110 70 30% szans na otępienie przeciwnika.
Hydro Cannon
150 90
Hydro Pump
110 80
Hyper Beam
150 90
Hyper Fang
80 90 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Hyper Voice
90 100
Hyperspace Fury
100 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. Posiada bezwarunkową celność.
Hyperspace Hole
80 100 Posiada bezwarunkową celność.
Hypnosis
0 60 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Ice Ball
30 90 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10.
Ice Beam
95 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Burn
140 90 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Ice Fang
65 95 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Punch
75 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Shard
40 100
Icicle Crash
85 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Icicle Spear
25 100 Atakuje do 5 razy w rundzie.
Icy Wind
55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Imprison
0 100 Po użyciu tego ataku przeciwnikowi zostają zablokowane ataki, które posiada także pokemon używający. Przykład: jeśli oba pokemony w walce posiadają atak Outrage to zostanie on zablokowany u przeciwnika.
Incinerate
60 100
Inferno
100 50 Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Infestation
20 100 Atakuje 4-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w zarażonym kręgu
Ingrain
0 100 Pokemon otacza się roślinnym parawanem, który regeneruje mu co rundę 6% życia.
Ion Deluge
0 100 Zamienia wszystkie ataki normalne pokemonów w walce na elektryczne.
Iron Defense
0 100 Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
Iron Head
80 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Iron Tail
100 75 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Judgment
100 100
Jump Kick
100 95 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 10% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi.
Karate Chop
50 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Kinesis
0 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
King's Shield
0 100 Chroni używającego na kolejny atak przeciwnika przed atakiem fizycznym, w dodatku po użyciu przez przeciwnika ataku fizycznego na używającego w trakcie trwania ochrony obniża mu statystykę ataku o 2 poziomy.
Knock Off
65 100 Atak posiada podwójną moc, jeśli przeciwnik trzyma przedmiot.
Last Resort
140 60
Lava Plume
80 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Leaf Blade
90 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Leaf Storm
140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Leaf Tornado
65 90 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Leech Life
20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leech Seed
15 90 Atak ten nakłada na przeciwnika klątwę, która co rundę odbiera mu 3% aktualnego życia i regeneruje je drugiemu pokemonowi.
Leer
0 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom.
Lick
30 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Light of Ruin
140 90 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Light Screen
0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Lock-On
0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje.
Lovely Kiss
0 75 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Low Kick
50 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Low Sweep
60 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Lucky Chant
0 100 Blokuje przeciwnikowi szansę na cios krytyczny. Do końca walki przeciwnik nie może wykonać ciosu krytycznego.
Lunar Dance
0 100 Leczy pokemona ze wszystkich zmian stanu, pułapek, klątw i uwięzienia.
Luster Purge
70 100 10% szans na obniżenie obrony specjalnej przeciwnika.
Mach Punch
40 100
Magic Coat
0 100 Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi, a przeciwnik jest zdrowy przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, a sam się z niej uwalnia.
Magic Room
0 100 Po użyciu tego ataku w walce zawsze atakuje wolniejszy pokemon. Za wyjątkiem ataków z pewnością pierwszeństwa ataku.
Magical Leaf
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Magma Storm
100 75 Atakuje od 2-5 razy na rundę. 50% szans na uwięzienie pokemona w magmowej pułapce.
Magnet Bomb
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Magnet Rise
0 100 Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
Magnetic Flux
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Magnitude
0 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Jeśli pokemon jest w trakcie używania ataki Dig moc zostaje podwojona.
Mat Block
0 100 Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi).
Me First
0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać.
Mean Look
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Meditate
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom.
Mega Drain
40 100 Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Mega Kick
120 75
Mega Punch
80 85
Megahorn
120 85
Memento
150 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. 50% obrażeń zwrotnych.
Metal Burst
0 100 Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Metal Claw
50 95 10% szans na zwiększenie ataku używającego o 1 poziom
Metal Sound
0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy.
Meteor Mash
100 85 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o 1 poziom.
Metronome
50 90 Losuje dowolny atak spośród wszystkich dostępnych w grze (za każdym razem inny) oraz zadaje nim obrażenia przeciwnikowi.
Milk Drink
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mimic
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Mind Reader
0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje.
Minimize
0 100 Zwiększa uniki używającego o 2 poziomy.
Miracle Eye
0 100 Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego.
Mirror Coat
0 100 Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Mirror Move
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki.
