Spis ataków pokemon w grze

Nazwa ataku Rodzaj Typ Moc Celność Efekt
Absorb 20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Acid 40 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Acid Armor 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Acid Spray 40 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie.
Acrobatics 110 100
Acupressure 0 50 Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu
Aerial Ace 60 100
Aeroblast 100 95
After You 50 100
Agility 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Air Cutter 55 95
Air Slash 75 95 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Ally Switch 0 100 60% szans na oszołomienie przeciwnika.
Amnesia 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
AncientPower 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Jet 40 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Ring 0 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Aqua Tail 90 90
Arm Thrust 15 100
Aromatherapy 0 100 Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np podpalony, jest otruty itp.
Assist 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Assurance 100 100
Astonish 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Attack Order 90 100
Attract 0 100 Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania".
Aura Sphere 90 80
Aurora Beam 65 100 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
Autotomize 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Avalanche 60 100
Barrage 15 85 Atakuje 2-5 razy.
Barrier 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Baton Pass 50 100
Beat Up 65 100
Belly Drum 0 100 Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz.
Bestow 20 100 Atakuje 4-5 razy.
Bide 0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego.
Bind 15 85 Atakuje 4-5 razy.
Bite 60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Blast Burn 150 90
Blaze Kick 85 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Blizzard 120 70 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Block 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Blue Flare 130 85
Body Slam 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bolt Strike 130 85
Bone Club 65 85 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bone Rush 25 90 Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.
Bonemerang 50 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Bounce 85 85 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird 120 100 1/3 obrażeń zwrotnych.
Brick Break 75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Brine 65 100
Bubble 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Bug Bite 60 100 Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Bug Buzz 90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Bulk Up 0 100 Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom.
Bulldoze 60 100 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Bullet Punch 40 100
Bullet Seed 25 100 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Calm Mind 0 100 Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Camouflage 0 100 Zwiększa obronę specjalna używającego.
Captivate 0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Charge 0 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.
Charge Beam 50 90 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Charm 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Chatter 60 100
Chip Away 70 100 Podnosi atak używającego o jeden poziom.
Circle Throw 60 90
Clamp 35 85 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Clear Smog 50 60
Close Combat 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Coil 0 100 Zwiększa atak, obronę używającego o jeden poziom.
Comet Punch 18 85 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Confuse Ray 0 100 Atak otępiający przeciwnika.
Confusion 50 100
Constrict 10 100 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Conversion 0 100 Zmienia typ pokemona na tym przeciwnika.
Conversion 2 0 100 Typ pokemona zmienia się na typ przeciwnika.
Copycat 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Cosmic Power 0 100 Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Cotton Guard 0 100 Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Cotton Spore 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Counter 120 100
Covet 60 100
Crabhammer 90 90
Cross Chop 100 80
Cross Poison 70 100 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Crunch 80 100 20% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Crush Claw 75 95 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Crush Grip 0 100 Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120.
Curse 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Cut 50 95
Dark Pulse 80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dark Void 0 80
Defend Order 0 100
Defense Curl 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Defog 0 100 Zwiększa obrone specjalną o 2 poziomy
Destiny Bond 0 100 Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Detect 0 100 Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Dig 80 100
Disable 0 50 Blokuje jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy.
Discharge 80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Dive 80 100
Dizzy Punch 70 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Doom Desire 140 100
Double Hit 35 90 Atakuje 2 razy na rundę.
Double Kick 30 100 Atakuje 2 razy na rundę.
Double Team 0 100 Zwiększa uniki używającego o jeden poziom.
Double-Edge 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
DoubleSlap 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Draco Meteor 140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Dragon Claw 80 100
Dragon Dance 0 100 Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego.
Dragon Pulse 90 100
Dragon Rage 40 100
Dragon Rush 100 75 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Tail 60 90
DragonBreath 60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Drain Punch 75 100
Dream Eater 100 100 regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Drill Peck 80 100
Drill Run 80 95
Dual Chop 40 90
DynamicPunch 100 50 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Earth Power 90 100 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Earthquake 100 100
Echoed Voice 40 100 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Egg Bomb 100 75
Electro Ball 70 100
Electroweb 55 95
Embargo 50 100
Ember 40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Encore 70 100
Endeavor 0 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Endure 0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Energy Ball 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Entrainment 0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika.
Eruption 150 100
Explosion 250 100 Zadaje 40% obrażeń zwrotnych.
Extrasensory 80 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Extreme Speed 80 100
ExtremeSpeed 80 100
Facade 70 100
Faint Attack 60 100
Fake Out 40 100
Fake Tears 0 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy
False Swipe 40 100
FeatherDance 0 100 Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
Feint 30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Fiery Dance 80 100
Final Gambit 200 100 50% obrażeń zwrotnych.
Fire Blast 120 85 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Fang 65 95 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Pledge 150 100
Fire Punch 75 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Spin 35 85 Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.
Fissure 500 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.Jeśli trafi to cios krytyczny.
Flail 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. odmiana ataku fizycznego.
Flame Burst 70 100
Flame Charge 50 100 Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
Flame Wheel 60 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flamethrower 95 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Blitz 120 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych.
Flash 0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Flash Cannon 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
Flatter 0 100 Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie.
Fling 60 100
Fly 90 95
Focus Blast 120 70 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Focus Energy 0 100 Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Focus Punch 150 100
Follow Me 25 100 Atakuje 3 razy w rundzie.
Force Palm 60 100
Foresight 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego.
Foul Play 95 100
Freeze Shock 140 90
Frenzy Plant 150 90
Frost Breath 40 90
Frustration 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. Odmiana ataku fizycznego.
Fury Attack 15 85 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fury Cutter 20 95
Fury Swipes 18 80 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fusion Bolt 100 100
Fusion Flare 100 100
Future Sight 100 100
Gastro Acid 0 75 Jeśli trafi zatruwa przeciwnika.
Gear Grind 50 85
Giga Drain 75 100 Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Giga Impact 150 90
Glaciate 65 95 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Glare 0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Grass Knot 0 100 Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100. Odmiana ataku specjalnego.
Grass Pledge 50 100
GrassWhistle 0 55 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Gravity 100 100
Growl 0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Growth 0 90 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Grudge 0 100
Guard Split 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.
Guard Swap 0 100
Guillotine 500 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Gunk Shot 120 70 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Gust 40 100
Gyro Ball 100 100
Hail 0 60 Rzuca klątwę na przeciwnika w wyniku której przeciwnik traci 15% życia przez 3 rundy.
Hammer Arm 100 90 Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom.
Harden 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Haze 0 100 Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
Head Charge 120 100
Head Smash 150 80
Headbutt 70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Heal Bell 0 100 Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie).
Heal Block 0 100
Heal Order 0 100
Heal Pulse 0 80 Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Healing Wish 0 100
Heart Stamp 60 100
Heart Swap 0 100
Heat Crash 0 100
Heat Wave 100 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Heavy Slam 140 100
Helping Hand 0 100
Hex 90 100
Hi Jump Kick 130 90
Hidden Power 80 80
Hone Claws 0 100 Zwiększa atak oraz szybkość używającego o jeden poziom.
Horn Attack 65 100
Horn Drill 500 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Horn Leech 75 100
Howl 0 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Hurricane 120 70 30% szans na otępienie przeciwnika.
Hydro Cannon 150 90
Hydro Pump 120 80
Hyper Beam 150 90
Hyper Fang 80 90 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Hyper Voice 90 100
Hypnosis 0 40 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Ice Ball 30 90
Ice Beam 95 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Burn 140 90
Ice Fang 65 95 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Punch 75 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Shard 40 100
Icicle Crash 85 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Icicle Spear 25 100 Atakuje do 5 razy w rundzie.
Icy Wind 55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Imprison 0 100
Incinerate 30 100
Inferno 100 50 Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Ingrain 0 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Iron Defense 0 100 Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
Iron Head 80 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Iron Tail 100 75 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Judgment 100 100
Jump Kick 100 95
Karate Chop 50 100
Kinesis 0 80 Zwiększa szybkość używającemu o jeden poziom.
Knock Off 20 100
Last Resort 140 60
Lava Plume 80 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Leaf Blade 90 100
Leaf Storm 140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Leaf Tornado 65 90 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Leech Life 20 100 Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leech Seed 15 90 Leczy zdrowie używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leer 0 100 Obrona przeciwnika spada o jeden poziom.
Lick 20 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Light Screen 0 100 Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy.
Lock-On 0 100 Zwiększa szybkość używającemu o jeden poziom co użycie.
Lovely Kiss 0 75 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Low Kick 50 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Low Sweep 60 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Lucky Chant 0 100 Zwiększa obronę, specjalną obronę używającego o jeden poziom.
Lunar Dance 0 100
Luster Purge 70 100
Mach Punch 40 100
Magic Coat 100 100
Magic Room 0 100
Magical Leaf 60 90
Magma Storm 120 75
Magnet Bomb 60 100
Magnet Rise 0 100 Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
Magnitude 0 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Specjalna odmiana ataku fizycznego.
Me First 0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie.
