×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis ataków pokemon w grze

Nazwa ataku Rodzaj Typ Moc Celność Efekt
Double Iron Bash
60 100 Atakuje 2 razy na rundę. Posiada 30% szans na oszołomienie przeciwnika po ataku.
Veevee Volley
0 100 Moc ataku zależy od przywiązania pokemona do trenera. Moc = przywiązanie * 2. Dla dzikich pokemonów wynosi 90.
Sparkly Swirl
90 100 Po ataku pokemon leczy się ze wszystkich zmian stanu.
Freezy Frost
90 100 40% szans na zamrożenie przeciwnika.
Sappy Seed
90 100 Atak ten nakłada na przeciwnika klątwę, która co rundę odbiera mu 3% aktualnego życia i regeneruje je drugiemu pokemonowi.
Baddy Bad
90 100 30% procent na zwiększenie obrony i obrony specjalnej używającego o 1 poziom.
Glitzy Glow
90 100 30% procent na zwiększenie obrony używającego o 2 poziomy.
Sizzly Slide
90 100 Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Buzzy Buzz
90 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Bouncy Bubble
90 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Pika Papow
0 100 Moc ataku zależy od przywiązania pokemona do trenera. Moc = przywiązanie * 2. Dla dzikich pokemonów wynosi 90.
Floaty Fall
90 95 30% procent na oszołomienie przeciwnika.
Splishy Splash
90 100 30% procent na paraliż przeciwnika.
Zippy Zap
50 100 Przy każdym użyciu trafia ciosem krytycznym
Clangorous Soulblaze
185 100 20% szans na zwiększenie wszystkich statystyk o 1 poziom.
Splintered Stormshards
190 100 Resetuje wszystkie zmiany areny w walce.
Let's Snuggle Forever
190 100
Menacing Moonraze Maelstr
200 100
Searing Sunraze Smash
200 100
Light That Burns the Sky
200 100 Porównuje statystyki Ataku i Specjalnego Ataku użytkownika, zadając obrażenia celowi przy użyciu wyższej statystyki.
Photon Geyser
100 100 Porównuje statystyki Obrony i Obrony Specjalnej przeciwnika. Jeśli Obrona przeciwnika jest mniejsza niż jego Obrona Specjalna, będzie to ruch fizyczny, w przeciwnym wypadku będzie ruchem specjalnym.
Plasma Fists
100 100 Zmienia wszystkie ataki typu normalnego przeciwnika na tym elektryczny.
Mind Blown
150 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
10 000 000 Volt Thunderbo
195 100 40% więcej szans na zadanie ciosu krytycznego.
Multi-Attack
120 100
Nature's Madness
60 90 Jeśli przeciwnik posiada mniej niż 50% maksymalnego życia, atak ten zadaje obrażenia równe połowie aktualnego życia, w innym wypadku atakuje z mocą 60.
Zing Zap
80 100 30% procent na oszołomienie przeciwnika.
Tearful Look
0 100 Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Moongeist Beam
100 100
Sunsteel Strike
100 100
Spectral Thief
90 100 30% szans na zwiększenie szybkości używającego o 1 poziom.
Prismatic Laser
160 100 50% procent na oszołomienie przeciwnika.
Liquidation
85 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Accelerock
40 100 20% szans na zwiększenie uników używającego o 1 poziom.
Shadow Bone
85 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Stomping Tantrum
75 100 Jeśli w ostatnim ataku przeciwnika pokemon używający otrzymał obrażenia to moc tego ataku podwaja się.
Psychic Fangs
85 100
Fleur Cannon
200 90 Obniża atak specjalny używającego o 2 poziomy.
Shell Trap
150 100 20% szans na podpalenie przeciwnika.
Genesis Supernova
185 100 Otacza arenę psychiczną bańką (Psychic Terrain).
Extreme Evoboost
0 100 70% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o 2 poziomy.
Pulverizing Pancake
210 100
Stoked Sparksurfer
175 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Soul-Stealing 7-Star Stri
195 100
Guardian of Alola
160 100 Jeśli przeciwnik posiada mniej niż 50% maksymalnego życia, atak ten zadaje obrażenia równe 75% aktualnego życia, w innym wypadku atakuje z mocą 160.
Oceanic Operetta
195 100
Malicious Moonsault
180 100
Sinister Arrow Raid
180 100
Aurora Veil
0 100 Chroni używającego po użyciu przez 3 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi).
Brutal Swing
60 100
Dragon Hammer
90 100
Clanging Scales
150 100 Obniża obronę używającego o 1 poziom.
Beak Blast
100 100 50% szans na podpalenie przeciwnika.
Instruct
0 100 Przeciwnik w kolejnej rundzie wykona ostatni użyty przez niego atak.
Trop Kick
70 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom.
Core Enforcer
100 100
Revelation Dance
90 100
Purify
0 100 Regeneruje 50% aktualnego życia przeciwnika , jednocześnie regeneruje sobie 50% maksymalnego życia.
Smart Strike
70 100 Atak posiada bezwarunkową celność. Zawsze trafia.
Speed Swap
0 100 Zamienia statystyki szybkości z przeciwnikiem.
Burn Up
130 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Power Trip
20 100 Moc tego ataku zależna jest od ilościu punktów statystyk, które pokemon sobie zwiększył od początku walki. Moc równa jest 20% dodatnich punktów. (Przykład: atak pokemona wzrósł z 400 do 600 punktów w walce to moc tego ataku wyniesie 40). Minimalna moc to 20, maksymalna 250.
Fire Lash
80 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom.
Lunge
80 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom.
Psychic Terrain
0 100 Otacza arenę psychiczną bańką (Psychic Terrain).
Anchor Shot
80 100
Pollen Puff
90 100 Losowo ten atak może zadawać normalne obrażenia z mocą zgodną z opisu lub regeneruje używającemu 50% aktualnego życia.
Throat Chop
80 100 Chroni używającego przed atakami statusowymi w 2 kolejnych rundach przeciwnika.
Gear Up
0 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom.
Laser Focus
0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie.
Toxic Thread
0 100 Zatruwa przeciwnika i zmniejsza jego szybkość o 1 poziom.
Spotlight
0 100 Zwiększa uniki używającego o 2 poziomy.
Leafage
40 100
Solar Blade
125 100 Pokemon ładuje się od słońca w pierwszej rundzie i atakuje w kolejnej. Jeśli na arenie słońce mocno świeci(Sunny Day) pokemon od razu atakuje, bez konieczności ładowania. Jeśli na arenie pada deszcz (Rain Dance), jest mgła (Misty Terrain) lub burza piaskowa (Sandstorm) atak ten ma tylko połowe mocy.
Strength Sap
0 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom. Regeneruje sobie tyle punktów zdrowia ile punktów ataku posiada przeciwnik.
High Horsepower
95 95
Floral Healing
0 100 Regeneruje 50% aktualnego życia. Jeśli arena jest porośnięta trawą (Grassy Terrain) regeneruje życie do maksymalnego poziomu.
Ice Hammer
100 90 Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom.
Sparkling Aria
90 100
Darkest Lariat
85 100 Przy wyliczaniu obrażeń ignoruje wszystkie zmiany w statystykach przeciwnika.
Spirit Shackle
80 100
Baneful Bunker
0 100 Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika.
First Impression
90 100
Shore Up
0 100 Regeneruje 50% aktualnego życia. Jeśli na arenie panuje burza piaskowa (Sandstorm) regeneruje życie do maksymalnego poziomu.
Catastropika
210 100
Twinkle Tackle
0 100
Black Hole Eclipse
0 100
Devastating Drake
0 100
Subzero Slammer
0 100
Shattered Psyche
0 100
Gigavolt Havoc
0 100
Bloom Doom
0 100
Hydro Vortex
0 100
Inferno Overdrive
0 100
Corkscrew Crash
0 100
Never-Ending Nightmare
0 100
Savage Spin-Out
0 100
Continental Crush
0 100
Tectonic Rage
0 100
Acid Downpour
0 100
Supersonic Skystrike
0 100
All-Out Pummeling
0 100
Breakneck Blitz
0 100
Hyperspace Fury
100 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. Posiada bezwarunkową celność.
Dragon Ascent
120 100 Obniża obronę i obronę specjalną przeciwnikowi o 1 poziom
Precipice Blades
120 85
Origin Pulse
110 85
Light of Ruin
140 90 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Thousand Waves
90 100 Nie działa na pokemony typu duch.
Thousand Arrows
90 100 Atak ten działa na pokemony niezależnie od jego odporności. Działa 2x na pokemony typu: ogień, elektryczny, trujący, skalisty, stalowy.
0.5x na pokemony typu: trawiasty, robaczy. Na pozostałe typy działa 1x.
Oblivion Wing
80 100 Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Power-Up Punch
40 100 Jeśli trafi większa atak używającego o 1 poziom.
Infestation
20 100 Atakuje 4-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w zarażonym kręgu
Hold Back
500 100 Posiada niezwykle dużą moc.
Nuzzle
20 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Baby-Doll Eyes
0 100 Zmniejsza statystykę ataku przeciwnika o 1 poziom.
Hold Hands
0 100 Pokemony gratulują sobie podają ręce. Brak efektu
Celebrate
0 100 Pokemon po użyciu kłania się i dziękuje wszystkim. Brak innych efektów.
Dazzling Gleam
80 100
Electric Terrain
0 100 Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika.
Happy Hour
0 100 Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona
Magnetic Flux
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Geomancy
0 100 Zwiększa obronę, obronę specjalną i szybkość używającego o 1 poziom.
Powder
0 100 Jeśli po użyciu tego ataku przeciwnik użyje ruchu typu ognistego otrzyma obrażenia wielkości 25% maksymalnego życia.
Venom Drench
0 100 Jeśli przeciwnik jest zatruty atak obniża atak, atak specjalny o szybkość przeciwnika 1 poziom. W innym wypadku atak nie ma efektu.
Eerie Impulse
0 100 Obniża przeciwnikowi statystykę ataku specjalnego o 2 poziomy.
Aromatic Mist
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Spiky Shield
0 100 Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi).
Mystical Fire
75 100 Po trafieniu obniża atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Water Shuriken
15 100 Atakuje 3-5 razy na rundę. Zawsze atakuje pierwszy.
Hyperspace Hole
80 100 Posiada bezwarunkową celność.
Steam Eruption
110 95 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Diamond Storm
100 95 50% szans na podniesienie obrony używającego o 2 poziomy.
Confide
0 100 Obniża statystykę ataku specjalnego przeciwnikowi o 1 poziom
Play Nice
0 100 Obniża atak przeciwnika o 1 poziom.
King's Shield
0 100 Chroni używającego na kolejny atak przeciwnika przed atakiem fizycznym, w dodatku po użyciu przez przeciwnika ataku fizycznego na używającego w trakcie trwania ochrony obniża mu statystykę ataku o 2 poziomy.
Fairy Lock
0 100 Atakuje jako pierwszy i zawsze otępia przeciwnika
Boomburst
140 100
Moonblast
95 100 30% szans na obniżenie ataku specjalnego przeciwnika o 1 poziom.
Fairy Wind
40 100
Play Rough
90 90 10% szans na obniżenie ataku przeciwnika.
Electrify
0 100 Zmienia typ przeciwnika na typ elektryczny
Misty Terrain
0 100 Powoduje on mgłę, która utrzymuje się przez 5 rund. W tym czasie wszystkie pokemony poza typem powietrznym są odporne na ataki statusowe, a ataki typu smok są o 50% słabsze.
Grassy Terrain
0 100 Po użyciu tego ataku arena porasta trawa na 5 rund. Wzmacnia przez ten czas moc ataków trawiastych o 50% oraz leczy pokemony trawiaste co rundę o 5% żcyia.
Flower Shield
0 100 Zwiększa statystykę obrony wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 2 poziomy.
Crafty Shield
0 100 Chroni używającego przez 3 ruchy przeciwnika przed atakami statusowymi
Draining Kiss
50 100 Regeneruje 75% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Topsy-Turvy
0 100 Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie.
Parting Shot
0 100 Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Disarming Voice
40 100 Posiada bezwarunkową celność.
Freeze-Dry
70 100 Jest także (mimo typu lodowego) efektywny 2x na pokemony wodne.
Petal Blizzard
90 100
Forest's Curse
0 100 Zmienia typ przeciwnika na trawiasty.
Parabolic Charge
65 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Ion Deluge
0 100 Zamienia wszystkie ataki normalne pokemonów w walce na elektryczne.
Noble Roar
0 100 Zmniejsza obronę i obronę specjalną przeciwnika o 1 poziom.
Trick-or-Treat
0 100 Atak ten dodaję przeciwnikowi typ duch. Jeśli pokemon posiada dwa typy, zastępuje on drugi typ.
Phantom Force
90 100
Fell Stinger
50 100 Zwiększa atak używającego o 3 poziomy.
Sticky Web
0 100 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom, nie ma efektu na pokemony typu powietrzenego.
Rototiller
0 100 Zwiększa statystykę ataku i ataku specjalnego wszystkim trawiastym pokemonom w walce o 1 poziom.
Belch
120 90
Mat Block
0 100 Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi).
Flying Press
100 95 Atak ten jest dwóch typów: walczącego i latającego, dlatego efektywność ciosu wylicza się na podstawie efektywności typu latającego oraz walczącego, np. na typy kamienne atak działa 1x (walka 2x, ale lot 0.5x)
Fusion Bolt
100 100
Fusion Flare
100 100
V-create
180 95 Obniża obronę, obronę specjalną oraz szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Icicle Crash
85 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Snarl
55 95
Ice Burn
140 90 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Freeze Shock
140 90 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika
Fiery Dance
80 100 10% szans na zwiększenie ataku specjalnego używającego o 1 poziom
Blue Flare
130 85 20% szans na podpalenie przeciwnika
Bolt Strike
130 85 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika
Glaciate
65 95 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Secret Sword
85 100
Relic Song
75 100 10% szans na uśpienie przeciwnika.
Techno Blast
120 100
Searing Shot
100 100 10% szans na podpalenie przeciwnika
Gear Grind
50 85 Atakuje 2 razy na rundę.
Head Charge
120 100 Regeneruje 25% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Hurricane
110 70 30% szans na otępienie przeciwnika.
Tail Slap
25 85 Trafia do 5 razy na rundę.
Psystrike
100 100 Zwiększa specjalny atak używającego o 1 poziom i zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom.
Night Daze
85 95 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Cotton Guard
0 100 Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Steamroller
65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Leaf Tornado
65 90 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Heat Crash
120 100
Razor Shell
75 95 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Sacred Sword
90 100
Horn Leech
75 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Heart Stamp
60 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dual Chop
40 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Drill Run
80 95 Zwiększona szansa na atak krytyczny.
Wild Charge
90 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Electroweb
55 95 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Work Up
0 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom.
Dragon Tail
60 90
Frost Breath
60 90 Przy każdym użyciu trafia ciosem krytycznym
Bulldoze
60 100 Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Struggle Bug
50 100 Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom.
Volt Switch
70 100
Grass Pledge
80 100
Fire Pledge
80 100
Water Pledge
80 100
Inferno
100 50 Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Bestow
20 100 Atakuje 4-5 razy. Posiada bezwarunkową celność.
Final Gambit
200 100 50% obrażeń zwrotnych.
Retaliate
70 100
Reflect Type
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Acrobatics
110 100 Jeśli pokemon trzyma przedmiot moc ataku to 55, dla pokemonów bez trzymanego przedmiotu moc wynosi 110.
Quash
0 100 Blokuje ostatnio użyty przez przeciwnika atak.
Incinerate
60 100
Circle Throw
60 90
Shift Gear
0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Sky Drop
60 100
Hex
65 100
Heal Pulse
0 80 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Shell Smash
0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o 2 poziomy
Scald
80 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Ally Switch
20 100 60% szans na oszołomienie przeciwnika.
Quick Guard
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Stored Power
20 100 Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250.
Clear Smog
50 100 Bezwarunkowa celność oraz wyzerowanie wszystkich zmian statystyk przeciwnika.
Chip Away
70 100 Zadaje stałe obrażenia, mimo obniżania/zwiększania statystyk.
Echoed Voice
40 100 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Round
60 100
After You
50 100
Entrainment
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Simple Beam
0 100 Atak wywołuje efekt tylko dla pokemonów, których statystyki uległy zmianie w czasie walki. Jeśli dana statystyka uległa zmniejszeniu to istniej 40% szans że zostanie ona zwiększona o 2 poziomy, 30% że zostanie zmniejszona o 1 poziom i 30% że nie będzie żadnej zmiany. Jeśli statystyka od początku walki została zwiększona to istnieje 40% szans ze zostanie ona zwiększona o 1 poziom, 30% szans ze zostanie ona zmniejszona o 2 poziomu i 30% że nie ulegnie zmianom. Szansa dla każdej statystyki jest losowana oddzielnie.
Foul Play
95 100 Atak do wyliczenia zadanych obrażeń wykorzystuje statystykę ataku przeciwnika.
Acid Spray
40 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziom
Low Sweep
60 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Coil
0 100 Zwiększa atak, obronę, szybkość używającego o 1 poziom.
Flame Charge
50 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Soak
0 100 Zmienia typ przeciwnika na wodny.
Electro Ball
0 100 Im wolniejszy jest przeciwnik do atakującego tym większą moc ma atak. Szybkość przeciwnika do atakującego:
0-25% moc 150,
26-35% moc 120,
36-50% moc 80,
51-100% moc 60,
>100% moc 40
Synchronoise
120 100
Heavy Slam
140 100
Quiver Dance
0 100 Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o 1 poziom.
Sludge Wave
95 100 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Flame Burst
70 100
Storm Throw
40 100
Smack Down
50 100 Usuwa odporność pokemonów typy powietrznego na ataki typu ziemnego.
Magic Room
0 100 Po użyciu tego ataku w walce zawsze atakuje wolniejszy pokemon. Za wyjątkiem ataków z pewnością pierwszeństwa ataku.
Telekinesis
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Rage Powder
0 100 Zwiększa atak i specjalny atak używającego o 1 poziom.
Autotomize
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Venoshock
65 100 Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli przeciwnik jest zatruty.
Psyshock
80 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Wonder Room
0 95 Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują.
Power Split
0 100 Uśrednia i wyrównuje statystyki ataku i ataku specjalnego pokemonów w walce.
Guard Split
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Wide Guard
0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Hone Claws
0 100 Zwiększa atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Shadow Force
120 100 Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie pokemon "znika" i jest odporny na ataki przeciwnika, w drugiej rundzie pojawia się i atakuje.
Ominous Wind
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk
Seed Flare
120 85 40% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 2 poziomy.
Dark Void
0 80 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Magma Storm
100 75 Atakuje od 2-5 razy na rundę. 50% szans na uwięzienie pokemona w magmowej pułapce.
Crush Grip
0 100 Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120.
Lunar Dance
0 100 Leczy pokemona ze wszystkich zmian stanu, pułapek, klątw i uwięzienia.
Spacial Rend
100 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Roar of Time
150 90
Double Hit
35 90 Atakuje 2 razy na rundę.
Head Smash
150 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Heal Order
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Defend Order
0 100 Zwiększa obronę specjalną o 1 poziom
Attack Order
90 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Aqua Jet
40 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom
Wood Hammer
120 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń.
Charge Beam
50 90 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Bug Bite
60 100 Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Judgment
100 100
Chatter
60 100 Posiada 31%, 11% bądź 1% na oszołomienie przeciwnika.
Grass Knot
0 100 Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100.
Stealth Rock
45 95 Jeśli trafia więzi przeciwnika w kamiennej pułapce.
Captivate
0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Stone Edge
100 80 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Magnet Bomb
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Iron Head
80 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Gunk Shot
120 70 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Cross Poison
70 100 10% szans na zatrucie przeciwnika. Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Rock Wrecker
150 90
Power Whip
120 85
Leaf Storm
140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Lava Plume
80 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Discharge
80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Draco Meteor
140 90 Obniża specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Trick Room
0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać.
Defog
0 100 Zwiększa obronę specjalną i uniki o 1 poziom
Rock Climb
90 85
Flash Cannon
80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Mirror Shot
65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Zen Headbutt
80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Psycho Cut
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Mud Bomb
65 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Shadow Sneak
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy.
Fire Fang
65 95 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Ice Fang
65 95 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Thunder Fang
65 95 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Ice Shard
40 100
Avalanche
60 100
Bullet Punch
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy
Nasty Plot
0 100 Podnosi specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Giga Impact
150 90
Switcheroo
0 100 Jeśli przeciwnik trzyma przedmiot zmieniający statystyki niweluje jego działanie, dodając lub odejmując odpowiednia ilość statystyk lub życia.
Earth Power
90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Brave Bird
120 100 1/3 obrażeń zwrotnych.
Energy Ball
80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Focus Blast
120 70 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Vacuum Wave
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy
Drain Punch
75 100 Regeneruje 50% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Power Gem
80 100
Dragon Rush
100 75 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Pulse
90 100
Bug Buzz
90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
X-Scissor
80 100
Air Slash
75 95 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Seed Bomb
80 100
Aqua Tail
90 90
Night Slash
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Dark Pulse
80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Poison Jab
80 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Rock Polish
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Aura Sphere
80 100 Posiada bezwarunkową celność.
Force Palm
60 100 10% na sparaliżowanie przeciwnika.
Flare Blitz
120 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych.
Magnet Rise
0 100 Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
Aqua Ring
0 100 Pokemon otacza się wodnym pierścieniem, który regeneruje mu co rundę 6% życia.
Heart Swap
0 100 Zamienia 2 losowe statystyki z przeciwnikiem.
Toxic Spikes
30 95 Atakuje do 5 razy na rundę.
20% szans na zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 1-3 razy na rundę.
20% szans na śmiertelne zatrucie przeciwnika, gdy zaatakuje 4-5 razy na rundę.
Sucker Punch
80 100
Worry Seed
0 100 Usypia przeciwnika
Last Resort
140 60
Punishment
0 100 Im więcej statystyk ataku zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak przeciwnika / startowy atak przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250.
Guard Swap
0 100 Wyrównuje obronę i specjalną obronę z obronami rywala.
Power Swap
0 100 Kopiuje atak i atak specjalny od przeciwnika.
Copycat
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Me First
0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. W przypadku gdy oba pokemony użyją tego ataku w walce jego efekt przestaje działać.
Lucky Chant
0 100 Blokuje przeciwnikowi szansę na cios krytyczny. Do końca walki przeciwnik nie może wykonać ciosu krytycznego.
Gastro Acid
0 75 Zatruwa przeciwnika.
Power Trick
0 100 Używający zamienia swoje statystyki ataku ze statystykami obrony.
Wring Out
120 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 120 (aktualne życie / maksymalne życie x 120).
Heal Block
0 100 Nakłada na przeciwnika blokadę na ataki leczące przez 5 rund.
Trump Card
80 80
Psycho Shift
0 90 Jeśli pokemon używający jest zatruty lub śmiertelnie zatruty przy trafieniu śmiertelnie zatruwa przeciwnika.
Fling
30 100 10% szans na śmiertelnie zatrucie przeciwnika.
Embargo
50 100
Assurance
60 100 Atak zadaje podwójne obrażenia, jeśli pokemon, w którego został wymierzony atak otrzymał już jakieś obrażenia w tej rundzie
Payback
50 100 Jeśli atak jest użyty przez pokemona, który atakuje drugi w rundzie moc jest podwojona (100).
Close Combat
120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
U-turn
70 100
Metal Burst
0 100 Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Acupressure
0 100 Zwiększa użytkownikowi losową statystykę o 2 poziomy. Posiada bezwarunkową celność.
Tailwind
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Pluck
60 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Feint
30 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Natural Gift
80 100
Brine
65 100 Jeśli przeciwnik ma mniej lub równo 50 procent życia atak posiada dwukrotną moc.
Healing Wish
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Gyro Ball
100 100 Im szybszy jest przeciwnik tym większą moc ma atak. Moc = 50 x (szybkość przeciwnika / szybkość atakującego). Maksymalna moc to 150.
Hammer Arm
100 90 Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom.
Wake-Up Slap
60 100 Budzi przeciwnika jeśli śpi w trakcie ataku.
Miracle Eye
0 100 Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego.
Gravity
0 100 Usuwa odporność pokemonów latających na ataki typu ziemnego.
Roost
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Psycho Boost
140 90
Doom Desire
140 100
Water Pulse
60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Shock Wave
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Rock Blast
25 90 Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Dragon Dance
0 100 Podnosi atak i szybkość używającego o 1 poziom.
Leaf Blade
90 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Calm Mind
0 100 Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Water Sport
0 100 Po użyciu tego ataku gwałtownie rośnie wilgotność powietrza i utrzymuje się przez 5 rund. Podczas dużej wilgotności ataki typu ognistego mają o 50% mniejszą moc.
Magical Leaf
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Volt Tackle
120 100 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 30% z zadanych obrażeń.
Covet
60 100
Poison Tail
50 100 10% szans na otrucie przeciwnika
Mud Shot
55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Bounce
85 85 Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon odbija się wysoko i unika większości ruchów. W kolejnej rundzie spada i atakuje. Dodatkowo posiada 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bulk Up
0 100 Podnosi atak i obronę używającego o 1 poziom.
Frenzy Plant
150 90
Dragon Claw
80 100
Howl
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom.
Block
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Iron Defense
0 100 Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
Icicle Spear
25 100 Atakuje do 5 razy w rundzie.
Aerial Ace
60 100 Atak posiada bezwarunkową celność. Zawsze trafia.
Bullet Seed
25 100 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Muddy Water
95 85 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Sheer Cold
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Sand Tomb
35 85 Jeśli trafia więzi przeciwnika w piaskowym więzieniu.
Sky Uppercut
85 90
Extrasensory
80 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Shadow Punch
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Signal Beam
75 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Water Spout
0 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150).
Cosmic Power
0 100 Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Tickle
0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom.
GrassWhistle
0 55 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Metal Sound
0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy.
Silver Wind
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników
Rock Tomb
60 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Odor Sleuth
0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego oraz normalnych na duchy
Overheat
140 90 Zmniejsza specjalny atak używającego o 2 poziomy.
Air Cutter
60 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Fake Tears
0 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy
Aromatherapy
0 100 Leczy używającego ze zmian stanu (podpalenie, zamrożenie, sen, paraliż, zatrucia).
Weather Ball
50 100
Astonish
30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Meteor Mash
100 85 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o 1 poziom.
Hydro Cannon
150 90
Blast Burn
150 90
Crush Claw
75 95 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Poison Fang
50 100 30% na śmiertelne zatrucie przeciwnika
Hyper Voice
90 100
Slack Off
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Needle Arm
60 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Ice Ball
30 90 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10.
Mud Sport
0 100 Zmniejsza moc elektrycznych ataków pokemonów w walce o 50%.
Blaze Kick
85 90 10% szans na podpalenie przeciwnika. Posiada zwiększoną szansę na cios krytyczny.
Teeter Dance
0 100 Otępia przeciwnika.
FeatherDance
0 100 Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
Mist Ball
70 100
Luster Purge
70 100 10% szans na obniżenie obrony specjalnej przeciwnika.
Tail Glow
0 100 Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy.
Camouflage
0 100 Zwiększa obronę specjalna używającego o 1 poziom
Arm Thrust
15 100
Dive
80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej kolejce pokemon głęboko nurkuje i jest odporny na większość ataków przeciwnika. W drugiej rundzie wypływa i atakuje.
Secret Power
70 100
Snatch
70 100
Grudge
0 100 Uwalnia pokemon z klątw, uwięzienia, pułapek, itp.
Refresh
0 100 Leczy używającego z podpalenia, paraliży i zatrucia.
Imprison
0 100 Po użyciu tego ataku przeciwnikowi zostają zablokowane ataki, które posiada także pokemon używający. Przykład: jeśli oba pokemony w walce posiadają atak Outrage to zostanie on zablokowany u przeciwnika.
Skill Swap
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Eruption
150 100 Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 150 (aktualne życie / maksymalne życie x 150).
Endeavor
0 100 Obniża życie przeciwnika do wartości liczbowej jaką posiada atakujący pokemon. Jeśli posiada więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Knock Off
65 100 Atak posiada podwójną moc, jeśli przeciwnik trzyma przedmiot.
Yawn
0 100 Usypia przeciwnika. Posiada bezwarunkową celność.
Brick Break
75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Revenge
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Recycle
0 100 Anuluje wszystkie obniżające zmiany statystyk pokemona używającego do poziomu początkowego.
Magic Coat
0 100 Jeśli używający pokemon jest podpalony, zamrożony, sparaliżowany, otruty, zakochany lub śpi przenosi on tą zmianę stanu na przeciwnika, jeśli nie posiada już zmiany, a sam się z niej uwalnia.
Superpower
120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom.
Ingrain
0 100 Pokemon otacza się roślinnym parawanem, który regeneruje mu co rundę 6% życia.
Assist
0 100 Ruch wybiera losowy atak spośród ataków innych pokemonów z drużyny. W przypadku, gdy gracz nie posiada innych pokemonów drużynie lub pokemon nie należy do żadnego gracza(np: w dziczy) atak kończy się niepowodzeniem.
Wish
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia.
Role Play
0 100 Kopiuje szybkość przeciwnika jeśli jest większa niż u atakującego pokemona.
Trick
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Helping Hand
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom i regeneruje 20% aktualnego życia.
Taunt
0 100 Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Atak jednorazowy.
Charge
0 100 Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy.
Nature Power
90 100 Typ tego ataku jest taki jak główny typ pokemona, który go używa.
Follow Me
25 100 Atakuje 3 razy w rundzie.
SmellingSalt
60 100
Focus Punch
100 100
Facade
70 100 Zwiększona moc dwukrotnie, jeśli używający jest otruty, podpalony, uwięziony, pod działaniem klątwy.
Memento
150 100 Zwiększa atak i atak specjalny używającego o 1 poziom. 50% obrażeń zwrotnych.
Will-O-Wisp
0 85 Jeśli trafi, podpala przeciwnika.
Flatter
0 100 Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie.
Torment
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom.
Hail
0 60 Atak wywołuje burzę gradową, której więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund.
Heat Wave
100 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Swallow
0 100 Regeneruje 50% aktualnych punktów zdrowia.
Spit Up
0 100 Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu.
Stockpile
0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie.
Uproar
90 100
Fake Out
40 100
Beat Up
65 100
Whirlpool
35 85 Jeśli trafia więzi przeciwnika w wodnej pułapce. Dodatkowo jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona.
Rock Smash
40 100 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Future Sight
100 100
Shadow Ball
80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom
AncientPower
60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk
ExtremeSpeed
80 100 Atakuje zawsze jako pierwszy
Psych Up
0 80 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników).
Mirror Coat
0 100 Odbija ostatni atak specjalny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju fizycznego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Crunch
80 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Sunny Day
0 100 Po ataku słońce mocno świeci przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% mniejszą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% mocniejsze.
Rain Dance
0 100 Po ataku zaczyna padać deszcz przez 5 rund. Ataki typu wodnego mają o 50% większą moc, natomiast ataki typu ognistego są o 50% słabsze.
Twister
40 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli pokemon jest w trakcie wykonywania ataku Bounce lub Fly moc ataku jest podwojona.
Cross Chop
100 80 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Hidden Power
60 100
Moonlight
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Synthesis
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Morning Sun
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Vital Throw
70 100 Posiada bezwarunkową celność.
Metal Claw
50 95 10% szans na zwiększenie ataku używającego o 1 poziom
Iron Tail
100 75 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Sweet Scent
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Rapid Spin
20 100 Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika
Pursuit
40 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego.
Encore
0 100 Po użyciu tego ataku przeciwnik przez 3 następne rundy wykonuje ten sam atak(ostatni przez niego użyty).
Baton Pass
50 100
DragonBreath
60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Megahorn
120 85
DynamicPunch
100 50 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Magnitude
0 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Jeśli pokemon jest w trakcie używania ataki Dig moc zostaje podwojona.
Sacred Fire
100 95
Pain Split
0 100 Atakujący pokemon dzieli się bólem z przeciwnikiem. Z ich aktualnych punktów życia wyciągana jest średnia i ustawiana pokemonom. Z zachowaniem ograniczenia maksymalnych punktów życia.
Safeguard
0 100 Chroni używającego przez 5 rund przed zmianami stanu.
Frustration
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Present
0 90 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na regenerację 25% aktualnego życia przeciwnikowi.
Return
0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego.
Heal Bell
0 100 Leczy używającego z paraliżu, zamrożenia, podpalenia, snu i zatrucia.
Sleep Talk
0 100 Jeśli używający tego ataku pokemon śpi, budzi go.
Attract
0 100 Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". Pokemona tej samej płci na 3 rundy, pokemona o przeciwnej płci na 5 rund.
Mean Look
0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom.
Steel Wing
70 90 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom.
Fury Cutter
40 95 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 10.
Spark
65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Milk Drink
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Swagger
0 90 Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy oraz go otępia
False Swipe
80 100
Rollout
30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę
Charm
0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Endure
0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Giga Drain
75 100 Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Sandstorm
100 90 Po ataku rozpętuje się burza piaskowa, która trwa 5 rund i rani pokemony , 5% aktualnego życia na rundę.
Outrage
120 100 Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na runde. Jeśli zaatakuje 3 razy w rundzie używający pokemon otępia się.
Lock-On
0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje.
Bone Rush
25 90 Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.
Detect
0 100 Chroni używającego przed następnym atakiem przeciwnika.
Icy Wind
55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Perish Song
95 100
Destiny Bond
0 100 Nakłada efekt na 10 rund na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Foresight
0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego.
Zap Cannon
120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Spikes
0 100 Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20.
Octazooka
65 85 50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Mud-Slap
20 100 Zmniejsza szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Sludge Bomb
90 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Belly Drum
0 100 Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz.
Sweet Kiss
0 75 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Faint Attack
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Scary Face
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy
Mach Punch
40 100
Protect
0 100 Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom
Powder Snow
40 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Spite
0 100 Podwaja moc ataku pokemona w kolejnej rundzie. Jeśli kolejnym atakiem będzie atak nie zadający obrażeń nie będzie żadnego efektu.
Reversal
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Cotton Spore
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Aeroblast
100 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Conversion 2
0 100 Używający zmienia typ na typ ataku, który ostatnio został użyty przez przeciwnika
Flail
0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego.
<5% - 200,
6% - 10% - 150,
11% - 20% - 100,
21% - 35% - 80,
36% - 70% - 40,
>70% - 20
Curse
0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli: a) duch - tracimy 40% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 20% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Snore
40 100
Flame Wheel
60 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Nightmare
0 100 Atak wywołuje przerażające koszmary, w których więzi swojego przeciwnika na 2-5 rund.
Mind Reader
0 100 Używający namierza przeciwnika. Przez co kolejny atak nie spudłuje.
Spider Web
0 100 Zmniejsza uniki i szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Thief
40 100 Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Triple Kick
10 90 Trafia do 3 razy na rundę. Z każdym trafieniem moc ataku rośnie o 5.
Sketch
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Sketch).
Struggle
50 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 10% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Substitute
0 100 Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia.
Slash
70 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Super Fang
65 90
Tri Attack
80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Conversion
0 100 Użytkownik zmienia typ na typ ataku, który znajduje się na samej górze w jego posunięciach
Sharpen
0 100 Podnosi atak używającego o 1 poziom
Hyper Fang
80 90 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rock Slide
75 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rest
0 100 Pokemon regeneruje sobie 100% życia po czym śpi przez 2 rundy.
Bonemerang
50 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Fury Swipes
18 80 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Explosion
250 100 Zadaje 40% obrażeń zwrotnych.
Crabhammer
100 90 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Acid Armor
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Splash
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Psywave
0 80 Moc zależna od poziomu używającego. 70% szans że moc będzie od 0,5 do 1 poziomu używającego i 30% szans na moc od 1 do 1,5 poziomu używającego.
Flash
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Spore
0 50 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Dizzy Punch
70 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Bubble
40 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Transform
0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Sky Attack
140 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Lovely Kiss
0 75 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Leech Life
20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Barrage
15 85 Atakuje 2-5 razy.
Poison Gas
0 90 Zatruwa przeciwnika.
Dream Eater
100 100 Regeneruje 40% życia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. Jeśli przeciwnik śpi regeneruje 60%.
Glare
0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Hi Jump Kick
130 90 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 25% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi.
Softboiled
0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Kinesis
0 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Amnesia
0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Constrict
10 100 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Spike Cannon
20 100 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Skull Bash
100 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Swift
60 100 Posiada bezwarunkową celność.
Clamp
35 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w uścisku
Waterfall
80 100
Fire Blast
110 85 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Bone Club
65 85 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sludge
65 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Smog
20 70 40% szans na zatrucie przeciwnika.
Lick
30 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Egg Bomb
100 75
Selfdestruct
200 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Mirror Move
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki.
Metronome
50 90 Losuje dowolny atak spośród wszystkich dostępnych w grze (za każdym razem inny) oraz zadaje nim obrażenia przeciwnikowi.
Bide
0 100 Używający pokemon czeka po użyciu tego ataku przez 2-3 rundy i zwraca przeciwnikowi podwojoną moc obrażeń, którą przez te rundy otrzymał
Focus Energy
0 100 Używający skupia energię i ma większą szansę na zadanie krytycznego ciosu. Do końca szansa pokemona na cios krytyczny wzrasta 3-krotnie.
Reflect
0 100 Podnosi obronę i obronę specjalną używającemu o 1 poziom.
Haze
0 100 Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych.
Light Screen
0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Barrier
0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Defense Curl
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Withdraw
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Confuse Ray
0 100 Otępia przeciwnika.
SmokeScreen
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Minimize
0 100 Zwiększa uniki używającego o 2 poziomy.
Harden
0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom.
Recover
0 90 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Double Team
0 100 Zwiększa uniki używającego o 1 poziom.
Screech
0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Mimic
0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Night Shade
0 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy, 80 poziom = 80 mocy.
Teleport
0 100 Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
Rage
20 100 Z każdym trafieniem moc ataku zwiększa się o 20.
Quick Attack
40 100 Zawsze atakuje jako pierwszy.
Agility
0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Meditate
0 100 Zwiększa atak używającego o 1 poziom.
Hypnosis
0 60 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Psychic
90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Confusion
50 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Toxic
0 90 Jeśli trafi śmiertelnie zatruwa przeciwnika.
Dig
80 100 Pokemon podkopuje się w ziemię, przez co przez jedną rundę jest chroniony przed większości ataków przeciwnika
Fissure
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Earthquake
100 100 Jeśli przeciwnik jest zakopany(w trakcie użycia ataku Dig) moc ataku jest podwojona.
Rock Throw
50 90
Thunder
110 70 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Wave
0 100 Paraliżuje przeciwnika.
Thunderbolt
95 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderShock
40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Fire Spin
35 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ognistej pułapce.
Dragon Rage
40 100
String Shot
0 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Petal Dance
120 100 Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego.
Sleep Powder
0 65 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Stun Spore
0 75 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
PoisonPowder
0 75 Zatruwa przeciwnika.
SolarBeam
120 100
Razor Leaf
55 95 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Growth
0 90 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Leech Seed
15 90 Atak ten nakłada na przeciwnika klątwę, która co rundę odbiera mu 3% aktualnego życia i regeneruje je drugiemu pokemonowi.
Mega Drain
40 100 Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Absorb
20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Strength
80 100
Seismic Toss
0 100 Istnieje 80% szans, że moc ataku będzie 2 razy większa od poziomu używającego (np: 40poziom = moc 80) i 20% szans, że moc ataku będzie równa połowie poziomu atakującego (np: 40poziom = moc 20). Maksymalna możliwa moc to 300.
Counter
120 100 Odbija ostatni atak fizyczny przeciwnika ze zdwojoną mocą. Ruch kończy się niepowodzeniem, jeśli wcześniej używający otrzyma obrażenia zadane atakiem rodzaju specjalnego lub przeciwnik użył ataku statusowego.
Low Kick
50 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Submission
80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Drill Peck
80 100
Peck
35 100
Hyper Beam
150 90
Aurora Beam
65 100 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam
65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Psybeam
65 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Blizzard
110 70 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Beam
95 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Surf
95 100 Jeśli przeciwnik jest w trakcie wykonywania ataku Dive moc ataku jest podwojona.
Hydro Pump
110 80
Water Gun
40 100
Mist
0 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
Flamethrower
95 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Ember
40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Acid
40 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Disable
0 100 Wyłącza jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy.
SonicBoom
20 90
Supersonic
0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Sing
0 55 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Roar
0 100 Oszołamia przeciwnika
Growl
0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Bite
60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Leer
0 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom.
Pin Missile
25 85 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Twineedle
25 100 Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Sting
15 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Tail Whip
0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziom.
Double-Edge
120 100 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Thrash
120 100 Atakuje 2-3 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Take Down
90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Wrap
15 90 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi pokemona w uścisku.
Body Slam
85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Tackle
50 100
Horn Drill
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
Fury Attack
15 85 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Horn Attack
65 100
Headbutt
70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sand-Attack
0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 poziom.
Rolling Kick
60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Jump Kick
100 95 Jeśli pokemon używający nie trafi w przeciwnika otrzymuje 10% obrażeń, które zadałby przeciwnikowi.
Mega Kick
120 75
Double Kick
30 100 Atakuje 2 razy na rundę.
Stomp
65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Vine Whip
45 100
Slam
80 75
Bind
15 85 Atakuje 2-5 razy na rundę po czym więzi przeciwnika w ciasnym uścisku
Fly
90 95 Atak dwurundowy. W pierwszej pokemon wzbija się w niebo i jest odporny na większość ataków w drugiej następuje atak.
Whirlwind
0 100 Obniża atak i atak specjalny przeciwnika o 1 poziom.
Wing Attack
60 100
Gust
40 100 Jeśli przeciwnik jest w trakcie użycia ataku Fly lub Bounce moc ataku jest podwojona.
Cut
50 95
Swords Dance
0 100 Podnosi atak używającego o 2 poziomy.
Razor Wind
80 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Guillotine
500 20 Celność tego ataku zależy od poziomu używającego (4 razy mniejsza od poziomu gracza), Działa jedynie na pokemony, które mają równy lub niższy poziom od używającego pokemona.
ViceGrip
55 100
Scratch
40 100
ThunderPunch
75 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Ice Punch
75 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Fire Punch
75 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Pay Day
40 100 Za każde użycie dodaje niewielką ilość ¥ używającemu. Losową ilość od 1 do poziomu pokemona
Mega Punch
80 85
Comet Punch
18 85 Atakuje 2-5 razy na rundę.
DoubleSlap
15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Karate Chop
50 100 Zwiększona szansa na cios krytyczny.
Pound
40 100