Mirror Shot
65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Mist
0 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
Mist Ball
70 100
Misty Terrain
0 100 Powoduje on mgłę, która utrzymuje się przez 5 rund. W tym czasie wszystkie pokemony poza typem powietrznym są odporne na ataki statusowe, a ataki typu smok są o 50% słabsze.
Moonblast
95 100 30% szans na obniżenie ataku specjalnego przeciwnika o 1 poziom.
Moonlight
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Morning Sun
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mud Bomb
65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Mud Shot
55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Mud Sport
0 100 Zmniejsza moc elektrycznych ataków pokemonów w walce o 50%.
Mud-Slap
20 100 Zmniejsza szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Muddy Water
95 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Mystical Fire
75 100 Po trafieniu obniża atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Nasty Plot
0 100 Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Natural Gift
80 100
Nature Power
90 100 Typ tego ataku jest taki jak główny typ pokemona, który go używa.
Needle Arm
60 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Night Daze
85 95 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Night Shade
0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy, 80 poziom = 80 mocy.
Night Slash
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Nightmare
0 100 Atak wywołuje przerażające koszmary, w których więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund.
Noble Roar
0 100 Zmniejsza obronę i obronę specjalną przeciwnika o 1 poziom.
Nuzzle
20 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Oblivion Wing
80 100 Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Octazooka
65 85 50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Odor Sleuth
0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego oraz normalnych na duchy
Ominous Wind
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk
Origin Pulse
110 85
Outrage
120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się.
Overheat
140 90 Zmniejsza specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Pain Split
0 100 Atakujący pokemon dzieli się bólem z przeciwnikiem. Z ich aktualnych punktów życia wyciągana jest średnia i ustawiana pokemonom. Z zachowaniem ograniczenia maksymalnych punktów życia.
Parabolic Charge
65 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Parting Shot
0 100 Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Pay Day
40 100 Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona
Payback
50 100 Jeśli atak jest użyty przez pokemona, który atakuje drugi w rundzie moc jest podwojona (100).
Peck
35 100
Perish Song
95 100
Petal Blizzard
90 100
Petal Dance
120 100 Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego.
Phantom Force
90 100
Pin Missile
25 85 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Play Nice
0 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom.
Play Rough
90 90 10% szans na obniżenie ataku przeciwnika.
Pluck
60 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Poison Fang
50 100 30% na śmiertelne zatrucie przeciwnika
Poison Gas
0 90 Zatruwa przeciwnika.
Poison Jab
80 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Sting
15 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail
50 100 10% szans na otrucie przeciwnika
PoisonPowder
0 75 Zatruwa przeciwnika.
Pound
40 100
Powder
0 100 Jeśli po użyciu tego ataku przeciwnik użyje ruchu typu ognistego otrzyma obrażenia wielkości 25% maksymalnego życia.
Powder Snow
40 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Power Gem
80 100
Power Split
0 100 Uśrednia i wyrównuje statystyki ataku i ataku specjalnego pokemonów w walce.
Power Swap
0 100 Kopiuje atak i atak specjalny od przeciwnika.
Power Trick
0 100 Używający zamienia swoje statystyki ataku ze statystykami obrony.
Power Whip
120 85
Power-Up Punch
40 100 Jeśli trafi większa atak używającego o 1 poziom.
Precipice Blades
120 85
Present
0 90 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na regenerację 25% aktualnego życia przeciwnikowi.
Protect
0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom
Psybeam
65 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Psych Up
0 80 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników).
Psychic
90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Psycho Boost
140 90
Psycho Cut
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Psycho Shift
0 90 Jeśli pokemon używający jest zatruty lub śmiertelnie zatruty przy trafieniu śmiertelnie zatruwa przeciwnika.
Psyshock
80 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Psystrike
100 100 Zwiększa specjalny atak używającego o 1 poziom i zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom.
Psywave
0 80 Moc zależna od poziomu używającego. 70% szans że moc będzie od 0,5 do 1 poziomu używającego i 30% szans na moc od 1 do 1,5 poziomu używającego.
Punishment
0 100 Im więcej statystyk ataku zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak przeciwnika / startowy atak przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250.
Pursuit
40 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego.
Quash
0 100 Blokuje ostatnio użyty przez przeciwnika atak.
Quick Attack
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy.
Quick Guard
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Quiver Dance
0 100 Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o 1 poziom.
Rage
20 100 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 20.
Rage Powder
0 100 Zwiększa atak i specjalny atak używającego o 1 poziom.
Rain Dance
0 100 Po ataku zaczyna padać deszcz przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze.
Rapid Spin
20 100 Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika
Razor Leaf
55 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Razor Shell
75 95 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Razor Wind
80 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Recover
0 90 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Recycle
0 100 Anuluje wszystkie obniżające zmiany statystyk pokemona używającego do poziomu początkowego.
Reflect
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Reflect Type
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Refresh
0 100 Leczy używającego z podpalenia, paraliży i zatrucia.
Relic Song
75 100 10% szans na uśpienie przeciwnika.
Rest
0 100 Pokemon regeneruje sobie 100% życia po czym śpi przez 2 rundy.
Retaliate
70 100
Return
0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego.
Revenge
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Reversal
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Roar
0 100 Oszołamia przeciwnika
Roar of Time
150 90
Rock Blast
25 90 Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Rock Climb
90 85
Rock Polish
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Rock Slide
75 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rock Smash
40 100 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Rock Throw
50 90
Rock Tomb
60 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Rock Wrecker
150 90
Role Play
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Rolling Kick
60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rollout
30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę
Roost
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Rototiller
0 100 Zwiększa statystykę ataku i ataku specjalnego wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 1 poziom.
Round
60 100
Sacred Fire
100 95
Sacred Sword
90 100
Safeguard
0 100 Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu.
Sand Tomb
35 85 Jeśli trafia więzi przeciwnika w piaskowym więzieniu.
Sand-Attack
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Sandstorm
100 90 Po ataku rozpętuje się burza piaskowa, która trwa 5 rund i rani pokemony , 5% aktualnego życia na rundę.
Scald
80 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Scary Face
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy
Scratch
40 100
Screech
0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Searing Shot
100 100 10% szans na podpalenie przeciwnika
Secret Power
70 100
Secret Sword
85 100
Seed Bomb
80 100
Seed Flare
120 85
Seismic Toss
0 100 Istnieje 80% szans, że moc ataku będzie 2 razy większa od poziomu używającego (np: 40poziom = moc 80) i 20% szans, że moc ataku będzie równa połowie poziomu atakującego (np: 40poziom = moc 20). Maksymalna możliwa moc to 300.
Selfdestruct
200 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Shadow Ball
80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom
Shadow Claw
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Shadow Force
120 100 Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie pokemon "znika" i jest odporny na ataki przeciwnika, w drugiej rundzie pojawia się i atakuje.
Shadow Punch
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Shadow Sneak
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy.
Sharpen
0 100 Podnosi atak używającego o 1 poziom
Sheer Cold
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Shell Smash
0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o 2 poziomy
Shift Gear
0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Shock Wave
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Signal Beam
75 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Silver Wind
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników
Simple Beam
0 100 Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie.
Sing
0 55 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Sketch
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Sketch).
Skill Swap
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Skull Bash
100 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Sky Attack
140 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sky Drop
60 100
Sky Uppercut
85 90
Slack Off
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Slam
80 75
Slash
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Sleep Powder
0 65 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Sleep Talk
0 100 Jeśli używający tego ataku pokemon śpi, budzi go.
Sludge
65 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Bomb
90 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Wave
95 100 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Smack Down
50 100 Usuwa odporność pokemonów typy powietrznego na ataki typu ziemnego.
SmellingSalt
60 100
Smog
20 70 40% szans na zatrucie przeciwnika.
SmokeScreen
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Snarl
55 95
Snatch
70 100
Snore
40 100
Soak
0 100 Zmienia typ przeciwnika na wodny.
Softboiled
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
SolarBeam
120 100
SonicBoom
20 90
Spacial Rend
100 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Spark
65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Spider Web
0 100 Zmniejsza uniki i szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Spike Cannon
20 100 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Spikes
0 100 Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20.
Spiky Shield
0 100 Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi).
Spit Up
0 100 Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu.
Spite
0 100 Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu.
Splash
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Spore
0 50 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Stealth Rock
45 95 Jeśli trafia więzi przeciwnika w kamiennej pułapce.
Steam Eruption
110 95 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Steamroller
65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Steel Wing
70 90 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom.
Sticky Web
0 100 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom, nie ma efektu na pokemony typu powietrzenego.
Stockpile
0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie.
Stomp
65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Stone Edge
100 80 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Stored Power
20 100 Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250.
Storm Throw
40 100
Strength
80 100
String Shot
0 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Struggle
50 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 10% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Struggle Bug
50 100 Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom.
Stun Spore
0 75 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Submission
80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Substitute
0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Sucker Punch
80 100
Sunny Day
0 100 Po ataku słońce mocno świeci przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% mniejszą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% mocniejsze.
Super Fang
65 90
Superpower
120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom.
Supersonic
0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Surf
95 100 Jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona.
Swagger
0 90 Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy oraz go otępia
Swallow
0 100 Zwiększa atak przeciwnika o 1 poziom.
Sweet Kiss
0 75 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Sweet Scent
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Swift
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Switcheroo
0 100 Jeśli przeciwnik trzyma przedmiot zmieniający statystyki niweluje jego działanie, dodając lub odejmując odpowiednia ilość statystyk lub życia.
Swords Dance
0 100 Podnosi atak używającego o 2 poziomy.
Synchronoise
120 100
Synthesis
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Tackle
50 100
Tail Glow
0 100 Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy.
Tail Slap
25 85 Trafia do 5 razy na rundę.
Tail Whip
0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom.
Tailwind
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Take Down
90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Taunt
0 100 Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Atak jednorazowy.
Techno Blast
120 100
Teeter Dance
0 100 Otępia przeciwnika.
Telekinesis
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Teleport
0 100 Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
Thief
40 100 Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Thousand Arrows
90 100 Atak ten działa na pokemony niezależnie od jego odporności. Działa 2x na pokemony typu: ogień, elektryczny, trujący, skalisty, stalowy.
0.5x na pokemony typu: trawiasty, robaczy. Na pozostałe typy działa 1x.
Thousand Waves
90 100 Nie działa na pokemony typu duch.
Thrash
120 100 Atakuje 2-3 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Thunder
110 70 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang
65 95 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Wave
0 100 Paraliżuje przeciwnika.
Thunderbolt
95 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderPunch
75 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderShock
40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Tickle
0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom.
Topsy-Turvy
0 100 Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie.
Torment
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Toxic
0 90 Jeśli trafi śmiertelnie zatruwa przeciwnika.
Toxic Spikes
30 95 Atakuje do 5 razy na rundę.
20% szans na zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 1-3 razy na rundę.
20% szans na śmiertelne zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 4-5 razy na rundę.
Transform
0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Tri Attack
80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Trick
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Trick Room
0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać.
Trick-or-Treat
0 100 Atak ten dodaję przeciwnikowi typ duch. Jeśli pokemon posiada dwa typu, zastępuje on drugi typ.
Triple Kick
10 90 Trafia do 3 razy na rundę. Z każdym trafieniem moc ataku rośnie o 5.
Trump Card
80 80
Twineedle
25 100 Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
Twister
40 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli pokemon jest w trakcie wykonywania ataku Bounce lub Fly moc ataku jest podwojona.
U-turn
70 100
Uproar
90 100
V-create
180 95 Obniża obronę, obronę specjalną oraz szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Vacuum Wave
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy
Venom Drench
0 100 Jeśli przeciwnik jest zatruty atak obniża atak, atak specjalny o szybkość przeciwnika 1 poziom. W innym wypadku atak nie ma efektu.
Venoshock
65 100 Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli przeciwnik jest zatruty.
ViceGrip
55 100
Vine Whip
45 100
Vital Throw
70 100 Posiada bezwarunkową celność.
Volt Switch
70 100
Volt Tackle
120 100 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń.
Wake-Up Slap
60 100 Budzi przeciwnika jeśli śpi w trakcie ataku.
Water Gun
40 100
Water Pledge
80 100
Water Pulse
60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Water Shuriken
15 100 Atakuje 3-5 razy na rundę. Zawsze atakuje pierwszy.
Water Sport
0 100 Po użyciu tego ataku gwałtownie rośnie wilgotność powietrza i utrzymuje się przez 5 rund. Podczas dużej wilgotności ataki typu ognistego mają o 50% mniejszą moc.
Water Spout
0 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150).
Waterfall
80 100
Weather Ball
50 100
Whirlpool
35 85 Jeśli trafia więzi przeciwnika w wodnej pułapce. Dodatkowo jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona.
Whirlwind
0 100 Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Wide Guard
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Wild Charge
90 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Will-O-Wisp
0 85 Jeśli trafi, podpala przeciwnika.
Wing Attack
60 100
Wish
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia.
Withdraw
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Wonder Room
0 95 Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują.
Wood Hammer
120 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń.
Work Up
0 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom.
Worry Seed
0 100 Usypia przeciwnika
Wrap
15 90 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi pokemona w uścisku.
Wring Out
120 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 120 (aktualne życie / maksymalne życie x 120).
X-Scissor
80 100
Yawn
0 100 Usypia przeciwnika. Posiada bezwarunkową celność.
Zap Cannon
120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Zen Headbutt
80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika.