Spis ataków pokemon w grze
Nazwa ataku | Rodzaj | Typ | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Double Iron Bash | 60 | 100 | Atakuje 2 razy na rundę. Posiada 30% szans na oszołomienie przeciwnika po ataku. | ||
Veevee Volley | 0 | 100 | Moc ataku zależy od przywiązania pokemona do trenera. Moc = przywiązanie * 2. Dla dzikich pokemonów wynosi 90. | ||
Sparkly Swirl | 90 | 100 | Po ataku pokemon leczy się ze wszystkich zmian stanu. | ||
Freezy Frost | 90 | 100 | 40% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Sappy Seed | 90 | 100 | Atak ten nakłada na przeciwnika klątwę, która co rundę odbiera mu 3% aktualnego życia i regeneruje je drugiemu pokemonowi. | ||
Baddy Bad | 90 | 100 | 30% procent na zwiększenie obrony i obrony specjalnej używającego o 1 poziom. | ||
Glitzy Glow | 90 | 100 | 30% procent na zwiększenie obrony używającego o 2 poziomy. | ||
Sizzly Slide | 90 | 100 | Podpala przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Buzzy Buzz | 90 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
Bouncy Bubble | 90 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Pika Papow | 0 | 100 | Moc ataku zależy od przywiązania pokemona do trenera. Moc = przywiązanie * 2. Dla dzikich pokemonów wynosi 90. | ||
Floaty Fall | 90 | 95 | 30% procent na oszołomienie przeciwnika. | ||
Splishy Splash | 90 | 100 | 30% procent na paraliż przeciwnika. | ||
Zippy Zap | 50 | 100 | Przy każdym użyciu trafia ciosem krytycznym | ||
Clangorous Soulblaze | 185 | 100 | 20% szans na zwiększenie wszystkich statystyk o 1 poziom. | ||
Splintered Stormshards | 190 | 100 | Resetuje wszystkie zmiany areny w walce. | ||
Let's Snuggle Forever | 190 | 100 | |||
Menacing Moonraze Maelstr | 200 | 100 | |||
Searing Sunraze Smash | 200 | 100 | |||
Light That Burns the Sky | 200 | 100 | Porównuje statystyki Ataku i Specjalnego Ataku użytkownika, zadając obrażenia celowi przy użyciu wyższej statystyki. | ||
Photon Geyser | 100 | 100 | Porównuje statystyki Obrony i Obrony Specjalnej przeciwnika. Jeśli Obrona przeciwnika jest mniejsza niż jego Obrona Specjalna, będzie to ruch fizyczny, w przeciwnym wypadku będzie ruchem specjalnym. | ||
Plasma Fists | 100 | 100 | Zmienia wszystkie ataki typu normalnego przeciwnika na tym elektryczny. | ||
Mind Blown | 150 | 100 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
10 000 000 Volt Thunderbo | 195 | 100 | 40% więcej szans na zadanie ciosu krytycznego. | ||
Multi-Attack | 120 | 100 | |||
Nature's Madness | 60 | 90 | Jeśli przeciwnik posiada mniej niż 50% maksymalnego życia, atak ten zadaje obrażenia równe połowie aktualnego życia, w innym wypadku atakuje z mocą 60. | ||
Zing Zap | 80 | 100 | 30% procent na oszołomienie przeciwnika. | ||
Tearful Look | 0 | 100 | Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom. | ||
Moongeist Beam | 100 | 100 | |||
Sunsteel Strike | 100 | 100 | |||
Spectral Thief | 90 | 100 | 30% szans na zwiększenie szybkości używającego o 1 poziom. | ||
Prismatic Laser | 160 | 100 | 50% procent na oszołomienie przeciwnika. | ||
Liquidation | 85 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Accelerock | 40 | 100 | 20% szans na zwiększenie uników używającego o 1 poziom. | ||
Shadow Bone | 85 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Stomping Tantrum | 75 | 100 | Jeśli w ostatnim ataku przeciwnika pokemon używający otrzymał obrażenia to moc tego ataku podwaja się. | ||
Psychic Fangs | 85 | 100 | |||
Fleur Cannon | 200 | 90 | Obniża atak specjalny używającego o 2 poziomy. | ||
Shell Trap | 150 | 100 | 20% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Genesis Supernova | 185 | 100 | Otacza arenę psychiczną bańką (Psychic Terrain). | ||
Extreme Evoboost | 0 | 100 | 70% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o 2 poziomy. | ||
Pulverizing Pancake | 210 | 100 | |||
Stoked Sparksurfer | 175 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
Soul-Stealing 7-Star Stri | 195 | 100 | |||
Guardian of Alola | 160 | 100 | Jeśli przeciwnik posiada mniej niż 50% maksymalnego życia, atak ten zadaje obrażenia równe 75% aktualnego życia, w innym wypadku atakuje z mocą 160. | ||
Oceanic Operetta | 195 | 100 | |||
Malicious Moonsault | 180 | 100 | |||
Sinister Arrow Raid | 180 | 100 | |||
Aurora Veil | 0 | 100 | Chroni używającego po użyciu przez 3 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi). | ||
Brutal Swing | 60 | 100 | |||
Dragon Hammer | 90 | 100 | |||
Clanging Scales | 150 | 100 | Obniża obronę używającego o 1 poziom. | ||
Beak Blast | 100 | 100 | 50% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Instruct | 0 | 100 | Przeciwnik w kolejnej rundzie wykona ostatni użyty przez niego atak. | ||
Trop Kick | 70 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. | ||
Core Enforcer | 100 | 100 | |||
Revelation Dance | 90 | 100 | |||
Purify | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego życia przeciwnika , jednocześnie regeneruje sobie 50% maksymalnego życia. | ||
Smart Strike | 70 | 100 | Atak posiada bezwarunkową celność. Zawsze trafia. | ||
Speed Swap | 0 | 100 | Zamienia statystyki szybkości z przeciwnikiem. | ||
Burn Up | 130 | 100 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Power Trip | 20 | 100 | Moc tego ataku zależna jest od ilościu punktów statystyk, które pokemon sobie zwiększył od początku walki. Moc równa jest 20% dodatnich punktów. (Przykład: atak pokemona wzrósł z 400 do 600 punktów w walce to moc tego ataku wyniesie 40). Minimalna moc to 20, maksymalna 250. | ||
Fire Lash | 80 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. | ||
Lunge | 80 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. | ||
Psychic Terrain | 0 | 100 | Otacza arenę psychiczną bańką (Psychic Terrain). | ||
Anchor Shot | 80 | 100 | |||
Pollen Puff | 90 | 100 | Losowo ten atak może zadawać normalne obrażenia z mocą zgodną z opisu lub regeneruje używającemu 50% aktualnego życia. | ||
Throat Chop | 80 | 100 | Chroni używającego przed atakami statusowymi w 2 kolejnych rundach przeciwnika. | ||
Gear Up | 0 | 100 | Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. | ||
Laser Focus | 0 | 100 | Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. | ||
Toxic Thread | 0 | 100 | Zatruwa przeciwnika i zmniejsza jego szybkość o 1 poziom. | ||
Spotlight | 0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o 2 poziomy. | ||
Leafage | 40 | 100 | |||
Solar Blade | 125 | 100 | Pokemon ładuje się od słońca w pierwszej rundzie i atakuje w kolejnej. Jeśli na arenie słońce mocno świeci(Sunny Day) pokemon od razu atakuje, bez konieczności ładowania. Jeśli na arenie pada deszcz (Rain Dance), jest mgła (Misty Terrain) lub burza piaskowa (Sandstorm) atak ten ma tylko połowe mocy. | ||
Strength Sap | 0 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. Regeneruje sobie tyle punktów zdrowia ile punktów ataku posiada przeciwnik. | ||
High Horsepower | 95 | 95 | |||
Floral Healing | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego życia. Jeśli arena jest porośnięta trawą (Grassy Terrain) regeneruje życie do maksymalnego poziomu. | ||
Ice Hammer | 100 | 90 | Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Sparkling Aria | 90 | 100 | |||
Darkest Lariat | 85 | 100 | Przy wyliczaniu obrażeń ignoruje wszystkie zmiany w statystykach przeciwnika. | ||
Spirit Shackle | 80 | 100 | |||
Baneful Bunker | 0 | 100 | Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika. | ||
First Impression | 90 | 100 | |||
Shore Up | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego życia. Jeśli na arenie panuje burza piaskowa (Sandstorm) regeneruje życie do maksymalnego poziomu. | ||
Catastropika | 210 | 100 | |||
Twinkle Tackle | 0 | 100 | |||
Black Hole Eclipse | 0 | 100 | |||
Devastating Drake | 0 | 100 | |||
Subzero Slammer | 0 | 100 | |||
Shattered Psyche | 0 | 100 | |||
Gigavolt Havoc | 0 | 100 | |||
Bloom Doom | 0 | 100 | |||
Hydro Vortex | 0 | 100 | |||
Inferno Overdrive | 0 | 100 | |||
Corkscrew Crash | 0 | 100 | |||
Never-Ending Nightmare | 0 | 100 | |||
Savage Spin-Out | 0 | 100 | |||
Continental Crush | 0 | 100 | |||
Tectonic Rage | 0 | 100 | |||
Acid Downpour | 0 | 100 | |||
Supersonic Skystrike | 0 | 100 | |||
All-Out Pummeling | 0 | 100 | |||
Breakneck Blitz | 0 | 100 | |||
Hyperspace Fury | 100 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. Posiada bezwarunkową celność. | ||
Dragon Ascent | 120 | 100 | Obniża obronę i obronę specjalną przeciwnikowi o 1 poziom | ||
Precipice Blades | 120 | 85 | |||
Origin Pulse | 110 | 85 | |||
Light of Ruin | 140 | 90 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Thousand Waves | 90 | 100 | Nie działa na pokemony typu duch. | ||
Thousand Arrows | 90 | 100 | Atak ten działa na pokemony niezależnie od jego odporności. Działa 2x na pokemony typu: ogień, elektryczny, trujący, skalisty, stalowy. 0.5x na pokemony typu: trawiasty, robaczy. Na pozostałe typy działa 1x. | ||
Oblivion Wing | 80 | 100 | Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Power-Up Punch | 40 | 100 | Jeśli trafi większa atak używającego o 1 poziom. | ||
Infestation | 20 | 100 | Atakuje 4-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w zarażonym kręgu | ||
Hold Back | 500 | 100 | Posiada niezwykle dużą moc. | ||
Nuzzle | 20 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
Baby-Doll Eyes | 0 | 100 | Zmniejsza statystykę ataku przeciwnika o 1 poziom. | ||
Hold Hands | 0 | 100 | Pokemony gratulują sobie podają ręce. Brak efektu | ||
Celebrate | 0 | 100 | Pokemon po użyciu kłania się i dziękuje wszystkim. Brak innych efektów. | ||
Dazzling Gleam | 80 | 100 | |||
Electric Terrain | 0 | 100 | Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika. | ||
Happy Hour | 0 | 100 | Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona | ||
Magnetic Flux | 0 | 100 | Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. | ||
Geomancy | 0 | 100 | Zwiększa obronę, obronę specjalną i szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Powder | 0 | 100 | Jeśli po użyciu tego ataku przeciwnik użyje ruchu typu ognistego otrzyma obrażenia wielkości 25% maksymalnego życia. | ||
Venom Drench | 0 | 100 | Jeśli przeciwnik jest zatruty atak obniża atak, atak specjalny o szybkość przeciwnika 1 poziom. W innym wypadku atak nie ma efektu. | ||
Eerie Impulse | 0 | 100 | Obniża przeciwnikowi statystykę ataku specjalnego o 2 poziomy. | ||
Aromatic Mist | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Spiky Shield | 0 | 100 | Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi). | ||
Mystical Fire | 75 | 100 | Po trafieniu obniża atak specjalny przeciwnika o 1 poziom. | ||
Water Shuriken | 15 | 100 | Atakuje 3-5 razy na rundę. Zawsze atakuje pierwszy. | ||
Hyperspace Hole | 80 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Steam Eruption | 110 | 95 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Diamond Storm | 100 | 95 | 50% szans na podniesienie obrony używającego o 2 poziomy. | ||
Confide | 0 | 100 | Obniża statystykę ataku specjalnego przeciwnikowi o 1 poziom | ||
Play Nice | 0 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. | ||
King's Shield | 0 | 100 | Chroni używającego na kolejny atak przeciwnika przed atakiem fizycznym, w dodatku po użyciu przez przeciwnika ataku fizycznego na używającego w trakcie trwania ochrony obniża mu statystykę ataku o 2 poziomy. | ||
Fairy Lock | 0 | 100 | Atakuje jako pierwszy i zawsze otępia przeciwnika | ||
Boomburst | 140 | 100 | |||
Moonblast | 95 | 100 | 30% szans na obniżenie ataku specjalnego przeciwnika o 1 poziom. | ||
Fairy Wind | 40 | 100 | |||
Play Rough | 90 | 90 | 10% szans na obniżenie ataku przeciwnika. | ||
Electrify | 0 | 100 | Zmienia typ przeciwnika na typ elektryczny | ||
Misty Terrain | 0 | 100 | Powoduje on mgłę, która utrzymuje się przez 5 rund. W tym czasie wszystkie pokemony poza typem powietrznym są odporne na ataki statusowe, a ataki typu smok są o 50% słabsze. | ||
Grassy Terrain | 0 | 100 | Po użyciu tego ataku arena porasta trawa na 5 rund. Wzmacnia przez ten czas moc ataków trawiastych o 50% oraz leczy pokemony trawiaste co rundę o 5% żcyia. | ||
Flower Shield | 0 | 100 | Zwiększa statystykę obrony wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 2 poziomy. | ||
Crafty Shield | 0 | 100 | Chroni używającego przez 3 ruchy przeciwnika przed atakami statusowymi | ||
Draining Kiss | 50 | 100 | Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Topsy-Turvy | 0 | 100 | Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie. | ||
Parting Shot | 0 | 100 | Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom. | ||
Disarming Voice | 40 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Freeze-Dry | 70 | 100 | Jest także (mimo typu lodowego) efektywny 2x na pokemony wodne. | ||
Petal Blizzard | 90 | 100 | |||
Forest's Curse | 0 | 100 | Zmienia typ przeciwnika na trawiasty. | ||
Parabolic Charge | 65 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Ion Deluge | 0 | 100 | Zamienia wszystkie ataki normalne pokemonów w walce na elektryczne. | ||
Noble Roar | 0 | 100 | Zmniejsza obronę i obronę specjalną przeciwnika o 1 poziom. | ||
Trick-or-Treat | 0 | 100 | Atak ten dodaję przeciwnikowi typ duch. Jeśli pokemon posiada dwa typy, zastępuje on drugi typ. | ||
Phantom Force | 90 | 100 | |||
Fell Stinger | 50 | 100 | Zwiększa atak używającego o 3 poziomy. | ||
Sticky Web | 0 | 100 | Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom, nie ma efektu na pokemony typu powietrzenego. | ||
Rototiller | 0 | 100 | Zwiększa statystykę ataku i ataku specjalnego wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 1 poziom. | ||
Belch | 120 | 90 | |||
Mat Block | 0 | 100 | Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi). | ||
Flying Press | 100 | 95 | Atak ten jest dwóch typów: walczącego i latającego, dlatego efektywność ciosu wylicza się na podstawie efektywności typu latającego oraz walczącego, np. na typy kamienne atak działa 1x (walka 2x, ale lot 0.5x) | ||
Fusion Bolt | 100 | 100 | |||
Fusion Flare | 100 | 100 | |||
V-create | 180 | 95 | Obniża obronę, obronę specjalną oraz szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Icicle Crash | 85 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Snarl | 55 | 95 | |||
Ice Burn | 140 | 90 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Freeze Shock | 140 | 90 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika | ||
Fiery Dance | 80 | 100 | 10% szans na zwiększenie ataku specjalnego używającego o 1 poziom | ||
Blue Flare | 130 | 85 | 20% szans na podpalenie przeciwnika | ||
Bolt Strike | 130 | 85 | 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika | ||
Glaciate | 65 | 95 | Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Secret Sword | 85 | 100 | |||
Relic Song | 75 | 100 | 10% szans na uśpienie przeciwnika. | ||
Techno Blast | 120 | 100 | |||
Searing Shot | 100 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika | ||
Gear Grind | 50 | 85 | Atakuje 2 razy na rundę. | ||
Head Charge | 120 | 100 | Regeneruje 25% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Hurricane | 110 | 70 | 30% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Tail Slap | 25 | 85 | Trafia do 5 razy na rundę. | ||
Psystrike | 100 | 100 | Zwiększa specjalny atak używającego o 1 poziom i zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom. | ||
Night Daze | 85 | 95 | 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Cotton Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy. | ||
Steamroller | 65 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Leaf Tornado | 65 | 90 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Heat Crash | 120 | 100 | |||
Razor Shell | 75 | 95 | 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Sacred Sword | 90 | 100 | |||
Horn Leech | 75 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Heart Stamp | 60 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dual Chop | 40 | 90 | Atakuje 2 razy w rundzie. | ||
Drill Run | 80 | 95 | Zwiększona szansa na atak krytyczny. | ||
Wild Charge | 90 | 100 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. | ||
Electroweb | 55 | 95 | Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Work Up | 0 | 100 | Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. | ||
Dragon Tail | 60 | 90 | |||
Frost Breath | 60 | 90 | Przy każdym użyciu trafia ciosem krytycznym | ||
Bulldoze | 60 | 100 | Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Struggle Bug | 50 | 100 | Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom. | ||
Volt Switch | 70 | 100 | |||
Grass Pledge | 80 | 100 | |||
Fire Pledge | 80 | 100 | |||
Water Pledge | 80 | 100 | |||
Inferno | 100 | 50 | Podpala przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Bestow | 20 | 100 | Atakuje 4-5 razy. Posiada bezwarunkową celność. | ||
Final Gambit | 200 | 100 | 50% obrażeń zwrotnych. | ||
Retaliate | 70 | 100 | |||
Reflect Type | 0 | 100 | Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. | ||
Acrobatics | 110 | 100 | Jeśli pokemon trzyma przedmiot moc ataku to 55, dla pokemonów bez trzymanego przedmiotu moc wynosi 110. | ||
Quash | 0 | 100 | Blokuje ostatnio użyty przez przeciwnika atak. | ||
Incinerate | 60 | 100 | |||
Circle Throw | 60 | 90 | |||
Shift Gear | 0 | 100 | Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Sky Drop | 60 | 100 | |||
Hex | 65 | 100 | |||
Heal Pulse | 0 | 80 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Shell Smash | 0 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o 2 poziomy | ||
Scald | 80 | 100 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Ally Switch | 20 | 100 | 60% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Quick Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Stored Power | 20 | 100 | Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250. | ||
Clear Smog | 50 | 100 | Bezwarunkowa celność oraz wyzerowanie wszystkich zmian statystyk przeciwnika. | ||
Chip Away | 70 | 100 | Zadaje stałe obrażenia, mimo obniżania/zwiększania statystyk. | ||
Echoed Voice | 40 | 100 | Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Round | 60 | 100 | |||
After You | 50 | 100 | |||
Entrainment | 0 | 100 | Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. | ||
Simple Beam | 0 | 100 | Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie. | ||
Foul Play | 95 | 100 | Atak do wyliczenia zadanych obrażeń wykorzystuje statystykę ataku przeciwnika. | ||
Acid Spray | 40 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziom | ||
Low Sweep | 60 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Coil | 0 | 100 | Zwiększa atak, obronę, szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Flame Charge | 50 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Soak | 0 | 100 | Zmienia typ przeciwnika na wodny. | ||
Electro Ball | 0 | 100 | Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150, 26-35% moc 120, 36-50% moc 80, 51-100% moc 60, >100% moc 40 | ||
Synchronoise | 120 | 100 | |||
Heavy Slam | 140 | 100 | |||
Quiver Dance | 0 | 100 | Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Sludge Wave | 95 | 100 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Flame Burst | 70 | 100 | |||
Storm Throw | 40 | 100 | |||
Smack Down | 50 | 100 | Usuwa odporność pokemonów typy powietrznego na ataki typu ziemnego. | ||
Magic Room | 0 | 100 | Po użyciu tego ataku w walce zawsze atakuje wolniejszy pokemon. Za wyjątkiem ataków z pewnością pierwszeństwa ataku. | ||
Telekinesis | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom. | ||
Rage Powder | 0 | 100 | Zwiększa atak i specjalny atak używającego o 1 poziom. | ||
Autotomize | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Venoshock | 65 | 100 | Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli przeciwnik jest zatruty. | ||
Psyshock | 80 | 100 | 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Wonder Room | 0 | 95 | Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują. | ||
Power Split | 0 | 100 | Uśrednia i wyrównuje statystyki ataku i ataku specjalnego pokemonów w walce. | ||
Guard Split | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Wide Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Hone Claws | 0 | 100 | Zwiększa atak i szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Shadow Force | 120 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie pokemon "znika" i jest odporny na ataki przeciwnika, w drugiej rundzie pojawia się i atakuje. | ||
Ominous Wind | 60 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk | ||
Seed Flare | 120 | 85 | 40% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Dark Void | 0 | 80 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Magma Storm | 100 | 75 | Atakuje od 2-5 razy na rundę. 50% szans na uwięzienie pokemona w magmowej pułapce. | ||
Crush Grip | 0 | 100 | Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120. | ||
Lunar Dance | 0 | 100 | Leczy pokemona ze wszystkich zmian stanu, pułapek, klątw i uwięzienia. | ||
Spacial Rend | 100 | 95 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Roar of Time | 150 | 90 | |||
Double Hit | 35 | 90 | Atakuje 2 razy na rundę. | ||
Head Smash | 150 | 80 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Heal Order | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Defend Order | 0 | 100 | Zwiększa obronę specjalną o 1 poziom | ||
Attack Order | 90 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Aqua Jet | 40 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom | ||
Wood Hammer | 120 | 100 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń. | ||
Charge Beam | 50 | 90 | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | ||
Bug Bite | 60 | 100 | Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Judgment | 100 | 100 | |||
Chatter | 60 | 100 | Posiada 31%, 11% bądź 1% na oszołomienie przeciwnika. | ||
Grass Knot | 0 | 100 | Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100. | ||
Stealth Rock | 45 | 95 | Jeśli trafia więzi przeciwnika w kamiennej pułapce. | ||
Captivate | 0 | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. | ||
Stone Edge | 100 | 80 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Magnet Bomb | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Iron Head | 80 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Gunk Shot | 120 | 70 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Cross Poison | 70 | 100 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Rock Wrecker | 150 | 90 | |||
Power Whip | 120 | 85 | |||
Leaf Storm | 140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Lava Plume | 80 | 100 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Discharge | 80 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Draco Meteor | 140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o 2 poziomy. | ||
Trick Room | 0 | 100 | Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. | ||
Defog | 0 | 100 | Zwiększa obronę specjalną i uniki o 1 poziom | ||
Rock Climb | 90 | 85 | |||
Flash Cannon | 80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Mirror Shot | 65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Zen Headbutt | 80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Psycho Cut | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Mud Bomb | 65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Shadow Sneak | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy. | ||
Fire Fang | 65 | 95 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Ice Fang | 65 | 95 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Thunder Fang | 65 | 95 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Shadow Claw | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Ice Shard | 40 | 100 | |||
Avalanche | 60 | 100 | |||
Bullet Punch | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy | ||
Nasty Plot | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy. | ||
Giga Impact | 150 | 90 | |||
Switcheroo | 0 | 100 | Jeśli przeciwnik trzyma przedmiot zmieniający statystyki niweluje jego działanie, dodając lub odejmując odpowiednia ilość statystyk lub życia. | ||
Earth Power | 90 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Brave Bird | 120 | 100 | 1/3 obrażeń zwrotnych. | ||
Energy Ball | 80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Focus Blast | 120 | 70 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Vacuum Wave | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy | ||
Drain Punch | 75 | 100 | Regeneruje 50% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Power Gem | 80 | 100 | |||
Dragon Rush | 100 | 75 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dragon Pulse | 90 | 100 | |||
Bug Buzz | 90 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
X-Scissor | 80 | 100 | |||
Air Slash | 75 | 95 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Seed Bomb | 80 | 100 | |||
Aqua Tail | 90 | 90 | |||
Night Slash | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Dark Pulse | 80 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Poison Jab | 80 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Rock Polish | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Aura Sphere | 80 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Force Palm | 60 | 100 | 10% na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Flare Blitz | 120 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych. | ||
Magnet Rise | 0 | 100 | Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. | ||
Aqua Ring | 0 | 100 | Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia. | ||
Heart Swap | 0 | 100 | Zamienia 2 losowe statystyki z przeciwnikiem. | ||
Toxic Spikes | 30 | 95 | Atakuje do 5 razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 1-3 razy na rundę. 20% szans na śmiertelne zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 4-5 razy na rundę. | ||
Sucker Punch | 80 | 100 | |||
Worry Seed | 0 | 100 | Usypia przeciwnika | ||
Last Resort | 140 | 60 | |||
Punishment | 0 | 100 | Im więcej statystyk ataku zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak przeciwnika / startowy atak przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250. | ||
Guard Swap | 0 | 100 | Wyrównuje obronę i specjalną obronę z obronami rywala. | ||
Power Swap | 0 | 100 | Kopiuje atak i atak specjalny od przeciwnika. | ||
Copycat | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Me First | 0 | 100 | Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać. | ||
Lucky Chant | 0 | 100 | Blokuje przeciwnikowi szansę na cios krytyczny. Do końca walki przeciwnik nie może wykonać ciosu krytycznego. | ||
Gastro Acid | 0 | 75 | Zatruwa przeciwnika. | ||
Power Trick | 0 | 100 | Używający zamienia swoje statystyki ataku ze statystykami obrony. | ||
Wring Out | 120 | 100 | Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 120 (aktualne życie / maksymalne życie x 120). | ||
Heal Block | 0 | 100 | Nakłada na przeciwnika blokadę na ataki leczące przez 5 rund. | ||
Trump Card | 80 | 80 | |||
Psycho Shift | 0 | 90 | Jeśli pokemon używający jest zatruty lub śmiertelnie zatruty przy trafieniu śmiertelnie zatruwa przeciwnika. | ||
Fling | 30 | 100 | 10% szans na śmiertelnie zatrucie przeciwnika. | ||
Embargo | 50 | 100 | |||
Assurance | 60 | 100 | Atak zadaje podwójne obrażenia, jeśli pokemon, w którego został wymierzony atak otrzymał już jakieś obrażenia w tej rundzie | ||
Payback | 50 | 100 | Jeśli atak jest użyty przez pokemona, który atakuje drugi w rundzie moc jest podwojona (100). | ||
Close Combat | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
U-turn | 70 | 100 | |||
Metal Burst | 0 | 100 | Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | ||
Acupressure | 0 | 100 | Zwiększa użytkownikowi losową statystykę o 2 poziomy. Posiada bezwarunkową celność. | ||
Tailwind | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Pluck | 60 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Feint | 30 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Natural Gift | 80 | 100 | |||
Brine | 65 | 100 | Jeśli przeciwnik ma mniej lub równo 50 procent życia atak posiada dwukrotną moc. | ||
Healing Wish | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Gyro Ball | 100 | 100 | Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150. | ||
Hammer Arm | 100 | 90 | Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Wake-Up Slap | 60 | 100 | Budzi przeciwnika jeśli śpi w trakcie ataku. | ||
Miracle Eye | 0 | 100 | Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. | ||
Gravity | 0 | 100 | Usuwa odporność pokemonów latających na ataki typu ziemnego. | ||
Roost | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Psycho Boost | 140 | 90 | |||
Doom Desire | 140 | 100 | |||
Water Pulse | 60 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Shock Wave | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Rock Blast | 25 | 90 | Atakuje 4-5 razy w rundzie. | ||
Dragon Dance | 0 | 100 | Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Leaf Blade | 90 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Calm Mind | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | ||
Water Sport | 0 | 100 | Po użyciu tego ataku gwałtownie rośnie wilgotność powietrza i utrzymuje się przez 5 rund. Podczas dużej wilgotności ataki typu ognistego mają o 50% mniejszą moc. | ||
Magical Leaf | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Volt Tackle | 120 | 100 | 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń. | ||
Covet | 60 | 100 | |||
Poison Tail | 50 | 100 | 10% szans na otrucie przeciwnika | ||
Mud Shot | 55 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Bounce | 85 | 85 | Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon odbija się wysoko i unika większości ruchów. W kolejnej rundzie spada i atakuje. Dodatkowo posiada 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Bulk Up | 0 | 100 | Podnosi atak i obronę używającego o 1 poziom. | ||
Frenzy Plant | 150 | 90 | |||
Dragon Claw | 80 | 100 | |||
Howl | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 1 poziom. | ||
Block | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Iron Defense | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. | ||
Icicle Spear | 25 | 100 | Atakuje do 5 razy w rundzie. | ||
Aerial Ace | 60 | 100 | Atak posiada bezwarunkową celność. Zawsze trafia. | ||
Bullet Seed | 25 | 100 | Atakuje 4-5 razy na rundę. | ||
Muddy Water | 95 | 85 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Sheer Cold | 500 | 20 | Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona. | ||
Sand Tomb | 35 | 85 | Jeśli trafia więzi przeciwnika w piaskowym więzieniu. | ||
Sky Uppercut | 85 | 90 | |||
Extrasensory | 80 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Shadow Punch | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Signal Beam | 75 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika | ||
Water Spout | 0 | 100 | Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150). | ||
Cosmic Power | 0 | 100 | Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Tickle | 0 | 100 | Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom. | ||
GrassWhistle | 0 | 55 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Metal Sound | 0 | 85 | Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Silver Wind | 60 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników | ||
Rock Tomb | 60 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Odor Sleuth | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego oraz normalnych na duchy | ||
Overheat | 140 | 90 | Zmniejsza specjalny atak używającego o 2 poziomy. | ||
Air Cutter | 60 | 95 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Fake Tears | 0 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy | ||
Aromatherapy | 0 | 100 | Leczy używającego ze zmian stanu (podpalenie, zamrożenie, sen, paraliż, zatrucia). | ||
Weather Ball | 50 | 100 | |||
Astonish | 30 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Meteor Mash | 100 | 85 | 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o 1 poziom. | ||
Hydro Cannon | 150 | 90 | |||
Blast Burn | 150 | 90 | |||
Crush Claw | 75 | 95 | 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Poison Fang | 50 | 100 | 30% na śmiertelne zatrucie przeciwnika | ||
Hyper Voice | 90 | 100 | |||
Slack Off | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Needle Arm | 60 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Ice Ball | 30 | 90 | Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10. | ||
Mud Sport | 0 | 100 | Zmniejsza moc elektrycznych ataków pokemonów w walce o 50%. | ||
Blaze Kick | 85 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. Posiada zwiększoną szansę na cios krytyczny. | ||
Teeter Dance | 0 | 100 | Otępia przeciwnika. | ||
FeatherDance | 0 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Mist Ball | 70 | 100 | |||
Luster Purge | 70 | 100 | 10% szans na obniżenie obrony specjalnej przeciwnika. | ||
Tail Glow | 0 | 100 | Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy. | ||
Camouflage | 0 | 100 | Zwiększa obronę specjalna używającego o 1 poziom | ||
Arm Thrust | 15 | 100 | |||
Dive | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon głęboko nurkuje i jest odporny na większość ataków przeciwnika. W drugiej rundzie wypływa i atakuje. | ||
Secret Power | 70 | 100 | |||
Snatch | 70 | 100 | |||
Grudge | 0 | 100 | Uwalnia pokemon z klątw, uwięzienia, pułapek, itp. | ||
Refresh | 0 | 100 | Leczy używającego z podpalenia, paraliży i zatrucia. | ||
Imprison | 0 | 100 | Po użyciu tego ataku przeciwnikowi zostają zablokowane ataki, które posiada także pokemon używający. Przykład: jeśli oba pokemony w walce posiadają atak Outrage to zostanie on zablokowany u przeciwnika. | ||
Skill Swap | 0 | 100 | Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. | ||
Eruption | 150 | 100 | Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150). | ||
Endeavor | 0 | 100 | Obniża życie przeciwnika do wartości liczbowej jaką posiada atakujący pokemon. Jeśli posiada więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. | ||
Knock Off | 65 | 100 | Atak posiada podwójną moc, jeśli przeciwnik trzyma przedmiot. | ||
Yawn | 0 | 100 | Usypia przeciwnika. Posiada bezwarunkową celność. | ||
Brick Break | 75 | 100 | 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Revenge | 0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 | ||
Recycle | 0 | 100 | Anuluje wszystkie obniżające zmiany statystyk pokemona używającego do poziomu początkowego. | ||
Magic Coat | 0 | 100 | Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia. | ||
Superpower | 120 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom. | ||
Ingrain | 0 | 100 | Pokemon otacza się roślinnym parawanem, który regeneruje mu co rundę 6% życia. | ||
Assist | 0 | 100 | Ruch wybiera losowy atak spośród ataków innych pokemonów z drużyny. W przypadku, gdy gracz nie posiada innych pokemonów drużynie lub pokemon nie należy do żadnego gracza(np: w dziczy) atak kończy się niepowodzeniem. | ||
Wish | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. | ||
Role Play | 0 | 100 | Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona. | ||
Trick | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Helping Hand | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 1 poziom i regeneruje 20% aktualnego życia. | ||
Taunt | 0 | 100 | Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Atak jednorazowy. | ||
Charge | 0 | 100 | Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy. | ||
Nature Power | 90 | 100 | Typ tego ataku jest taki jak główny typ pokemona, który go używa. | ||
Follow Me | 25 | 100 | Atakuje 3 razy w rundzie. | ||
SmellingSalt | 60 | 100 | |||
Focus Punch | 100 | 100 | |||
Facade | 70 | 100 | Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli używający jest otruty, podpalony, uwięziony, pod działaniem klątwy. | ||
Memento | 150 | 100 | Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. 50% obrażeń zwrotnych. | ||
Will-O-Wisp | 0 | 85 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika. | ||
Flatter | 0 | 100 | Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie. | ||
Torment | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. | ||
Hail | 0 | 60 | Atak wywołuje burzę gradową, której więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund. | ||
Heat Wave | 100 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Swallow | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnych punktów zdrowia. | ||
Spit Up | 0 | 100 | Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu. | ||
Stockpile | 0 | 100 | Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. | ||
Uproar | 90 | 100 | |||
Fake Out | 40 | 100 | |||
Beat Up | 65 | 100 | |||
Whirlpool | 35 | 85 | Jeśli trafia więzi przeciwnika w wodnej pułapce. Dodatkowo jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona. | ||
Rock Smash | 40 | 100 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Future Sight | 100 | 100 | |||
Shadow Ball | 80 | 100 | 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom | ||
AncientPower | 60 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk | ||
ExtremeSpeed | 80 | 100 | Atakuje zawsze jako pierwszy | ||
Psych Up | 0 | 80 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). | ||
Mirror Coat | 0 | 100 | Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | ||
Crunch | 80 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Sunny Day | 0 | 100 | Po ataku słońce mocno świeci przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% mniejszą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% mocniejsze. | ||
Rain Dance | 0 | 100 | Po ataku zaczyna padać deszcz przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze. | ||
Twister | 40 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli pokemon jest w trakcie wykonywania ataku Bounce lub Fly moc ataku jest podwojona. | ||
Cross Chop | 100 | 80 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Hidden Power | 60 | 100 | |||
Moonlight | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Synthesis | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Morning Sun | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Vital Throw | 70 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Metal Claw | 50 | 95 | 10% szans na zwiększenie ataku używającego o 1 poziom | ||
Iron Tail | 100 | 75 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. | ||
Sweet Scent | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom. | ||
Rapid Spin | 20 | 100 | Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika | ||
Pursuit | 40 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. | ||
Encore | 0 | 100 | Po użyciu tego ataku przeciwnik przez 3 następne rundy wykonuje ten sam atak(ostatni przez niego użyty). | ||
Baton Pass | 50 | 100 | |||
DragonBreath | 60 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Megahorn | 120 | 85 | |||
DynamicPunch | 100 | 50 | Jeśli trafi, otępia przeciwnika. | ||
Magnitude | 0 | 100 | Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Jeśli pokemon jest w trakcie używania ataki Dig moc zostaje podwojona. | ||
Sacred Fire | 100 | 95 | |||
Pain Split | 0 | 100 | Atakujący pokemon dzieli się bólem z przeciwnikiem. Z ich aktualnych punktów życia wyciągana jest średnia i ustawiana pokemonom. Z zachowaniem ograniczenia maksymalnych punktów życia. | ||
Safeguard | 0 | 100 | Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu. | ||
Frustration | 0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 | ||
Present | 0 | 90 | Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na regenerację 25% aktualnego życia przeciwnikowi. | ||
Return | 0 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego. | ||
Heal Bell | 0 | 100 | Leczy używającego z paraliżu, zamrożenia, podpalenia, snu i zatrucia. | ||
Sleep Talk | 0 | 100 | Jeśli używający tego ataku pokemon śpi, budzi go. | ||
Attract | 0 | 100 | Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". Pokemona tej samej płci na 3 rundy, pokemona o przeciwnej płci na 5 rund. | ||
Mean Look | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom. | ||
Steel Wing | 70 | 90 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. | ||
Fury Cutter | 40 | 95 | Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10. | ||
Spark | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Milk Drink | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Swagger | 0 | 90 | Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy oraz go otępia | ||
False Swipe | 80 | 100 | |||
Rollout | 30 | 80 | Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę | ||
Charm | 0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Endure | 0 | 100 | Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. | ||
Giga Drain | 75 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Sandstorm | 100 | 90 | Po ataku rozpętuje się burza piaskowa, która trwa 5 rund i rani pokemony , 5% aktualnego życia na rundę. | ||
Outrage | 120 | 100 | Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się. | ||
Lock-On | 0 | 100 | Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. | ||
Bone Rush | 25 | 90 | Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. | ||
Detect | 0 | 100 | Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika. | ||
Icy Wind | 55 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Perish Song | 95 | 100 | |||
Destiny Bond | 0 | 100 | Nakłada efekt na 10 rund na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. | ||
Foresight | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. | ||
Zap Cannon | 120 | 50 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. | ||
Spikes | 0 | 100 | Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20. | ||
Octazooka | 65 | 85 | 50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Mud-Slap | 20 | 100 | Zmniejsza szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Sludge Bomb | 90 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika | ||
Belly Drum | 0 | 100 | Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz. | ||
Sweet Kiss | 0 | 75 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | ||
Faint Attack | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Scary Face | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy | ||
Mach Punch | 40 | 100 | |||
Protect | 0 | 100 | Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom | ||
Powder Snow | 40 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Spite | 0 | 100 | Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu. | ||
Reversal | 0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 | ||
Cotton Spore | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Aeroblast | 100 | 95 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Conversion 2 | 0 | 100 | Używający zmienia typ na typ ataku, który ostatnio został użyty przez przeciwnika | ||
Flail | 0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200, 6% - 10% - 150, 11% - 20% - 100, 21% - 35% - 80, 36% - 70% - 40, >70% - 20 | ||
Curse | 0 | 100 | Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 40% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 20% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. | ||
Snore | 40 | 100 | |||
Flame Wheel | 60 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Nightmare | 0 | 100 | Atak wywołuje przerażające koszmary, w których więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund. | ||
Mind Reader | 0 | 100 | Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje. | ||
Spider Web | 0 | 100 | Zmniejsza uniki i szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Thief | 40 | 100 | Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Triple Kick | 10 | 90 | Trafia do 3 razy na rundę. Z każdym trafieniem moc ataku rośnie o 5. | ||
Sketch | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Sketch). | ||
Struggle | 50 | 100 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 10% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. | ||
Substitute | 0 | 100 | Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. | ||
Slash | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Super Fang | 65 | 90 | |||
Tri Attack | 80 | 100 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Conversion | 0 | 100 | Użytkownik zmienia typ na typ ataku, który znajduje się na samej górze w jego posunięciach | ||
Sharpen | 0 | 100 | Podnosi atak używającego o 1 poziom | ||
Hyper Fang | 80 | 90 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Rock Slide | 75 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Rest | 0 | 100 | Pokemon regeneruje sobie 100% życia po czym śpi przez 2 rundy. | ||
Bonemerang | 50 | 90 | Atakuje 2 razy w rundzie. | ||
Fury Swipes | 18 | 80 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy | ||
Explosion | 250 | 100 | Zadaje 40% obrażeń zwrotnych. | ||
Crabhammer | 100 | 90 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Acid Armor | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Splash | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Psywave | 0 | 80 | Moc zależna od poziomu używającego. 70% szans że moc będzie od 0,5 do 1 poziomu używającego i 30% szans na moc od 1 do 1,5 poziomu używającego. | ||
Flash | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Spore | 0 | 50 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Dizzy Punch | 70 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Bubble | 40 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Transform | 0 | 100 | Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. | ||
Sky Attack | 140 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Lovely Kiss | 0 | 75 | Jeśli trafi, usypia przeciwnika. | ||
Leech Life | 20 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Barrage | 15 | 85 | Atakuje 2-5 razy. | ||
Poison Gas | 0 | 90 | Zatruwa przeciwnika. | ||
Dream Eater | 100 | 100 | Regeneruje 40% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. Jeśli przeciwnik śpi regeneruje 60%. | ||
Glare | 0 | 90 | Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Hi Jump Kick | 130 | 90 | Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 25% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi. | ||
Softboiled | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Kinesis | 0 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Amnesia | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Constrict | 10 | 100 | 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Spike Cannon | 20 | 100 | Atakuje 2-5 razy na rundę. | ||
Skull Bash | 100 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Swift | 60 | 100 | Posiada bezwarunkową celność. | ||
Clamp | 35 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w uścisku | ||
Waterfall | 80 | 100 | |||
Fire Blast | 110 | 85 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Bone Club | 65 | 85 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Sludge | 65 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika | ||
Smog | 20 | 70 | 40% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Lick | 30 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Egg Bomb | 100 | 75 | |||
Selfdestruct | 200 | 100 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Mirror Move | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki. | ||
Metronome | 50 | 90 | Losuje dowolny atak spośród wszystkich dostępnych w grze (za każdym razem inny) oraz zadaje nim obrażenia przeciwnikowi. | ||
Bide | 0 | 100 | Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał | ||
Focus Energy | 0 | 100 | Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie. | ||
Reflect | 0 | 100 | Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom. | ||
Haze | 0 | 100 | Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych. | ||
Light Screen | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Barrier | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Defense Curl | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Withdraw | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Confuse Ray | 0 | 100 | Otępia przeciwnika. | ||
SmokeScreen | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Minimize | 0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o 2 poziomy. | ||
Harden | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. | ||
Recover | 0 | 90 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Double Team | 0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o 1 poziom. | ||
Screech | 0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy | ||
Mimic | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Night Shade | 0 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy, 80 poziom = 80 mocy. | ||
Teleport | 0 | 100 | Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika. | ||
Rage | 20 | 100 | Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 20. | ||
Quick Attack | 40 | 100 | Zawsze atakuje jako pierwszy. | ||
Agility | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Meditate | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 1 poziom. | ||
Hypnosis | 0 | 60 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Psychic | 90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Confusion | 50 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Toxic | 0 | 90 | Jeśli trafi śmiertelnie zatruwa przeciwnika. | ||
Dig | 80 | 100 | Pokemon podkopuje się w ziemię, przez co przez jedną rundę jest chroniony przed większości ataków przeciwnika | ||
Fissure | 500 | 20 | Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona. | ||
Earthquake | 100 | 100 | Jeśli przeciwnik jest zakopany(w trakcie użycia ataku Dig) moc ataku jest podwojona. | ||
Rock Throw | 50 | 90 | |||
Thunder | 110 | 70 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunder Wave | 0 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. | ||
Thunderbolt | 95 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
ThunderShock | 40 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Fire Spin | 35 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ognistej pułapce. | ||
Dragon Rage | 40 | 100 | |||
String Shot | 0 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Petal Dance | 120 | 100 | Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego. | ||
Sleep Powder | 0 | 65 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Stun Spore | 0 | 75 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
PoisonPowder | 0 | 75 | Zatruwa przeciwnika. | ||
SolarBeam | 120 | 100 | |||
Razor Leaf | 55 | 95 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Growth | 0 | 90 | Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. | ||
Leech Seed | 15 | 90 | Atak ten nakłada na przeciwnika klątwę, która co rundę odbiera mu 3% aktualnego życia i regeneruje je drugiemu pokemonowi. | ||
Mega Drain | 40 | 100 | Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Absorb | 20 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Strength | 80 | 100 | |||
Seismic Toss | 0 | 100 | Istnieje 80% szans, że moc ataku będzie 2 razy większa od poziomu używającego (np: 40poziom = moc 80) i 20% szans, że moc ataku będzie równa połowie poziomu atakującego (np: 40poziom = moc 20). Maksymalna możliwa moc to 300. | ||
Counter | 120 | 100 | Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego. | ||
Low Kick | 50 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Submission | 80 | 80 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. | ||
Drill Peck | 80 | 100 | |||
Peck | 35 | 100 | |||
Hyper Beam | 150 | 90 | |||
Aurora Beam | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. | ||
BubbleBeam | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Psybeam | 65 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Blizzard | 110 | 70 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Ice Beam | 95 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Surf | 95 | 100 | Jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona. | ||
Hydro Pump | 110 | 80 | |||
Water Gun | 40 | 100 | |||
Mist | 0 | 100 | Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. | ||
Flamethrower | 95 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Ember | 40 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Acid | 40 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Disable | 0 | 100 | Wyłącza jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy. | ||
SonicBoom | 20 | 90 | |||
Supersonic | 0 | 55 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | ||
Sing | 0 | 55 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Roar | 0 | 100 | Oszołamia przeciwnika | ||
Growl | 0 | 100 | Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. | ||
Bite | 60 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Leer | 0 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. | ||
Pin Missile | 25 | 85 | Atakuje 4-5 razy na rundę. | ||
Twineedle | 25 | 100 | Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Sting | 15 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Tail Whip | 0 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom. | ||
Double-Edge | 120 | 100 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Thrash | 120 | 100 | Atakuje 2-3 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). | ||
Take Down | 90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. | ||
Wrap | 15 | 90 | Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi pokemona w uścisku. | ||
Body Slam | 85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Tackle | 50 | 100 | |||
Horn Drill | 500 | 20 | Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona. | ||
Fury Attack | 15 | 85 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy | ||
Horn Attack | 65 | 100 | |||
Headbutt | 70 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Sand-Attack | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom. | ||
Rolling Kick | 60 | 85 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Jump Kick | 100 | 95 | Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 10% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi. | ||
Mega Kick | 120 | 75 | |||
Double Kick | 30 | 100 | Atakuje 2 razy na rundę. | ||
Stomp | 65 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Vine Whip | 45 | 100 | |||
Slam | 80 | 75 | |||
Bind | 15 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ciasnym uścisku | ||
Fly | 90 | 95 | Atak dwurundowy. W pierwszej pokemon wzbija się w niebo i jest odporny na większość ataków w drugiej następuje atak. | ||
Whirlwind | 0 | 100 | Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom. | ||
Wing Attack | 60 | 100 | |||
Gust | 40 | 100 | Jeśli przeciwnik jest w trakcie użycia ataku Fly lub Bounce moc ataku jest podwojona. | ||
Cut | 50 | 95 | |||
Swords Dance | 0 | 100 | Podnosi atak używającego o 2 poziomy. | ||
Razor Wind | 80 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Guillotine | 500 | 20 | Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona. | ||
ViceGrip | 55 | 100 | |||
Scratch | 40 | 100 | |||
ThunderPunch | 75 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Ice Punch | 75 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Fire Punch | 75 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Pay Day | 40 | 100 | Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona | ||
Mega Punch | 80 | 85 | |||
Comet Punch | 18 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę. | ||
DoubleSlap | 15 | 85 | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. | ||
Karate Chop | 50 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | ||
Pound | 40 | 100 |