Mean Look 0 100
Meditate 0 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Mega Drain 40 100 Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Mega Kick 120 75
Mega Punch 80 85
Megahorn 120 85
Memento 150 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych.
Metal Burst 0 100
Metal Claw 50 95 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom.
Metal Sound 0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.
Meteor Mash 100 85 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom.
Metronome 50 90
Milk Drink 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mimic 0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Mind Reader 0 100 Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie.
Minimize 0 100 Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy.
Miracle Eye 0 100 Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego.
Mirror Coat 0 100 Odbija ostatni atak przeciwnika
Mirror Move 0 100 Kopiuje ostatni atak przeciwnika do końca walki
Mirror Shot 65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Mist 0 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
Mist Ball 70 100
Moonlight 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Morning Sun 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mud Bomb 65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Mud Shot 55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Mud Sport 0 100 Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 50%
Mud-Slap 20 100 zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Muddy Water 95 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Nasty Plot 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Natural Gift 80 100
Nature Power 0 100
Needle Arm 60 100
Night Daze 85 95
Night Shade 0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku specjalnego.
Night Slash 70 100
Nightmare 0 100 Zadaje obrażenia równe 15% aktualnego zdrowia przeciwnika.
Octazooka 65 85 50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
Odor Sleuth 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy.
Ominous Wind 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk
Outrage 120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde.
Overheat 140 90 Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Pain Split 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Pay Day 40 100 Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu.
Payback 100 65
Peck 35 100
Perish Song 95 100
Petal Dance 120 100 Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego.
Pin Missile 14 85 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Pluck 60 100 Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
Poison Fang 50 100 Zatruwa przeciwnika.
Poison Gas 0 80 Zatruwa przeciwnika.
Poison Jab 80 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Sting 15 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail 50 100 10% szans na otrucie przeciwnika
PoisonPowder 0 75 Zatruwa przeciwnika.
Pound 40 100
Powder Snow 40 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Power Gem 70 100
Power Split 0 100
Power Swap 0 100
Power Trick 0 100
Power Whip 120 85
Present 0 90 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
Protect 0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom
Psybeam 65 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Psych Up 0 80 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników).
Psychic 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Psycho Boost 140 90
Psycho Cut 70 100
Psycho Shift 0 90
Psyshock 80 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom.
Psystrike 100 100 Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom.
Psywave 0 80 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.Odmiana ataku specjalnego.
Punishment 140 100
Pursuit 40 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego.
Quash 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Quick Attack 40 100
Quick Guard 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.
Quiver Dance 0 100 Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom.
Rage 20 100 Zwiększa atak i atak sp. używającemu o jeden poziom.
Rage Powder 0 100
Rain Dance 0 100 Atak ten powoduje deszcz. Ataki elektryczne są teraz dwa razy skuteczniejsze do końca walki (jeśli odporność wynosiła 0 to w deszczu wynosi 1).
Rapid Spin 20 100 Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika
Razor Leaf 55 95
Razor Shell 75 95 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Razor Wind 80 100
Recover 0 90 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Recycle 0 100
Reflect 0 100 Podnosi statystykę obrony i obrony specjalnej używającemu o jeden poziom.
Reflect Type 0 100
Refresh 0 100 Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie.
Relic Song 75 100
Rest 0 70 Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.
Retaliate 70 100
Return 0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego.
Revenge 0 100 Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Reversal 0 100 Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Roar 0 100
Roar of Time 150 90
Rock Blast 25 90 Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Rock Climb 90 85
Rock Polish 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Rock Slide 75 90 Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rock Smash 40 100 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Rock Throw 50 90
Rock Tomb 50 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Rock Wrecker 150 90
Role Play 0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Rolling Kick 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rollout 30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę
Roost 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Round 60 100
Sacred Fire 100 95
Sacred Sword 90 100
Safeguard 0 100 Leczy używającego ze zmian stanów: paraliż otępienie itd
Sand Tomb 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia
Sand-Attack 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom
Sandstorm 100 90
Scald 80 100
Scary Face 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy
Scratch 40 100
Screech 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Searing Shot 100 100
Secret Power 70 100
Secret Sword 85 100
Seed Bomb 80 100
Seed Flare 120 85
Seismic Toss 0 100 Moc tego ataku jest 2 razy wieksza od poziomu używającego. (np;10 poziom = moc 20 , 40poziom = moc 80) Maksymalna moc: 300. Atak fizyczny.
Selfdestruct 200 100 Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Shadow Ball 80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom
Shadow Claw 70 100
Shadow Force 120 100
Shadow Punch 60 100
Shadow Sneak 40 100
Sharpen 0 100 Podnosi atak używającego o jeden poziom
Sheer Cold 500 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Shell Smash 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o dwa poziomy
Shift Gear 0 100
Shock Wave 60 80
Signal Beam 75 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Silver Wind 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników
Simple Beam 0 100
Sing 0 55 Jeśli trafia usypia przeciwnika
Sketch 0 100 Kopiuje atak przeciwnika do końca walki.
Skill Swap 0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika.
Skull Bash 100 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Sky Attack 140 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sky Drop 60 100
Sky Uppercut 85 90
Slack Off 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Slam 80 75
Slash 70 100
Sleep Powder 0 65 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Sleep Talk 0 100 Budzi śpiącego pokemona.
Sludge 65 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Bomb 90 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Wave 95 100 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Smack Down 50 100
SmellingSalt 60 100
Smog 20 70 40% szans na zatrucie przeciwnika.
SmokeScreen 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Snarl 55 95
Snatch 70 100
Snore 40 100
Soak 0 100
Softboiled 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
SolarBeam 120 100
SonicBoom 20 90
Spacial Rend 100 95
Spark 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Spider Web 0 100 Zmniejsza uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Spike Cannon 20 100 Atakuje do 5 razy na rundę.
Spikes 0 100 Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20.
Spit Up 0 100
Spite 0 100
Splash 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Spore 0 50 Usypia przeciwnika.
Stealth Rock 45 95 Zwiększa obronę używającego o 3 poziomy.
Steamroller 65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Steel Wing 70 90 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom.
Stockpile 0 100
Stomp 65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Stone Edge 100 80
Stored Power 20 100
Storm Throw 40 100
Strength 80 100
String Shot 0 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Struggle 50 100
Struggle Bug 30 100 Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom.
Stun Spore 0 75 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Submission 80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Substitute 0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Sucker Punch 80 100
Sunny Day 0 50 Jeśli trafi podpala przeciwnika
Super Fang 65 90
Superpower 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Supersonic 0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Surf 95 100
Swagger 0 90 Zwiększa atak przeciwnika o jeden poziom ale także go otępia
Swallow 0 100
Sweet Kiss 0 75 Otępia przeciwnika jeśli trafi.
Sweet Scent 0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika.
Swift 60 80
Switcheroo 0 100
Swords Dance 0 100 Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy.
Synchronoise 70 100
Synthesis 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Tackle 30 100
Tail Glow 0 100 Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy.
Tail Slap 25 85 Trafia do 5 razy na rundę.
Tail Whip 0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Tailwind 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Take Down 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Taunt 0 100 Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Atak jednorazowy.
Techno Blast 85 100
Teeter Dance 0 100 Otępia przeciwnika.
Telekinesis 0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika. o 10%
Teleport 0 100 Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika..
Thief 40 100 Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Thrash 120 100 Atakuje 2 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Thunder 120 70 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang 65 95 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Wave 0 100 Paraliżuje przeciwnika.
Thunderbolt 95 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderPunch 75 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderShock 40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Tickle 0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom.
Torment 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Toxic 0 90 Jeśli trafi zatruwa przeciwnika.
Toxic Spikes 30 95 Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika.
Transform 0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Tri Attack 80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Trick 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom
Trick Room 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom
Triple Kick 15 90 Trafia do 3 razy na rundę.
Trump Card 80 80
Twineedle 25 100 Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
Twister 40 100
U-turn 100 100
Uproar 70 100
V-create 180 95
Vacuum Wave 40 100
Venoshock 65 100 Uderza do dwóch razy na rundę.
ViceGrip 55 100
Vine Whip 35 100
Vital Throw 70 100
Volt Switch 70 100
Volt Tackle 120 100 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
Wake-Up Slap 60 100
Water Gun 40 100
Water Pledge 50 100
Water Pulse 60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Water Sport 0 100 Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków.Atak jednorazowy
Water Spout 0 100
Waterfall 80 100
Weather Ball 50 100
Whirlpool 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe równe obrażeniom z ataku.
Whirlwind 0 100
Wide Guard 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Wild Charge 90 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Will-O-Wisp 0 75 Jeśli trafi, podpala przeciwnika.
Wing Attack 60 100
Wish 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia.
Withdraw 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Wonder Room 0 95 Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują.
Wood Hammer 120 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
Work Up 0 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom.
Worry Seed 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Wrap 15 90 Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe obrażeniom z ataku.
Wring Out 120 100
X-Scissor 80 100
Yawn 0 70 Usypia przeciwnika.
Zap Cannon 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Zen Headbutt 80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika.